LIFESTYLE By: SGMS Faida April 18, 2018 @ 7:54am

Wow! Gincu Untuk Penggemar ‘Musang King’

Nyums! Tengok pun dah rasa terliur…Korang peminat buah durian musang king? Kalau ya, set gincu keluaran Elianto ini wajib dimiliki. Asyik merah je kan, kali ni kita tukar ke kuning pula. Why not?

Bukan apa, kita dah selalu sangat didedahkan dengan aiskrim durian, crepe durian, kali ini lisptick durian musang king punya giliran lah pula…

Hadir dalam warna kuning seakan-akan warna durian musang king, kami pasti korang yang sukakan durian memang rasa ‘kenyang’ jer bila gunakan gincu ini. Tak menyesal punya beb!

Pembayang pipi berwarna kuning mungkin bawa perubahan bagi imej terbaru korang. Ada elemen bau durian di situ…Jadi kalau wife korang oles di pipi menggunakan pembayang pipi ini, jangan terkejut pula ya ada bau durian tiba-tiba.

Khabarnya, gincu ini mampu menghilangkan rasa mabuk serta menghilangkan ketagihan alkohol. Ye ke? Kalau korang teringin nak makan durian musang king tapi tengah berpantang, ini mungkin dapat membantu korang menahan nafsu…he he he

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 6 Jul 2019

Jalan Cerita Lebih Gempak, Filem Nur Bakal Ke Pawagam Tahun Depan!

Lebih istimewa, kesemua pelakon drama Nur 2 dikekalkan untuk beraksi dalam filem itu.

Hiburan Thu, 16 May 2019

Aliff Aziz Mohon Ruang

Bella Astilah mengumumkan mahu mengundurkan diri dari hidup Aliff

TECH Sat, 24 Feb 2018

Rakyat Malaysia Ketagih Telefon Pintar!

Malaysia merupakan  antara negara yang  rakyatnya memiliki telefon pintar tertinggi di dunia malah 78.7 %  daripada 24,572,446 adalah pengguna internet.

LIFESTYLE Mon, 30 Sep 2019

Simptom Anak Lambat Cakap

Ada diantara simptom ini boleh dinampak secara terangan dan ada yang tidak. Jadi luangkan lebih masa untuk memerhati

Hiburan Fri, 12 Jul 2019

‘Masuk Islam Bukan Sebab Saya’- Ezlynn

Ezlynn mengakui sedang mengenali hati budi seorang jejaka bangsa lain.

Hiburan Tue, 19 Jun 2018

Tiffany Young Bakal Pesaing Ed Sheeran, Jason Mraz?

Terdahulu, penyanyi berusia 28 tahun ini mula dikenali sebagai Tiffany atau Tiffany Hwang namun menukar nama pentas ke Tiffany Young.

Events Thu, 6 Dec 2018

Duet Dengan Anak, Tun Siti Hasmah Antara Kejutan Di Konsert Duo Lagenda

Jamal memberitahu persembahan Duo Lagenda bakal diserikan dengan gesekan biola isteri Perdana Menteri, Tun Dr Siti Hasmah. Ayuh dapatkan tiket segera!

Hiburan Wed, 4 Jul 2018

Ellie Suriaty Hadir Di Mahkamah Beri Sokongan Kepada Najib Razak

Tommy terpaksa membatal sidang medianya namun orang ramai terus menjerit dengan laungan ‘bahasa Melayu’.

Hiburan Thu, 12 Sep 2019

Patutlah Diam, Rupanya Elizabeth Tan…

Lama tak dengar khabar Lizzy kan?

Hiburan Wed, 14 Nov 2018

Tiara Jacquelina Terkilan Tak Dapat Jumpa Allahyarham Zaibo

Maklumnya, ‘Hang seorang je yang tengok keadaan aku yang kurus macam ni. Aku rasa aku ada 4-5 bulan aja’

| Live TV