Trending By: Attiqah Mohd June 26, 2019 @ 6:03pm

Kondominium Setapak Ria Berhantu, Lelaki Kongsi Pengalaman Seram Ditemani Hantu Kanak-Kanak Cina

Sejak kebelakangan ini banyak pula kisah hantu yang muncul di media sosial. Terbaru, seorang lelaki dikenali dengan nama Apit Kumiko berkongsi pengalamannya berdepan dengan entiti seram ketika menjadi kontraktor lif di Kondominium Setapak Ria.

Sehingga kini, thread tersebut sudah menerima sebanyak 5k retweets. Jom, kita tengok!

 

 

 

Seram jugak dengar cerita lelaki ini, tak sangka kejadian macam ni betul-betul berlaku ingatkan dalam filem je. Walauapapun, nasib baik la roh budak cina tu tak mengapa-apakan pemuda ni kan?

sumber:https://twitter.com/ApitKumiko

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Fri, 3 Jul 2020
Trending Wed, 8 Aug 2018

「动漫英雄人物」日常都在做什么?摄影师以镜头偷窥

动漫英雄人物日常都在做什么?摄影师以镜头「偷窥」揭发他们惊人的另一面!

Featured Sat, 25 Sep 2021

Tak Berniat Sembunyi Berita Baik, Syamel Sahkan Ernie Zakri Hamil 4 Bulan

Spekulasi mengenai kehamilan penyanyi berbakat, Ernie Zakri akhirnya terjawab apabila suaminya, Syamel mengumumkan isterinya kini hamil anak sulung hasil perkahwinan mereka. Penyanyi lagu Kau Pun Sama itu berkongsi khabar gembira itu di laman Instagram. “Alhamdulillah

Trending Mon, 1 Oct 2018
Featured Fri, 27 May 2022

| Live TV