LIFESTYLE By: SGMS Faida April 18, 2018 @ 7:54am

Wow! Gincu Untuk Penggemar ‘Musang King’

Nyums! Tengok pun dah rasa terliur…Korang peminat buah durian musang king? Kalau ya, set gincu keluaran Elianto ini wajib dimiliki. Asyik merah je kan, kali ni kita tukar ke kuning pula. Why not?

Bukan apa, kita dah selalu sangat didedahkan dengan aiskrim durian, crepe durian, kali ini lisptick durian musang king punya giliran lah pula…

Hadir dalam warna kuning seakan-akan warna durian musang king, kami pasti korang yang sukakan durian memang rasa ‘kenyang’ jer bila gunakan gincu ini. Tak menyesal punya beb!

Pembayang pipi berwarna kuning mungkin bawa perubahan bagi imej terbaru korang. Ada elemen bau durian di situ…Jadi kalau wife korang oles di pipi menggunakan pembayang pipi ini, jangan terkejut pula ya ada bau durian tiba-tiba.

Khabarnya, gincu ini mampu menghilangkan rasa mabuk serta menghilangkan ketagihan alkohol. Ye ke? Kalau korang teringin nak makan durian musang king tapi tengah berpantang, ini mungkin dapat membantu korang menahan nafsu…he he he

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 9 Jan 2020

Coach Yin Accused Of Domestic Violence? Or Mere Marketing Strategy?

If this is true, it shouldn’t be looked upon so lightly!

Hiburan Sun, 12 Aug 2018

Sesak Nafas Berterusan, Wan Maimunah Masuk Hospital

Allah SWT hendak uji kita. Agaknya, ada waktu ibu leka, lalai. Beginilah Allah kejutkan. Syukur, dalam waktu ini masih boleh lagi meneruskan kehidupan.

Events Thu, 21 Nov 2019

#xtraVlog: A Trip Up To Resorts World Genting For “Train To Busan” Horror House and The VOID’s “Avengers: Damage Control”

Watch us shot down zombies and screamed to the top of our lungs at Resorts World Genting #TheVOID #TrainToBusan

Hiburan Mon, 4 Nov 2019

Pemalu Punca Riena Kurang Popular?

Doakan yang terbaik untuk jenama Mariposa!

Hiburan Thu, 10 Oct 2019

Terjawab Sudah Siapa Pelakon Popular ‘A.A’ Yang Kantoi Curang

Tak habis-habis lagi pasal kontroversi ni ye?

Featured Tue, 30 Nov 2021

Gadis Tetap Gembira Walaupun Hanya Tunang Secara Ringkas & Santai Di Restoran

Kisah romantik seorang lelaki yang melamar teman wanitanya di sebuah restoran pernah tular di laman TikTok pada bulan lalu. @aidilriza_ Dulu lapar tapi sekarang dah kenyang. Dulu takde drip tapi sekarang berenang, dulu single, sekarang

Fab Foodies! Mon, 31 Dec 2018

Tanda- Tanda Kolestrol Tinggi Dalam Badan

embentukan kolesterol adalah sebahagian daripada proses yang menyempitkan arteri, yang disebut aterosklerosis, di mana plak membentuk dan menyebabkan sekatan aliran darah.

Hiburan Mon, 5 Nov 2018

Duduk Dengan 340,000 Ekor Lebah, Shuib Berjaya Sahut Cabaran ‘Bee Man’

Rata-rata netizen mengucapkan tahniah dan kagum dengan keberanian suami kepada penyanyi Siti Sarah itu. 

| Live TV