Trending By: Attiqah Mohd July 3, 2019 @ 5:45pm

“Kau Nak Tengok Ke Tak?”- Kisah Seram Youtuber Femes Jumpa Pocong, Hantu Hotel Dan Bunian

Kalau cerita je pasal pengalaman mistik dan makhluk ghaib memang semua orang pernah mengalami peristiwa menyeramkan ni dalam hidup. 

Ada sesetengah orang yang ‘hijabnya” terbuka dan diberi kelebihan untuk melihat sendiri penampakan makhluk ghaib dengan mata kasar. Kalau korang baca thread di Twitter memang banyak je kisah pelbagai pengalaman seram yang pernah dialami netizen. 

Terbaru, seorang youtuber femes dikenali dengan nama Aisha Mohd memuat naik video di Youtube mengenai pengalaman mistik yang pernah dilaluinya sendiri. 

Diganggu Lembaga Hitam Dan Pocong

Tak dinafikan dalam banyak-banyak kisah seram, kisah seram dekat kolej asrama memang legend kan. Menurut wanita ini, sewaktu di kolej dia pernah digganggu oleh lembaga hitam dan pocong di asramanya. Eii scarynya. Kejadiann itu berlaku ketika dia sedang tidur.

Lebih menakutkan bila dikatakan pocong tersebut siap ‘landing’ tidur atas dia. Sumpah takut!

Menurut wanita ini, dia  didatangi oleh seorang perempuan berpakaian hitam dengan nada suara menggerikan “kau nak tengok ke tak? kau nak tengok ke tak?” sebelum lembaga tersebut menunjukkan mukanya berupa pocong berwarna hitam ke arahnya. Seramnya, guys!

Sosok Lembaga Hitam Di Bilik Hotel Berhantu

Selain daripada cerita hantu kat asrama, kisah mistik dekat hotel pun memang antara salah satu kisah legend. Menurut Youtuber ini sewaktu dia dan suaminya bercuti di sebuah hotel di negeri Perlis, mereka telah diganggu oleh sosok lembaga hitam di bilik hotel.

Lokasi hotel tu dirahsiakan tetapi kalau korang tengok video kat bawah ni korang boleh agak kot hotel mana dekat negeri Perlis kan?

                               

sumber: Aisha Mohd Youtube

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Sat, 21 Jan 2023

Improvisasi Lagu Dangdut Ke Balada, Iman Troye Terima Pujian Dari Netizen

Penyanyi comel, Iman Troye meraih tumpuan warganet setelah melakukan improvisasi terhadap lagu No Comment nyanyian Tuty Wibowo.   View this post on Instagram   A post shared by IMAN ALYSSA SAHABUDIN (@imantroye) Menerusi perkongsian Iman […]

Hiburan Mon, 16 Oct 2023
Trending Wed, 29 Aug 2018

小妹美劳作业「机智复制」抓猫来照描

对于小朋友来说,要画图画得「像」其实不太容易,但是等到长大了才会觉得,那个画得歪歪歪扭扭的样子,其实超可爱超有纪念价值的呀!

Trending Mon, 4 Jun 2018

手指上长出一整排臼齿「惊悚指甲彩绘」胆大才能驾驭

对于女人来说,有干净、漂亮的美甲,已经成为每天造型重要一环,想要来点新鲜的,可以挑战惊悚系指甲彩绘,在手指上打造出逼真的臼齿、鼻子,毛到让人头皮发麻,胆子够大才能驾驭。

Filem Wed, 15 May 2024