Trending By: SGMS Faida July 19, 2018 @ 4:15am

Bila ‘Wanita Jadian’ Masuk Tandas Wanita Tulen, Ini Jadinya…

Kes golongan mak nyah yang berani masuk ke tandas wanita dilihat semakin menjadi-jadi kebelakangan ini.

Terbaru, kisah di mana seorang wanita berkongsi kemarahannya terhadap ‘wanita jadian’ yang begitu berani menggunakan tandas wanita dengan alasan tak munasabah.

Ini menunjukkan sejauh mana mereka ini tidak kisah penerimaan orang luar dengan puak mereka.

Perkongsian daripada Susylawati Faizol mendapat hampir 5,000 shares netizen yang kebanyakkan mereka tidak puas hati akan tindakan tersebut.

Walaupun berpakaian seperti wanita, tidak bermakna mereka boleh buat sesuka hati dan menceroboh hak wanita yang sepatutnya. Mungkin luaran mereka wanita, tapi hakikatnya mereka masih lelaki.

Mungkin selepas ini perlu ada peraturan atau tindakan sewajarnya diambil untuk mengatasi masalah seperti dibawah.

Masuk toilet dengan marissa, tiba2 dgr suara lelaki, berderau darah terus
“aku salah masuk toilet ker?”

Cepat2 settle terus keluar, terkejut dpn toilet ku LELAKI BERPAKAIAN WANITA!

Aku pandang dia “nie tandas perempuan.tolong pergi tempat lain”

Dia dgn kawan dia lagi seorang pandang aku pelik dah.“aku perempuan nok, nampak aku pakai baju perempuan,

“Pakaian ko je pompuan.Suara ko,badan ko tue biji ko nmpk lelaki” dah baran dah rasa, perempuan lain tengok jea.xda pun nk back up skali.

dia terus meluru masuk toilet, pastu bebel,

“bongok” aku ketuk pintu dia trus bla.

Eeii tolong lah pihak berkuasa.makin berluasa orang mcm nie.terang terangan dah sampai ganggu hak kami sebagai perempuan tulen.

*Lokasi tandas tgv klcc.hari isnin.jam 4.15pm

Sumber: Facebook Susylawati

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Fri, 20 Jul 2018

Selit Dadah Dalam Coli, Dua Rakyat Malaysia Kena Cekup Di Jepun

Dua wanita berkenaan mengaku menyeludup dadah ‘Stimulant’ dengan menyembunyikan dalam tuala wanita dan coli yang dipakai mereka dipercayai berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) ke Lapangan Terbang Haneda.

Trending Sat, 10 Nov 2018

不是帅哥也可以!男人5大特质让女生好想跟你在一起

既然称不上是大帅哥了,更要养成其他方面的魅力才行,这5个条件只要做足了,事实上也没什么好挑剔了……

Trending Thu, 1 Aug 2019

懒男福音!日本超狂商品「伪胸肌垫」穿上身秒变天菜

天下没有白吃的午餐,健壮的肌肉往往都要经过许多的苦练才能练成,不过最近日本却出现了一样神奇发明,堪称是造福广大男性的福音啊

Trending Tue, 29 Jan 2019

麦当劳邀你加入义工行列!到全马超过15间安老院庆新年

麦当劳诚邀你一同加入义工行列!到全马超过15间安老院,与长辈们一同共庆农历新年。

Trending Fri, 30 Aug 2019
Trending Wed, 27 Jun 2018
Trending Wed, 4 Jul 2018

TERKINI : Najib Razak Diwakili 7 Peguam Bela

Datuk Seri Najib Razak dilihat bakal diwakili oleh barisan 7 peguam bela yang diketui oleh peguam kanan , Tan Sri Dr Muhammad Shafee Abdullah. 

Trending Wed, 4 Sep 2019

Agong Order Menu Apa Sewaktu Singgah di Nasi Lemak Royale Kedah,Putrajaya?

Kalau dulu baginda berkunjung ke restoran makanan segera KFC kali ini Nasi Lemak Royale Kedah, Putrajaya pilihan tuanku.

Trending Tue, 24 Mar 2020

Gara-Gara Covid-19, Perkhidmatan Pengangkutan Awam Terpaksa Dihentikan?

Jadi gais jangan degil nanti susahkan semua orang pula

Trending Thu, 17 Oct 2019

Cristiano Ronaldo Is Officially The Richest Celebrity On Instagram!

You’ll be surprised to find out who else on the list..

| Live TV