Trending By: Attiqah Mohd July 3, 2019 @ 5:45pm

“Kau Nak Tengok Ke Tak?”- Kisah Seram Youtuber Femes Jumpa Pocong, Hantu Hotel Dan Bunian

Kalau cerita je pasal pengalaman mistik dan makhluk ghaib memang semua orang pernah mengalami peristiwa menyeramkan ni dalam hidup. 

Ada sesetengah orang yang ‘hijabnya” terbuka dan diberi kelebihan untuk melihat sendiri penampakan makhluk ghaib dengan mata kasar. Kalau korang baca thread di Twitter memang banyak je kisah pelbagai pengalaman seram yang pernah dialami netizen. 

Terbaru, seorang youtuber femes dikenali dengan nama Aisha Mohd memuat naik video di Youtube mengenai pengalaman mistik yang pernah dilaluinya sendiri. 

Diganggu Lembaga Hitam Dan Pocong

Tak dinafikan dalam banyak-banyak kisah seram, kisah seram dekat kolej asrama memang legend kan. Menurut wanita ini, sewaktu di kolej dia pernah digganggu oleh lembaga hitam dan pocong di asramanya. Eii scarynya. Kejadiann itu berlaku ketika dia sedang tidur.

Lebih menakutkan bila dikatakan pocong tersebut siap ‘landing’ tidur atas dia. Sumpah takut!

Menurut wanita ini, dia  didatangi oleh seorang perempuan berpakaian hitam dengan nada suara menggerikan “kau nak tengok ke tak? kau nak tengok ke tak?” sebelum lembaga tersebut menunjukkan mukanya berupa pocong berwarna hitam ke arahnya. Seramnya, guys!

Sosok Lembaga Hitam Di Bilik Hotel Berhantu

Selain daripada cerita hantu kat asrama, kisah mistik dekat hotel pun memang antara salah satu kisah legend. Menurut Youtuber ini sewaktu dia dan suaminya bercuti di sebuah hotel di negeri Perlis, mereka telah diganggu oleh sosok lembaga hitam di bilik hotel.

Lokasi hotel tu dirahsiakan tetapi kalau korang tengok video kat bawah ni korang boleh agak kot hotel mana dekat negeri Perlis kan?

                               

sumber: Aisha Mohd Youtube

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Tue, 26 Nov 2019

“Bendera Itu Simbol Kedaulatan Negara Dan Tidak Boleh Dipermainkan”- KDYMM SPB Raja Permaisuri Agong

Sepatutnya perkara sebegini tidak berlaku dikalangan rakyat Malaysia khasnya. Sila jadikan iktibar!

Trending Fri, 13 Sep 2019

Polis Buru Individu Yang Hina Institusi Diraja

Dipercayai Jadi Punca Raja Permaisuri Tutup Akaun Twitter

Trending Wed, 24 Jan 2018

Lompat Sampai Mamp*s,” Gelagat ‘Hantu Pocong’

Lompat Sampai Mamp*s,” Gelagat ‘Hantu Pocong’ Takutkan Pengguna Jalan Raya Selepas Diberkas Pihak Polis

Trending Tue, 10 Jul 2018

Lebanese Jeweller is Suing Rosmah for RM59.8 Million!

Where is she going to get the money to pay back the jeweller?

Trending Wed, 17 Oct 2018

Suunto 9 Menampilkan Fit Intelligent Technology

Mempunyai pelbagai teknologi pintar seperti bateri pintar yang direka untuk bertahan sehingga 120 jam, peringatan pintar dan ciri Suunto’s FusedTrack, yang menggabungkan GPS dan data sensor

Trending Thu, 11 Jul 2019

“This Roti Jala is More Structured than My Life”

People are suddenly craving for Roti Jala because of this…

Trending Wed, 17 Jun 2020

Orang Ramai Kini Boleh Menghadiri Temuduga Kerja Secara Bersemuka Bermula Hari Ini

Berita baik buat mereka yang ingin menghadiri temuduga kerja..

Trending Mon, 30 Mar 2020

[TERKINI] Pesawat Bawa Pasukan Perubatan Perangi Covid-19 Meletup, 8 Maut

Salam takziah buat keluarga mangsa yang terlibat

Trending Sat, 31 Mar 2018

Kegiatan Hasil Ubat Haram Dan Tiruan Dekat Kandang Babi

Sebuah kilang haram terletak di Pulau Pinang menyembunyikan ubat-ubatan haram, tiruan dan berbahaya bersebelahan lokasi kandang babi.

| Live TV