Trending By: Attiqah Mohd July 3, 2019 @ 5:45pm

“Kau Nak Tengok Ke Tak?”- Kisah Seram Youtuber Femes Jumpa Pocong, Hantu Hotel Dan Bunian

Kalau cerita je pasal pengalaman mistik dan makhluk ghaib memang semua orang pernah mengalami peristiwa menyeramkan ni dalam hidup. 

Ada sesetengah orang yang ‘hijabnya” terbuka dan diberi kelebihan untuk melihat sendiri penampakan makhluk ghaib dengan mata kasar. Kalau korang baca thread di Twitter memang banyak je kisah pelbagai pengalaman seram yang pernah dialami netizen. 

Terbaru, seorang youtuber femes dikenali dengan nama Aisha Mohd memuat naik video di Youtube mengenai pengalaman mistik yang pernah dilaluinya sendiri. 

Diganggu Lembaga Hitam Dan Pocong

Tak dinafikan dalam banyak-banyak kisah seram, kisah seram dekat kolej asrama memang legend kan. Menurut wanita ini, sewaktu di kolej dia pernah digganggu oleh lembaga hitam dan pocong di asramanya. Eii scarynya. Kejadiann itu berlaku ketika dia sedang tidur.

Lebih menakutkan bila dikatakan pocong tersebut siap ‘landing’ tidur atas dia. Sumpah takut!

Menurut wanita ini, dia  didatangi oleh seorang perempuan berpakaian hitam dengan nada suara menggerikan “kau nak tengok ke tak? kau nak tengok ke tak?” sebelum lembaga tersebut menunjukkan mukanya berupa pocong berwarna hitam ke arahnya. Seramnya, guys!

Sosok Lembaga Hitam Di Bilik Hotel Berhantu

Selain daripada cerita hantu kat asrama, kisah mistik dekat hotel pun memang antara salah satu kisah legend. Menurut Youtuber ini sewaktu dia dan suaminya bercuti di sebuah hotel di negeri Perlis, mereka telah diganggu oleh sosok lembaga hitam di bilik hotel.

Lokasi hotel tu dirahsiakan tetapi kalau korang tengok video kat bawah ni korang boleh agak kot hotel mana dekat negeri Perlis kan?

                               

sumber: Aisha Mohd Youtube

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Sat, 2 Feb 2019

Datuk 75 Tahun Beri ‘Mahar’ Kebun Cengkih

Nikahi Gadis 18 Tahun, Datuk 75 Tahun Beri ‘Mahar’ Kebun Cengkih

Featured Sat, 7 Jul 2018

Anak Kylie Jenner Masih Belum Boleh Jalan, Tapi Dah Ada Koleksi Kasut Bernilai RM88,880!

Kita yang daripada golongan marhaen ini hanya boleh mimpi.

Trending Sun, 11 Nov 2018

Air Minuman Jenama Tempatan Yang Diimport Dari Malaysia Ditarik Balik

Air Minuman Jenama Tempatan Ditarik Balik Selepas Didapati Mengandungi ‘Bakeria Alam Sekitar’

Trending Sun, 17 Feb 2019

Bapa Salah Bancuh Susu Campur Dengan Serbuk Racun Lipas

Bayi Setahun Nyaris Maut, Bapa Salah Bancuh Susu Campur Dengan Serbuk Racun Lipas

Trending Sat, 28 Apr 2018

Selamat Jalan, Alfie…

Pakar perubatan di Britain berpendapat bahawa rawatan selanjutnya adalah sia-sia, namun ibu bapanya ingin membawa Alfie ke Rom, selepas mendapat tawaran rawatan di hospital Vatican Bambino Gesu.

Trending Fri, 22 Dec 2017

8 THINGS MALAYSIANS LOVE ABOUT THE CHRISTMAS SEASON

Christmas isn’t just a celebration for the Christians but also a wonderful holiday for everyone.

Trending Sat, 24 Mar 2018

Akhirnya…Datin Dera Amah Setuju Ke Mahkamah

“Jangan tanya bila dia akan hadir di mahkamah. Harap ia akan berlaku dalam masa terdekat,” katanya kepada akhbar itu.

| Live TV