LIFESTYLE By: SGMS Faida April 18, 2018 @ 7:54am

Wow! Gincu Untuk Penggemar ‘Musang King’

Nyums! Tengok pun dah rasa terliur…Korang peminat buah durian musang king? Kalau ya, set gincu keluaran Elianto ini wajib dimiliki. Asyik merah je kan, kali ni kita tukar ke kuning pula. Why not?

Bukan apa, kita dah selalu sangat didedahkan dengan aiskrim durian, crepe durian, kali ini lisptick durian musang king punya giliran lah pula…

Hadir dalam warna kuning seakan-akan warna durian musang king, kami pasti korang yang sukakan durian memang rasa ‘kenyang’ jer bila gunakan gincu ini. Tak menyesal punya beb!

Pembayang pipi berwarna kuning mungkin bawa perubahan bagi imej terbaru korang. Ada elemen bau durian di situ…Jadi kalau wife korang oles di pipi menggunakan pembayang pipi ini, jangan terkejut pula ya ada bau durian tiba-tiba.

Khabarnya, gincu ini mampu menghilangkan rasa mabuk serta menghilangkan ketagihan alkohol. Ye ke? Kalau korang teringin nak makan durian musang king tapi tengah berpantang, ini mungkin dapat membantu korang menahan nafsu…he he he

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

LIFESTYLE Sun, 26 May 2019

Padah ‘Microsleep’, Hati-Hati Pulang Ke Kampung Raya Ini

Yang nak pulang ke kampung halaman tu, berhati-hati di jalan raya okay!

Hiburan Thu, 15 Aug 2019

Cinta Majikan & ‘Intern’…Mampukah Mereka Bersatu?

Akan bahagiakah cinta pertama buat Rose dengan lelaki yang diminatinya, iaitu majikannya sendiri? Saksikan drama romantis Kau Yang Pertama setiap Isnin hingga Jumaat, jam 7.00 malam.

LIFESTYLE Thu, 6 Sep 2018

Kaum Lelaki, Awas Dengan Jenis Serangan Ini!

Lelaki pun ada penyakit yang digelar pembunuh dalam senyap. Nak tahu jom baca perkongsian ini

Hiburan Wed, 11 Dec 2019
Hiburan Fri, 21 Jun 2019

Bapa Liza Hanim Meninggal Dunia

Bapa penyanyi Liza Hanim, Abdul Halim Abdul Razak, 73, meninggal dunia akibat kanser di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM), sebentar tadi.

Hiburan Sun, 21 Apr 2019

“Tak Salah Kan Berniaga?” – Zara Zya

Nampaknya, manusia sekarang makin tenat. Asyik dengki je kan

Hiburan Thu, 10 Jan 2019

Anzalna Nasir Bakal Jadi Ibu, Tahniah!

Alhamdulillah…penantian Anzalna dan Hanif akhirnya terjawab. Syukur!

Hiburan Fri, 19 Apr 2019

Ustaz Hamadi Begitu DiBenci Sehingga Dapat Ugutan Bunuh?

Pelakon yang tidak asing lagi dalam industri, Azhan Rani mengakui pernah menerima ugutan bunuh daripada peminatnya. Namun, bagi Azhan beliau sama sekali tidak menganggap itu adalah ugutan bunuh kerana ia sama sekali menunjukkan maklsud yang […]

Events Tue, 24 Apr 2018

‘Nervous’ Pertama Kali Keluar Mengundi? Baca ini…

Tak ke rugi tu? Bukan main awal korang bangun, beratur, bila sampai je kertas undi ikat tangan korang, dipangkahnya semua nama calon. Ha ha ha… jangan begini ya kawan! Pangkah undi dengan berhemah.

LIFESTYLE Wed, 3 Jul 2019

A new and improved Biore UV Aqua Rich Watery Essence is in town!

Kao Malaysia is back again to shake the beauty market with their newest invention.

| Live TV