Trending By: Attiqah Mohd June 26, 2019 @ 6:03pm

Kondominium Setapak Ria Berhantu, Lelaki Kongsi Pengalaman Seram Ditemani Hantu Kanak-Kanak Cina

Sejak kebelakangan ini banyak pula kisah hantu yang muncul di media sosial. Terbaru, seorang lelaki dikenali dengan nama Apit Kumiko berkongsi pengalamannya berdepan dengan entiti seram ketika menjadi kontraktor lif di Kondominium Setapak Ria.

Sehingga kini, thread tersebut sudah menerima sebanyak 5k retweets. Jom, kita tengok!

 

 

 

Seram jugak dengar cerita lelaki ini, tak sangka kejadian macam ni betul-betul berlaku ingatkan dalam filem je. Walauapapun, nasib baik la roh budak cina tu tak mengapa-apakan pemuda ni kan?

sumber:https://twitter.com/ApitKumiko

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Mon, 2 Apr 2018

Kim Jong Un Adjusts Schedule Just to Watch Red Velvet Perform Live

Kim Jong Un seems to be a fan of Red Velvet.

Trending Mon, 22 Oct 2018

Budak Enam Tahun Selamatkan Ibunya Dari Terusan Menjadi Mangsa Keganasan Bapa

Mengadu perbuatan bapa kepada guru sekolah telah menyelamatkan nyawa ibunya.

Trending Thu, 17 Sep 2020
Trending Tue, 16 Jun 2020

Semua Masjid, Surau Di Wilayah Persekutuan Kini Dibuka

Syukur bila kita boleh merasai kenikmatan menunaikan ibadah di masjid dan kembali..

Trending Sun, 29 Sep 2019

Kerana Buli Menang Tuntutan RM616,634.20

Kesian di buli hingga menyebabkan hilang pendengaran sebelah kanan

Trending Thu, 18 Jul 2019

Pemimpin Parti Jadi Dalang Video Semburit Haziq

Pemimpin Parti Politik dikenal pasti menjadi dalang melakukan pakatan jahat merakam dan menyebar video hubungan songsang dikaitkan dengan Haziq Abdullah Abdul Aziz bersama seorang lagi lelaki.

Trending Fri, 30 Oct 2020

“Ramai Mesej Saya Minta Bantuan” – Ebit Lew Hantar Bantuan Ke Sabah

Buat baik ramai sayang. Semoga Ustaz Ebit terus dilimpahkan rezeki..

| Live TV