Advertisement
Celeb Buzz By: tex_admin 06 April 2020 (06:01)

SUAMI TAK GUNA! –EZLYNN

Rata-rata netizen dan juga peminat penyanyi HI! HI! BYE! BYE! ini marah dengan tindakan suami Ezlynn yang viral di laman sosial kini.

Sebaik sahaja Ezlynn pulang ke rumah, dia mendapati rumahnya itu tidak lagi mempunyai pagar dan semua barang berharga miliknya telah lesap.

 

 

“Kau buat… hutang aku tanggung semua. Aku diam kau naik kepala. Hutang tidak mahu bayar asyik bercuti saja. Kerja tidak mahu. Ya Allah kau perdengarkanlah hati aku ini ya Allah.” 

“Dengarkan doaku ya Allah. Tidak ku halalkan setitik pun keringat aku yang sesen pun duit aku yang kau ambil,” ujarnya.  

Menurut Ezlynn, dia tidak tahan dengan sikap suaminya itu kerana bagi beliau hasil titik peluh nya tidak dihargai sama-sekali. Malah, kejadian seperti ini bukanlah pertama kali terjadi.

Mengulas lanjut kenyatan tersebut, Ezlynn mengakui bahawa kejadian seperti ini sering kali terjadi apabila suami yang dianggap “tidak guna” itu enggan menceraikan beliau.

Apapun, kita doakan yang terbaik buat Ezlynn!

| ARTIKEL Xtra

Celeb Buzz Wed, 21 Feb 2018

SIAPA NAK RM1K DARI FAZURA?

“Masih hilang, tolong cari kucing saya. Kami sayang Jem dan sangat merinduinya, ” luah Fazura melalui aplikasi Insta Storynya.

Celeb Buzz Wed, 17 Jul 2019

Jeddah’s ELFs Welcomed Super Junior with Gold, Cash and Saudi Oil?

If you think gifting a literal star for your favourite idol isn’t odd enough, then you definitely need to read this…

Celeb Buzz Fri, 26 Jul 2019

Kang Daniel Slayed the Charts! And the Hearts of the Ladies!

Produce 101 Season 2 and Wanna One gem is finally making his long anticipated debut with “What Are You Up To”

Celeb Buzz Thu, 5 Sep 2019

Hantu Jalan Kengkang Ejek Fazura?

Filem seram arahan Glen Goei dan Gavin Yap, dua pengarah yang berasal dari Singapura ini berlatar belakangkan zaman 60an dan pontianak lakonan Nur Fazura ini bukan ‘standard‘ hantu berambut panjang dan serabai ala Kak Limah, […]

Celeb Buzz Sat, 16 Feb 2019

‘ Minta Maaf Atau…’- Misha Omar Kecewa Difitnah Guna ‘Mak Esah’ Di AJL33

Siapa yang tak bengang kan kalau dituduh bukan-bukan? Semoga pihak berkenaan tampil dan mohon maaf kalau tidak…

Celeb Buzz Sat, 19 May 2018

Yoon Eun Hye Finally Acting Again After 5 Years Hiatus

It’s been a while since we last saw her acting in anything new.

Celeb Buzz Tue, 19 Mar 2019

Hati Linda Nanuwil Sudah Dicuri?

Selepas lama menghilang, penyanyi yang lahir menerusi sebuah program realiti televisyen sekitar 15 tahun lalu kini mahu membuat kemunculan semula.

Celeb Buzz Sat, 11 May 2019

Hasrat Miliki Anak Kembar Tak Kesampaian, Isteri Aliff Syukri Reda…

Semoga segala urusan melahirkan anak dipermudahkan… Insha Allah ada rezeki lain menanti.

Celeb Buzz Mon, 16 Mar 2020

[VIRAL] “Ya, Mulut Pemandu Itu Berbau Alkohol” – Drama Band Terlibat Kemalangan

Ya Allah, dah lah langgar orang, siap boleh lari dengan teman wanita plak tu

Celeb Buzz Wed, 21 Nov 2018

Betul Ke Nick Jonas Sakit?

Uish, berbeza sungguh kan?

| Live TV

Advertisement

| TRENDING

| DRAMA

| FILEM

| APLIKASI COOL