Trending By: Padin April 29, 2022 @ 5:30pm

Meriahnya, Sampai Berjoget & Menyanyi Remy Ishak Bila Dengar Perkongsian Farah Nabilah! Semuanya Penangan….

Sambutan Hari Raya Aidilfitri tahun ini pasti berbeza, yelah, hampir 2 tahun kita menyambut Hari Raya dalam fasa pandemik, mestilah tahun ni anda nak sambut dengan meriah kan?

Kemeriahan raya kali ni boleh diraikan dengan produk kesukaan Remy Ishak dan Farah Nabilah. Eh apa yang istimewa sangat produk ni sampai mereka suka sangat? Haa.. kalau anda nak tahu jom layan dulu video “Raya Bersama, Raya Bermakna”!

Sampai berjoget-jogetlah si Remy Ishak, Farah Nabilah dan yang lain-lain. Punyalah hebat penangan ‘Ve’ yang mereka dok sebut-sebut ni.

Anda dah tengok kan video Remy Ishak dengan Farah Nabilah tu? Nampak berbeza sangat sebelum dan selepas mereka jumpa dengan produk ni kan! Raya yang suram pun bertukar menjadi ceria dengan kehadiran produk-produk ni! Wah.. Memang best sangatlah raya kali ni.

Eh, ‘Ve’ tu apa? Haa..kalau anda nak tahu, Ve ni adalah siri jenama dapur Malaysia yang penuh inspirasi dengan memberikan rasa autentik dan asli dari kepelbagaian budaya dan warisan.

Siri Ve menampilkan beberapa produk seperti VeSawit, VeCorn, VeSoya dan yang terbaru VeLada.

Persiapan raya pun jadi mudah je! Meriah betul mereka sambut menggunakan produk-produk ni semua! Setiap hidangan pun memberikan rasa yang bermakna!

Rasa autentik lokal bersama VeSawit

 

Suasana Aidilfitri lebih ceria dengan pelbagai hidangan yang disediakan terutama sekali rendang, ketupat, kuah kacang yang selalu dinanti-nantikan bila raya je. Tapi penting untuk pastikan minyak masak yang kita guna adalah berkualiti.

Haaa.. tak payah risau! Anda guna je VeSawit sebab rasa minyak sawit autentik mampu membangkitkan aroma lokal serta kaya dengan vitamin E yang disahkan oleh Institusi Swiss Vitamin.

VeSawit juga sesuai untuk semua jenis masakan tradisi Melayu terutama sekali untuk menggoreng atau menumis, memang sesuai untuk anda nak masak rendang nanti.

Rasa masakan dan kuih muih jadi lebih halus dan lazat bersama VeCorn

Dah masak banyak hidangan tu, tak lengkaplah kalau tak buat kuih raya kan? Minyak jagung VeCorn la bahan rahsia yang diperlukan bagi menyedapkan lagi kuih raya. VeCorn yang kaya dengan Omega 6 dan Vitamin E pasti menjadikan kuih raya lebih lembut dan lazat.

Biskut kacang mazola adalah antara yang wajib dihidangkan di pagi raya. Jadi kalau anda nak mengekalkan rasa asli biskut mazola macam yang nenek buat, gunalah minyak VeCorn.

Rasa rangup setiap hidangan bersama VeSoya

Haa.. ada yang menarik dalam Siri Ve ni VeSoya lah! Eh kenapa pula menarik? VeSoya ialah minyak masak daripada kacang soya tau, memang jarang jumpa kan.

VeSoya ni sesuai untuk menggoreng juga dan selalu digunakan untuk masakan Korea tau! Dah berkumpul beramai-ramai dengan keluarga tu mesti nak juga kan rasa makanan lain Syawal ni. Selain makanan tradisional, kita boleh juga buat makanan yang rare untuk dihidang time raya kan!

Boleh la buat ayam goreng Korea guna minyak VeSoya! Fuh.. memang sedap sangat wei. Tahu tak, VeSoya juga kaya dengan Omega 3 & 6 tau! Rasa rangup setiap hidangan anda untuk Syawal ni!

Makanan raya anda lagi sedap kalau ada VeLada

Istimewa kali ini Siri Ve memperkenalkan produk baru iaitu VeLada. Menariknya, VeLada ada dua jenis iaitu lada hitam dan lada putih asli dari Sarawak tanpa sebarang bahan pengawet. Sesuai untuk menambahkan perasa pada makanan anda!

