Trending By: Attiqah Mohd June 26, 2019 @ 6:03pm

Kondominium Setapak Ria Berhantu, Lelaki Kongsi Pengalaman Seram Ditemani Hantu Kanak-Kanak Cina

Sejak kebelakangan ini banyak pula kisah hantu yang muncul di media sosial. Terbaru, seorang lelaki dikenali dengan nama Apit Kumiko berkongsi pengalamannya berdepan dengan entiti seram ketika menjadi kontraktor lif di Kondominium Setapak Ria.

Sehingga kini, thread tersebut sudah menerima sebanyak 5k retweets. Jom, kita tengok!

 

 

 

Seram jugak dengar cerita lelaki ini, tak sangka kejadian macam ni betul-betul berlaku ingatkan dalam filem je. Walauapapun, nasib baik la roh budak cina tu tak mengapa-apakan pemuda ni kan?

sumber:https://twitter.com/ApitKumiko

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Thu, 22 Nov 2018

Korean Man Does Surgery to Get Abs Instead of Exercising

*Warning: Some of these images are rather graphic*

Trending Wed, 4 Nov 2020
Trending Tue, 11 Sep 2018

Gadis Jelita Dari Sarawak Larissa Ping Dinobatkan Sebagai Miss World Malaysia 2018

Dia akan mewakili Malaysia di pertandingan Miss World 2018 Disember ini.

Trending Thu, 30 Jul 2020
Trending Thu, 24 Oct 2019

Instagram Says “No No” to Cosmetic Surgery Filters!

Seems like mental health is starting to get more awareness by the public, and people applause for that.

Trending Mon, 15 Jun 2020
Featured Tue, 4 May 2021

Pembayaran BPR Fasa Kedua Bermula 7 Mei Ini, Cara Semak BPR

Pembayaran bagi Bantuan Prihatin Rakyat fasa kedua yang memperuntukkan belanjawan sebanyak 2.75 bilion bakal dilaksanakan pada 7 Mei ini. Menurut Menteri Kewangan, Datuk Seri Tengku Zafrul bantuan ini akan memanfaatkan 3.6 juta isi rumah , […]

Trending Wed, 21 Feb 2018

Bimbang Masa Depan Elfira, Punca Sufian dan Elfira Putus Tunang???

Penyanyi  Sufian Suhaimi dan Elfira Loy, sah putus tunang! dan berita duka cita itu disahkan sendiri oleh ibu Elfira, Filzah Yusof, 52.

Trending Mon, 19 Oct 2020

| Live TV