Hiburan By: Del14 November 13, 2019 @ 3:16pm

Zizie Izette Suka Baju Sedondon Walaupun…

Pelakon Datin Seri Zizie Izette memang gemar memadankan pakaian anak-anaknya dan sering memuatnaik foto-foto mereka di dalam persalinan yang sedondon di akaun instagramnya @zizieizette. 

Perkongsian terbaru Zizie, dia mengatakan bahawa jenama bukan lagi menjadi pilihan semasa membeli pakaian dan tetap akan membeli pakaian yang kelihatan cantik dan sesuai walaupun harganya RM10. 

“Gambar kelmarin.  Seperti yang anda lihat, saya suka memakai pakaian sedondon dengan anak-anak. 

“Saya bangga memikul tanggungjawab untuk memastikan mereka berpakaian elok dan kelihatan cantik dan kemas. Biar pun baju tak mahal, takde brand sekali pun. Janji nampak rapi dan kemas.

“Sejujurnya kalau saya nampak baju harga RM10 pun saya akan beli kalau baju tu cantik.

“Lagipun sayang, anak-anak cepat membesar tambah pula dengan ekonomi yang kurang baik. Lebih baik berjimat untuk persekolahan anak-anak akan datang.

“Tanggungjawab dah besar dan anak-anak dah ramai. Kena ukur baju di badan sendiri. Jangan pula ‘biar papa asal bergaya’. Betul ke betul?” tulis Zizie sebagai kapsyen entri instagram tersebut. 

Lihat sajalah foto-foto yang dikongsi dalam akaun instagram Zizie! Comel-comel belaka!

 

Zizie yang bernikah dengan  Datuk Sri Bung Mokhtar Radin pada Disember 2009 mempunyai 5 orang anak bersama iaitu sepasang  kembar Aadam Zac Izette dan Aaleph Zeke Izette, dua orang anak angkat  iaitu Naila Nurjenna dan Aaric Zayn Izette dan seorang bayi perempuan, Aalisa Belle Izette yang lahir Mac lalu. 

Sumber Foto: Instagram @zizieizette

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 18 Jun 2019
Hiburan Mon, 12 Nov 2018

#SFMM33 : Siti Sarah Makin Power Dalam Lagu Semakin

Korang dah tengok belum Sarah perform masa SFMM33 baru-baru ni? Kalau belum jangan lupa layari Youtube TV3 official Malaysia okay!

Hiburan Mon, 27 May 2019

Kassim Selamat Sudah Tiada…

Al-Fatihah…semoga roh beliau terus dicucuri rahmat.

Events Mon, 4 Feb 2019

Kembar Neelofa Di Pentas AJL?

Penyanyi bersuara lantang, Siti Sarah Raisuddin nampaknya bukan sahaja mampu memukau penonton dengan persembahannya yang mantap malah, penampilan Siti Sarah juga dikatakan seperti Lofa. Betul ke? Bukan main lagi netizen ni kan? Laju je kan […]

Hiburan Thu, 16 Aug 2018

Wow…Tiket Konsert Hujan X Kugiran Masdo Laku Macam Goreng Pisang Panas!

Difahamkan setakat ini, 1000 keping tiket sudah habis dijual. Untuk anda yang belum bepeluang mendapatkan tiket, sila lakukan dalam kadar segera! Pihak penganjur juga akan cuba menambah kapasiti ruangan namun bergantung kepada permintaan tiket.

Hiburan Wed, 28 Aug 2019

M Nasir Buka Peluang Untuk BBNU?

Kalau artis baru itu rasa dia bagus, apa kata korang…

Hiburan Sat, 10 Feb 2018

5 RANCANGAN HOT UNTUK DI TONTON SEPANJANG MINGGU INI!

Kalau korang peminat drama melayu, korea, mahupun drama dari negara luar tetapi asyik terlepas menonton drama kesukaan korang, ini antara 5 sebab kenapa semua patut layan drama kegemaran masing-masing di tonton!

Hiburan Fri, 26 Oct 2018

Kalau SonaOne & Alif Bergabung Dalam Satu Lagu? ‘Obvious’ Meletop Kot!

Kata Alif, ‘Kami mulanya menulis lagu ini sebagai satu penghormatan kepada keyakinan diri seorang wanita. Semakin kami mendalami subjek ini, kami sedar bahawa…

Fab Foodies! Mon, 3 Sep 2018

4 Kebaikan Sayur Bayam Untuk Kesihatan

Ada yang tidak menggemari sayuran hijau kerana rupa atau rasa tetapi ada diantaranya mempunyai pelbagai khasiat dan kebaikan. Kandungan gizi bayam antara yang terbaik dan sesuai untuk tubuh badan . 

Hiburan Fri, 24 Jan 2020

| Live TV