Advertisement
Celeb Buzz By: tex_admin Tue, 7 Nov 2017 @ 4:22 am

INIKAH ANAK IKAN DATO SRI VIDA?

Ahmad Iqbal Zulkefli, 23, merupakan Pentadbir Laman Sosial Pengasas Kosmetik Vida Beauty mengakui, dia tidak menolak sekiranya di takdirkan berkahwin dengan jutawan kosmetik tersebut.

Namun, dia mengakui sedikit terkilan dengan netizen yang menganggap beliau sebagai “anak ikan” Vida. Bagi Iqbal, kalau dah jodoh usia dan paras rupa bukanlah penghalang.

Mengulas lanjut isu ini, dia juga harus berdepan dengan Cik B, iaitu anak Dato Sri Vida berhubung kenyataan nya di laman sosial yang menganggap, Iqbal hanya inginkan perhatian. Dan rata-rata followers Cik B menyokong kenyataan tersebut.

Bagi Iqbal apa pun yang berlaku antara dia, vida mahupun Cik B, Iqbal menegaskan bahawa Dato Sri Vida, merupakan seorang wanita yang mempunyai wawasan hidup yang jelas dan sama sekali tidak menolak jikalau jodoh dia bersama Jutawan itu yang juga terkenal dengan lagu “I am Me”.

| ARTIKEL Xtra

Celeb Buzz Thu, 29 Aug 2019
Celeb Buzz Mon, 22 Jul 2019

Syazwan Zulkifly Dah Berubah…

Alhamdulillah, untuk masa depan Syaz

Celeb Buzz Sat, 11 Aug 2018

“Tiada Hubungan Istimewa Bersama Puteri” – Faisal

Datuk Wira SM Faisal SM Nasimuddin menafikan hubungan istimewa bersama Puteri Aisyah. Hanya sekadar teman biasa sahaja.

Hiburan Tue, 26 Feb 2019

Pernah Berhutang RM 1 Juta, Annas Easkey Kongsi Kisah Pahit Manis ANAS Cosmetics

Kata Anas, dia sebelum ini pernah dibebani hutang dengan pembekal hampir RM1 juta.

Celeb Buzz Thu, 1 Feb 2018

BTS DROPPED DETAILS ON UPCOMING CONCEPT FOR THEIR NEXT ALBUM

BTS drop the bomb on the concept of their upcoming album! And we absolutely can’t wait to purchase it.

Celeb Buzz Mon, 25 Jun 2018

Tahniah! Comelnya Anak Abah Terlajak Laris

” Sumpah nak tengok @shahidadherbs tahan kat bilik bedah pun tak sanggup. Kuatnya pengorbanan ibu. Setuju tak? Siapa ada pengalaman macam ni?” tulisnya.

Celeb Buzz Fri, 11 Jan 2019
Celeb Buzz Tue, 19 Nov 2019
Celeb Buzz Thu, 21 Dec 2017

郑秀文以患者身份:不要害怕,一定有出路可行!

Sammi郑秀文于2005年拍摄电影《长恨歌》后,销声匿迹了3年,最终凭着朋友的支持以及宗教信仰,让她渐渐康复。看过了韩国团体SHINee钟铉留下的遗书,她不禁于21日凌晨以过来人身份发帖。

Celeb Buzz Thu, 12 Sep 2019

Jangan Malu Dengan Gelaran ‘Janda’- Fasha Sandha

Semoga Fasha & anak-anak terus bahagia…

| Live TV

Advertisement

| TRENDING

| DRAMA

| FILEM

| APLIKASI COOL