Rasa versatil bersama NeuVida

 

Masa raya biasalah, makanan yang disediakan selalunya berminyak, tapi anda boleh gantikan dengan minyak masak NeuVida yang lebih sihat. NeuVida tahan suhu sehingga 245°celcius dan dibotolkan dalam botol bio-PET.

Selain itu, NeuVida juga mengandungi 83% Asid Oleik, jadi anda boleh menikmati juadah raya tanpa rasa bersalah.

NeuVida menjadikan sajian rasa lebih versatil. Produk minyak premium ini diimport daripada Argentina, memang luar biasa kualitinya.

Remy Ishak kongsi rahsia miliki rasa segar sepanjang hari!

Baju raya dah cantik mesti anda nak senyum dalam keadaan yang penuh yakin. Kekalkan senyuman manis anda dan nafas yang segar dengan berus gigi MorningKiss Optimus Charcoal dan ubat gigi MorningKiss Tea Tree Oil.

Berus gigi dari MorningKiss mempunyai berus arang slimtip 0.01mm yang lebih halus untuk menghilangkan plak gigi dan mampu membersihkan gusi secara lembut.

Tapi lagi best kalau anda guna berus gigi dengan ubat gigi MorningKiss tau! Nafas anda jadi segar je. Bila gigi dah cantik, barulah yakin nak senyum dan ber-OOTD!

Tawaran menarik dan percuma VeLada!

Yang paling best, sekarang ada promosi hebat iaitu dengan setiap pembelian VeSawit, VeCorn, NeuVida dan jenama-jenama yang terpilih di pasaraya yang terpilih, anda berpeluang mendapat VeLada hitam Sarawak yang bernilai RM10.50. Bestnya!

Apa anda tunggu lagi, jom dapatkan kesemua produk ini di Lazada, Shopee dan pasaraya tertentu untuk maklumat lebih lanjut mengenai kempen ini, boleh layari laman sesawang ini!

Anda juga boleh guna lagu tema video ni di Facebook dan Instagram story! Lagu ni boleh download dekat Spotify! Kami pun dah tak henti-henti nyanyi ni. Jom kasi lagu ni trending raya ni!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Fri, 26 Oct 2018

Jenama Apple & Samsung Didenda Kerana ‘Paksa’ Pelanggan

Apple didenda sebanyak 10 juta Euro (RM48 juta) manakala Samsung pula didenda sebanyak 5 juta Euro (RM24 juta)!

Hiburan Sun, 19 Sep 2021

“Dia Terima Seadanya Walaupun Saya Lebih Tua” – Jarak 7 Tahun Bukan Penghalang Cinta Zizi Kirana & Yusuf Bahrin

Penyanyi Zizi Kirana menyenangi sikap suaminya, pelakon Yusuf Bahrin yang sopan santun dan matang. Selamat dinikahkan di Masjid Usamah bin Zaid, Wangsa Maju pada jam 10.40 pagi tadi, jarak usia tujuh tahun juga tidak menghalang […]

Featured Tue, 28 Sep 2021
Trending Tue, 16 Jan 2018

SAUDI ARABIA FINALLY LIFTS BAN ON MOVIE THEATRES!

The very first movie they screened was The Emoji Movie. LOL.

Trending Sun, 20 Jan 2019

Nama Pada Bayi ‘Seviyeli Roumeli Hissar 1453’ , Apa Maksudnya?

Janggal, Bayi Baru Lahir Diberi Nama ‘Seviyeli Roumeli Hissar 1453’ Rupanya Bermaksud Ini

Trending Mon, 13 Aug 2018

Harga Semangkuk Sup Lagi Mahal Daripada Seekor Lembu?

Jangan terperanjat kerana setakat ini, hanya empat mangkuk sup berjaya dijual kepada pelanggan.Mungkin anda mahu jadi orang kelima? Jika ke China, apa kata jenguk-jenguk ke Restoran Niu Gengtian yang terletak di Shi-Jia-Zhuang. Mana lah tahu ada rezeki anda untuk rasa sup yang lebih mahal dari harga lembu ini kan…

| Live TV