Trending By: Attiqah Mohd July 3, 2019 @ 5:45pm

“Kau Nak Tengok Ke Tak?”- Kisah Seram Youtuber Femes Jumpa Pocong, Hantu Hotel Dan Bunian

Kalau cerita je pasal pengalaman mistik dan makhluk ghaib memang semua orang pernah mengalami peristiwa menyeramkan ni dalam hidup. 

Ada sesetengah orang yang ‘hijabnya” terbuka dan diberi kelebihan untuk melihat sendiri penampakan makhluk ghaib dengan mata kasar. Kalau korang baca thread di Twitter memang banyak je kisah pelbagai pengalaman seram yang pernah dialami netizen. 

Terbaru, seorang youtuber femes dikenali dengan nama Aisha Mohd memuat naik video di Youtube mengenai pengalaman mistik yang pernah dilaluinya sendiri. 

Diganggu Lembaga Hitam Dan Pocong

Tak dinafikan dalam banyak-banyak kisah seram, kisah seram dekat kolej asrama memang legend kan. Menurut wanita ini, sewaktu di kolej dia pernah digganggu oleh lembaga hitam dan pocong di asramanya. Eii scarynya. Kejadiann itu berlaku ketika dia sedang tidur.

Lebih menakutkan bila dikatakan pocong tersebut siap ‘landing’ tidur atas dia. Sumpah takut!

Menurut wanita ini, dia  didatangi oleh seorang perempuan berpakaian hitam dengan nada suara menggerikan “kau nak tengok ke tak? kau nak tengok ke tak?” sebelum lembaga tersebut menunjukkan mukanya berupa pocong berwarna hitam ke arahnya. Seramnya, guys!

Sosok Lembaga Hitam Di Bilik Hotel Berhantu

Selain daripada cerita hantu kat asrama, kisah mistik dekat hotel pun memang antara salah satu kisah legend. Menurut Youtuber ini sewaktu dia dan suaminya bercuti di sebuah hotel di negeri Perlis, mereka telah diganggu oleh sosok lembaga hitam di bilik hotel.

Lokasi hotel tu dirahsiakan tetapi kalau korang tengok video kat bawah ni korang boleh agak kot hotel mana dekat negeri Perlis kan?

                               

sumber: Aisha Mohd Youtube

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Fri, 3 Sep 2021

Tempoh Pembaharuan Lesen LKM, LMM Dilanjutkan Sehingga…

Tempoh pembaharuan lesen dilanjutkan gaisss!

Trending Mon, 25 Jan 2021
Featured Thu, 5 Aug 2021

Wujudkan 320,000 Peluang Kerja – Menteri Kewangan

Menurut Menteri Kewangan Tengku Datuk Seri Zafrul Abdul Aziz, kerajaan menerusi inisiatif Majlis Pekerjaan Negara sudah berjaya membantu mewujudkan 320,000 peluang pekerjaan setakat ini. Beliau berkata, majlis itu ditubuhkan dengan sasaran mewujudkan 500,000 pekerjaan dan […]

Trending Mon, 10 Dec 2018

Roger Sudah Tiada…Kangaroo ‘Sado’ Ini Pernah Curi Tumpuan Dunia Pada 2015

Roger amat disayangi oleh seluruh penduduk di dunia ini. Walaupun jasadnya sudah tiada, semangat Roger akan sentiasa ada di sini

Trending Wed, 14 Oct 2020
Trending Thu, 30 Jul 2020

Murid Sekolah Rendah Dikenalpasti Positif Covid-19

Sila pantau kesihatan anak-anak anda! #KitaJagaKita

Featured Fri, 17 Apr 2020
Trending Wed, 2 May 2018

Taj Mahal Bertukar Warna?

Mahkamah Agung dalam satu kenyataan selepas meneliti foto terbaru Taj Mahal berkata, batu marmar itu pada mulanya bertukar ke warna kuning dan kini kelihatan seperti hijau kehitaman.

Trending Wed, 7 Mar 2018

Lawak! Koleksi Biskut Viral Bikin Pecah Perut

Biskut viral yang menggunakan hanya empat bahan asas ini semakin mendapat perhatian bukan sahaja kerana bahan-bahannya yang murah tetapi bentuk biskut ini juga menjadi bahan lawak sebaik sahaja keluar daripada ketuhar

| Live TV