Hiburan By: SGMS Faida October 8, 2018 @ 1:00pm

Wanita Mengandung Ada Tabiat Pelik Kan? Mawar Rashid Kongsi Pengalaman

Wanita mengandung kebiasaanya berdepan dengan tabiat pelik. Mual dan mengidam makanan yang jarang dimakan ketika belum mengandung, itu hal biasa.

Hal ini tidak terkecuali kepada pelakon Mawar Rashid yang mengidam makanan laut. Malah hidangan makanan laut itu mahu dinikmati di tepi pantai.

“ Sekarang ini saya mengidam nak makan di tepi pantai tetapi memandangkan cuaca tak menentu, ‘mengidam’ itu masih belum ditunaikan.

“ Tak tahulah kenapa rasa macam nak sangat ambil mood makan-makan tepi laut sambil ditiup angin, tunggu sahajalah tiba masanya nanti dapatlah tunai hajat itu,” katanya kepada sebuah portal hiburan tempatan.

Tambah Mawar di awal kehamilannya, Mawar alah kepada bau minyak wangi dan dapur.

Segalanya semakin okay bila kandungan Mawar atau nama sebenarnya Wan Mawar Shaputri Wan Abdul Rashid memasuki empat bulan.

Mawar berkahwin dengan Raf atau Raden Ahmad Faizal Yaakob, 33, pada 9 November 2017.

Semoga proses kehamilan Mawar berjalan lancar dan kami sendiri tak sabar nak tengok baby Mawar, mesti comel macam mama dia!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 25 Feb 2019

「360度零死角高素质美女」彭嘉伊代表大马美丽出征

「360度零死角高素质美女」Jovane彭嘉伊代表大马美丽出征,与来自世界各地不同城市的佳丽们展开一场美丽的争夺。

Hiburan Mon, 15 Jan 2018

RUNNING MAN’S PRODUCER REVEALS HIS TRUE FEELINGS ABOUT CAST MEMBERS

Running Man is the hottest Korean reality TV show. All the cast members are truly loved around the world too! But have you ever wondered what the producer really thinks of them?

Hiburan Sat, 16 Dec 2017

Izara Aishah Terima Hadiah Kahwin Dari Bakal Abang Ipar

Untungnya badan belum lagi majlis perkahwinan tetapi sudah mendapat hadiah dari bakal abang ipar! Sayangnya mereka pada Izara

Hiburan Fri, 8 Mar 2019

Konsert Zee Avi + NJWA Tangguh Ke 22 Jun 2019

Kami akur dengan kemeriahan pelbagai jenis konsert yang berlangsung pada bulan Mac dan April ini dan merasakan bahawa keputusan terbaik ialah dengan menangguhkan acara kami.  

Hiburan Fri, 4 Jan 2019

Shiha Kecil Hati PIPIYAMA Dikritik Pendengar Malaysia?

Hurm…bila agaknya netizen dekat Malaysia ni nak berhenti buli siber eh? Tak penat ke korang…

Hiburan Thu, 7 Nov 2019
Hiburan Mon, 9 Jul 2018

Ini Sebab Kenapa Emma Maembong Dilabel ‘Playgirl’

Adakah gelaran tersebut diberikan kepada Emma kerana dirinya itu dilihat sangat rapat dengan beberapa pelakon lelaki lain?

LIFESTYLE Thu, 7 Mar 2019

Krim Jerawat Drugstore Yang Berpatutan Dan Berkesan!

Masalah jerawat ni bukan sesuatu yang asing bagi kita. Dengan cuaca yang tidak menentu, di tambah pula dengan debu-debu dan persekitaran yang kurang bersih, tak mustahil jika jerawat datang singgah ke kulit muka kita. Ada macam-macam […]

LIFESTYLE Thu, 20 Dec 2018

Jangkitan Penyakit Di Kolam Renang, Ibu Bapa Perlu Waspada

Kalau air kolam tu bau klorinnya kuat sangat pun hati hati ye. Tu biasanya bau klorin yang dah banyak bercampur dengan najis dan kencing

Hiburan Sun, 10 Nov 2019

Hael Husaini Mengaku Sudah Terjebak!

Dua pulak tu! Satu untuk siapa?? Haaaaa…

| Live TV