Trending By: Bibi Ramli March 23, 2018 @ 4:13pm

Cinta Neelofa Dan Hans Isaac Berputik Semula? Ini Komen Neelofa

Mereka pernah bersama suatu ketika dulu tapi Neelofa dan Datuk Hans Isaac membawa haluan masing-masing selepas dua tahun berdating.

Sejak itu, tiada berita langsung tentang hubungan mereka sampailah Sabtu lepas apabila mereka berdua dilaporkan telah pergi menonton konsert John Legend di Genting Highlands bersama.

Hmm… ada apa-apa ke?

Kira timing mereka baguslah, kan? Neelofa kini single, Hans pun single setelah membatalkan perkahwinannya dengan Aileen Gabriella Robinson Oktober tahun lalu. 

Tapi kalau anda inginkan mereka untuk bersama kembali, sorrylah. Pengacara dan pelakon Neelofa telah berterus-terang apabila berkata yang mereka hanya berkawan je.

“Macam mana saya nak adakan benda yang tak ada? Hans dan saya, kami akan kekal berkawan tak kiralah apa yang berlaku dalam hidup masing-masing,” katanya ketika ditemui di acara jenama kecantikan Lancome di Pavilion KL semalam.

“Dia kahwin ke, saya ada seseorang yang special dalam hidup saya ke, kami tetap akan berkawan.”

Kedua-dua artis ini pernah berlakon bersama dalam filem Lemak Kampung Santan pada tahun 2013.

Untuk di masa akan datang pula, Neelofa tidak menafikan kemungkinan bagi mereka untuk bekerja bersama sekali lagi. Jika ia berlaku, dia percaya ia tidak akan menimbulkan apa-apa masalah.

“Kami berdua tahu di mana batasnya. Teman-teman kami semua juga tahu yang kami hanya berkawan jadi mereka menghormati keputusan kami.”

Wow, profesionalnya!

Hans juga pernah memberi komen tentang hubungannya dengan Neelofa ketika muncul di dalam rancangan Meletop yang dihoskan oleh Neelofa pada November lalu.

Foto: Meletop

“Kami berdua kini ada hidup masing-masing. Tetapi soal jodoh kita tak tahu. Kita boleh plan apa yang kita nak, tapi benda itu akan jadi lain.

“Bagi saya, buat masa sekarang, ‘kedai’ dah tutup, ‘kedai’ saya tutup maksimum, saya tak tahu bila kedai itu nak buka balik.

“Saya rasa mungkin kalau terbuka balik, perlu seseorang yang agak special untuk buka hati saya semula.”

Hmm… betul tu. Jodoh orang, tiada siapa yang tahu. Kita tunggu jelah ye.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Mon, 30 Apr 2018

Aiskrim ‘Perisa’ Tikus? Lihat Apa Wanita Ini Lakukan…

Bukan auta tapi insiden ini benar-benar terjadi di bandar Jiangsu Huaian apabila seorang wanita tergigit ekor tikus yang tersekat di dalam aiskrim. Euwwwww!

Trending Sun, 6 May 2018

Comel! Keluarga Diraja Britain Kongsi Gambar Putera Louis

Kedua-dua gambar itu diambil di Istana Kensington oleh ibunya Kate, isteri Putera William yang juga cucu kepada Ratu Elizabeth.

Trending Fri, 18 May 2018

「青菜+锅子」变身范冰冰!泰国超低成本Cosplay女神

每次看到女明星穿上华丽的礼服,都好羡慕吗?想要尝尝变成女神的感觉,你可以自己做!

Trending Mon, 27 May 2019

世界上最潮湿的村庄!一年330天都在下雨

世界上一个潮湿的村庄!一年中330天都在下雨,但村民依然不愿搬走。

Trending Mon, 2 Dec 2019

‘Pakcik’ No Longer Has To Buy Burger For His Wife Again Because Secret Recipe Has Done The Deed

We feel very happy to see those happy smiles carved on the family’s faces. Happy belated birthday!

Trending Fri, 31 Jan 2020

Mayat Pelajar Lelaki Lemas Akhirnya Ditemui Terapung

Alhamdulillah jasad telahpun ditemui

Trending Wed, 20 Feb 2019

Happy Meal Readers Programme to Instil Family Togetherness Through Reading

Fun reading while filling up the hungry tummies!

Trending Wed, 28 Nov 2018

Kediaman Rasmi Perdana Menteri, Kompleks Seri Perdana Dibuka Kepada Orang Awam

Kompleks itu beroperasi pada setiap hari termasuk cuti sekolah, kecuali Jumaat dan hari kelepasan am ditutup untuk tujuan penyelenggaraan.

| Live TV