LIFESTYLE By: SGMS Faida April 18, 2018 @ 7:54am

Wow! Gincu Untuk Penggemar ‘Musang King’

Nyums! Tengok pun dah rasa terliur…Korang peminat buah durian musang king? Kalau ya, set gincu keluaran Elianto ini wajib dimiliki. Asyik merah je kan, kali ni kita tukar ke kuning pula. Why not?

Bukan apa, kita dah selalu sangat didedahkan dengan aiskrim durian, crepe durian, kali ini lisptick durian musang king punya giliran lah pula…

Hadir dalam warna kuning seakan-akan warna durian musang king, kami pasti korang yang sukakan durian memang rasa ‘kenyang’ jer bila gunakan gincu ini. Tak menyesal punya beb!

Pembayang pipi berwarna kuning mungkin bawa perubahan bagi imej terbaru korang. Ada elemen bau durian di situ…Jadi kalau wife korang oles di pipi menggunakan pembayang pipi ini, jangan terkejut pula ya ada bau durian tiba-tiba.

Khabarnya, gincu ini mampu menghilangkan rasa mabuk serta menghilangkan ketagihan alkohol. Ye ke? Kalau korang teringin nak makan durian musang king tapi tengah berpantang, ini mungkin dapat membantu korang menahan nafsu…he he he

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 2 Jul 2019

‘Suara Dia Lagi Sedap Daripada Saya’- Khai Bahar Lega Buat Pilihan Tepat!

Terpegun dengan suaranya yang merdu ketika menyanyikan lagu berjudul ‘Luluh’, ramai yang terjatuh hati sehingga persembahannya itu menjadi topik perbualan hangat di laman media sosial. 

LIFESTYLE Fri, 27 Apr 2018

手表戴左手还右手?「5个戴表小秘诀」避免伤腕、表带发臭

你有戴表的习惯吗?在现代手表不只用来看时间,更是一个人品味及守时的象征,到底怎么配戴手表才显得体面又干净?

Hiburan Fri, 20 Jul 2018

Jurnal Minggu 1 : #daiTV3 Bawa Kelainan?

Jurnal #daiTV3 cipta kelainan. Nak tahu apakah agaknya kelainan yang akan dibawakan kepada bakal pendakwah kita? Sila baca artikel ini.

Hiburan Fri, 5 Apr 2019

Thalia Mentor Bengang Facebook Kena Godam

Erk, siapa punya kerja pulak ni?

LIFESTYLE Sat, 2 Feb 2019

Cara Mudah Cuci Baju Putih

Bila beli warna cantik putih bersih dah pakai dan basuh lelama warna baju kusam.

Hiburan Mon, 10 Dec 2018

‘Mak…Maafkan Saya’, Air Mata Megat Jatuh Saat Tersingkir

Selamat Tinggal Megat…Kami doakan rezeki untuk Megat terus menyinar di luar sana akan dipermudahkan. Insya Allah.

Hiburan Mon, 30 Dec 2019
Hiburan Mon, 9 Jul 2018

Glamour Punya Pasal, Cinta Zayn Malik Dan Gigi Hadid Dibuat-Buat?

Baru-baru ini, media antarabangsa melaporkan Zayn meninggalkan kediaman Gigi di New York. Tapi bukan bergaduh tau! Difahamkan pasangan ini sempat bercium sebelum penyanyi lelaki itu keluar dari situ. Semoga baik-baik sajalah ya…

Hiburan Fri, 11 Oct 2019

| Live TV