Fab Foodies! By: SGMS Faida June 9, 2018 @ 3:37am

Penangan Drama Nur, Sup Bunjut Mula Popular

“ Tengok betul betul benda kat tangan Aishah ni, kau sihirkan keluarga aku kan. Guna benda ni kan?,” 

Itu antara adegan menerusi drama rantaian Nur yang menaikkan populariti Sup Bunjut di media sosial sejak semalam.

Sana sini orang memperkatakan tentang kantung yang disangkakan bahan untuk menyihir keluarga Aishah, rupanya-rupanya Sup Bunjut!

Dengan kuasa netizen di media sosial, akhirnya sup bunjut kini menjadi talk of the town.

Mengambil kesempatan yang ada, Adabi Consumer turut memuat naik sebuah gambar di laman sosial mereka dengan status, “ Admin mewakili Adabi Consumer Industries Sdn Bhd memberi jaminan produk sup bunjut kami adalah bebas sihir #supbunjutadabi.

Lepasni jangan pula korang keliru pula bila nampak sup bunjut dalam masakan, jangan ingat ‘barang’ untuk menyihir pula ya…

Diarahkan oleh Shahrulezad Mohameddin, drama yang mula ditayangkan sejak 14 Mei lalu mendapat sambutan luar biasa dari penonton sehingga mencecah 9 juta tontonan.

Masih berbaki tiga episod, Nur bersiaran setiap Isnin hingga Khamis, jam 10 malam, drama terbitan Radius One Sdn Bhd ini menampilkan gandingan pelakon seperti Syafiq Kyle, Amyra Rosli, Riena Diana, Datuk Jalaludin Hassan, Fatimah Abu Bakar, Noorkhiriah, Azhan Rani dan ramai lagi.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 6 Aug 2019

Elak Cinta Lokasi, Ini ‘Strategi’ Shukri Yahaya!

Saya tahu had saya sebagai suami dan bapa…terbaiklah!

Hiburan Mon, 17 Dec 2018

#Mentor 7: Tiada Penyingkiran Minggu Ketujuh, Lima Protege Ke Separuh Akhir

Lima protege mempamerkan persembahan hebat malam tadi. Siapa agaknya yang layak ke pentas final? Jangan lupa saksikan konsert Mentor 7 separuh akhir pada 23 Disember pada jam 9 malam di TV3. Tak sabarnya!

Fab Foodies! Thu, 7 Jun 2018

Apa Di Dapur Bersama Chef Imelda; Pai Labu Manis

Lari dari kebiasaan, hidangkan pai labu ini untuk yang tersayang…Manis, enak & labu antara makanan berkhasiat, jom cuba hari ini. Gerenti korang tak berganjak dari meja makan!

Hiburan Tue, 27 Nov 2018

Bosan ‘Diserang’ Netizen, Ayu Ting Ting Minta Carikan Suami

Semoga Ayu segera bertemu jodoh. Manalah tahu, jodoh Ayu mungkin orang Malaysia? Eh!

Hiburan Sun, 15 Apr 2018

Kenapa Bapa Lega Zahirah Putus Cinta?

Tambah Zainol, “ Apa boleh dikatakan, Zul hidung tak mancung pipi tersorong-sorong. Dia sudah tahu saya tak restu, kenapa nak teruskan juga. Macam saya katakan, nak berkawan tidak ada masalah, tapi bukan bercinta atau ke fasa seterusnya.

Hiburan Mon, 24 Jun 2019

Belum Bertunanglah…

Afieq memaklumkan tujuan gambar itu dimuatnaik bukan untuk mencipta gimik dan mendiamkan diri apabila diajukan soalan.

Hiburan Tue, 27 Mar 2018

IN2IT’S Jinsub Departs From Group with Sincere Handwritten Letter

IN2IT’s Jinsub has decided to depart from the group due to health issues.

LIFESTYLE Sun, 12 May 2019

Pengguna Vape Terdedah Dengan Kanser Mulut

Dikesan mempunyai kandungan tinggi bahan kimia bersifat karsinogen di dalam badan yang diakitkan dengan kanser mulut dan kanser tekak

Hiburan Fri, 10 Jan 2020

‘Saya Rasa Diuji Ketika Di Tanah Suci’- Ernie Zakri

Sesungguhnya pengalaman di sana tidak dapat digambarkan dengan kata-kata.

Hiburan Sun, 15 Dec 2019

Hafreez Adam Akhirnya Jawab Spekulasi, Putus Tunang Bulan Lalu…

Kalau dah jodoh, tidak ke mana…doakan lah yang baik-baik untuk mereka.

| Live TV