LIFESTYLE By: SGMS Faida April 18, 2018 @ 7:54am

Wow! Gincu Untuk Penggemar ‘Musang King’

Nyums! Tengok pun dah rasa terliur…Korang peminat buah durian musang king? Kalau ya, set gincu keluaran Elianto ini wajib dimiliki. Asyik merah je kan, kali ni kita tukar ke kuning pula. Why not?

Bukan apa, kita dah selalu sangat didedahkan dengan aiskrim durian, crepe durian, kali ini lisptick durian musang king punya giliran lah pula…

Hadir dalam warna kuning seakan-akan warna durian musang king, kami pasti korang yang sukakan durian memang rasa ‘kenyang’ jer bila gunakan gincu ini. Tak menyesal punya beb!

Pembayang pipi berwarna kuning mungkin bawa perubahan bagi imej terbaru korang. Ada elemen bau durian di situ…Jadi kalau wife korang oles di pipi menggunakan pembayang pipi ini, jangan terkejut pula ya ada bau durian tiba-tiba.

Khabarnya, gincu ini mampu menghilangkan rasa mabuk serta menghilangkan ketagihan alkohol. Ye ke? Kalau korang teringin nak makan durian musang king tapi tengah berpantang, ini mungkin dapat membantu korang menahan nafsu…he he he

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 7 Oct 2019
Hiburan Fri, 3 Jan 2020
LIFESTYLE Mon, 12 Mar 2018

Lima Tanda Badan Penuh Toksin

Lidah berwarna kuning lazimnya berpunca daripada keadaan organ hati yang terjejas. Sebaik kulit dan bebola mata juga sudah berubah menjadi kuning, segera berjumpa doktor kerana hati dan hempedu anda mungkin sudah berada dalam keadaan kritikal.

Fab Foodies! Fri, 12 Oct 2018

Manfaat Dicampurkan Kayu Manis Dan Madu

Setiap 1 sendok teh kayu manis mengandung 19 kalori, 4 gram serat, kalsium, zat besi, vitamin K, dan mangan

Hiburan Fri, 21 Dec 2018
Hiburan Fri, 22 Mar 2019
Hiburan Wed, 20 Nov 2019
Hiburan Fri, 18 May 2018

Nama Pengiring Meghan Markle Akhirnya Terjawab

Thomas Markle menarik diri dari menghadiri majlis perkahwinan itu selepas dilaporkan terpaksa menjalani pembedahan jantung awal minggu ini.

Hiburan Mon, 4 Nov 2019

| Live TV