Featured By: Fatin Nurain September 19, 2022 @ 12:45pm

Warisi Bakat Lawak Johan, Gelagat Chantiq Jadi Tumpuan Warganet

Gelagat anak penyampai radio dan pelawak Johan, Nur Latifah Chantiq Hanania jadi tumpuan warganet selepas sebuah videonya membuat ulang kaji tular di media sosial.

Menerusi perkongsian di Instagram, Chantiq dimarahi Johan kerana memberikan jawapan yang tidak tepat ketika membuat latihan ulang kaji tersebut.

“Kelam kabut aku berlari dari dapur ke depan. Kisah Khamis haritu.. Takde orang lain yang kena marah. Chantiq jugak.

“Cuba aku pahamkan.. hmmmmm memang patut pon awak kena marah Chantiq oiiii!!! Korang slide la sampai ke video tu yek… hmmmm dia pun nk kelakar jugak mcm pak dia,” tulis Ozlynn.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania)

Hasil tinjauan di ruangan komen, rata-rata warganet terhibur dengan tindakan anak pelawak itu dan mengatakan dia mewarisi bakat bapanya.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 6 Feb 2019

Sufian Suhaimi Ajak Anak Dating, Apa Komen Sharifah Shahirah?

Video yang dimuatnaik di laman Instagramnya itu mendapat perhatian ramai termasuklah rakan selebriti seperti Linda Rafar dan Nad Zainal.

Hiburan Fri, 15 Mar 2019

Yura Yunita Terkejut Dapat Kongsi Pentas Dengan Idola

Korang dah dapatkan tiket untuk ke konsert Siti Nurhaliza On Tour di Axiata Arena ke esok?

Trending Mon, 9 Jul 2018

Kutip Sampah Usai Perlawanan Bola Sepak, Alahai Sweetnya YB Syed Saddiq

Menteri Belia dan Sukan, Syed Saddiq buat penonton tergamam dan malu alah apabila mengutip sampah yang dibuang mereka.

Featured Tue, 11 Jun 2019
Hiburan Wed, 4 Apr 2018

Ini Antara Koleksi Baju Raya Sajat?

Nampaknya episod ketiga siri vlog Sajat Rated Xtra kali ini, Sajat kelihatannya begitu sibuk sekali. Al-maklumlah beliau sendiri pun mempunyai pelbagai cabang perniagaan kan?

Featured Tue, 27 Jul 2021

Video Tular Di Internet: Netizen Dakwa ‘Deep Fake’, Cubaan Jatuhkan Pendakwah Terkenal

Sebuah video tular yang dikatakan mirip pendakwah terkenal mengejutkan ramai netizen di media sosial. Video yang mengandungi perlakuan tidak sopan tersebar dan warganet menyifatkan ia adalah video palsu. Netizen turut mendakwa ia merupakan salah satu

Hiburan Wed, 16 May 2018

Dikecam Lepas ‘Mengayat’ Syed Saddiq?

Perkenalan kami sebenarnya bermula apabila pengurus saya yang minat sangat dengan Syed Saddiq… Jangan salah sangka ok?

Hiburan Fri, 19 Jan 2018

JINNYBOYTV’S VIDEO GETS HEAVILY CRITICISED BY NON-MALAYSIANS

JinnyBoyTV’s latest video went viral when 9GAG shared it onto their Facebook page. Unfortunately, non-Malaysians are slamming the video pretty badly.

Trending Wed, 24 Jun 2020

| Live TV