Featured By: Halimey Zamal January 20, 2023 @ 5:35pm

Ajar Cara Berswafoto, Rossa Sera & Shuk Sahar Dihujani Kiriman Doa Warganet – “Alhamdulillah Semoga Berjodoh Semula”

Gelagat swafoto pengacara dan pelawak, Shuk Sahar bersama isteri, Rossa Sera mendapat perhatian ramai.

@rossa.sera Takpela kena ajar banyak kali pun 💜 Korang nak beli berryfull Sera tekan je beg kuning tu #fyp #rossasera #shuksahar ♬ Ojo Dibandingke Steve Wuaten Remix 2022 – stevewuaten_

Menurut perkongsian di TikTok, Sera mendedahkan terpaksa mengajar suaminya cara berswafoto yang betul ketika berada di Makkah.

“Takpelah kena ajar banyak kali pun. Lelaki ni memang tak pandai pegang fon kan, semoga semuanya baik-baik sahaja,” kata Sera.

Sementara itu, warganet bersyukur kelihatan kembali pulih semula setelah mengalami konflik rumah tangga.

Hasil tinjauan di ruangan komen, wargamaya mendoakan agar hubungan yang dibina berkekalan hingga ke Jannah dan ada juga yang memuji Shuk kerana berusaha mencuba menawan semula hati Sera.

“Shuk, aku bangga dengan hang. Alhamdulillah, semoga kalian terus berkasih sayang selamanya dan kekal bahagia.

“Alhamdulillah Shuk belajar dari pengalaman lalu tau, sama-sama baiki diri dan hargai yang ada depan mata. Sebak sangat tengok video ni,” komen warganet.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Fri, 24 Apr 2020
Hiburan Wed, 8 Jan 2020
Hiburan Thu, 22 Sep 2022
Trending Wed, 28 Oct 2020

Kerana “Sabar”, Black Hanifah Tak Jadi Kahwin?

Soal jodoh dan pertemuan, semuanya telah ditentukan oleh Allah. Apatah lagi dalam mencari bahagia, ia bukan semudah disangka. Malah, melayari bahtera alam rumah tangga menuntut pengorbanan sekali gus menguji sejauh mana tahap sabar dan setia.

Trending Sat, 23 Feb 2019

Wanita 59 Tahun Sanggup ‘Ubah’ Wajah Hanya Kerana Hutang 16 Juta

Lari Dari Bayar Hutang RM16 Juta, Wanita 59 Tahun Sanggup ‘Ubah’ Wajah

Featured Wed, 21 Sep 2022

Nafi Curang, Adam Levine Kesal

Adam Levine kesal

Featured Wed, 8 Dec 2021

Bayi Perempuan 4 Bulan Lemah, Pucat Sebelum Meninggal Dunia

Seorang bayi perempuan berusia empat bulan yang dilaporkan lemah ketika berada di rumah pengasuhnya, meninggal dunia ketika menerima rawatan di Hospital Tuanku Jaafar (HTJ) Seremban pada Selasa. Terdahulu, pengasuh itu menghubungi ibu bayi itu pada

Hiburan Tue, 7 Nov 2017

AIR ASIA’S BIG BOSS SAID, “I DO”

Mr Fernandes wanted to keep this wedding of his hush hush. Set in the scenic Cote D’Azur, in the southeast corner of France, the VERY private wedding held last weekend was attended by close family and friends only.

Trending Sat, 26 Jun 2021

Drama Bersiri Sabarlah Duhai Hati & Kekasih Hati Mr Bodyguard Bakal Kembali Dengan Sekuel!

Dua drama yang menjadi fenomena di bulan Ramadan dan Syawal baru-baru ini melayangkan berita baik iaitu Sabarlah Duhai Hati dan Kekasih Hati Mr Bodyguard bakal kembali dengan sekuel tidak lama lagi. Peminat drama Melayu tidak

familuv Mon, 13 Apr 2020

Bunuh ibu kerana ketagih permainan dalam talian

Ketahui tanda-tanda ketagihan gajet!

| Live TV