Trending By: Fatin Nurain September 13, 2022 @ 8:12pm

Sambut Ulang Tahun Tepi Sungai, Ashraf Muslim Titip Pesanan Menyentuh Hati Buat Isteri – “Maafkan Ayah…”

Pelakon Ashraf Muslim meluahkan rasa terharunya apabila kedua-dua isterinya, Noor Dayana dan Wan Sakinah membuat kejutan sambutan hari lahirnya di tepi sungai.

Menerusi perkongsian di Instagram, Ashraf telah berkongsi beberapa keping foto  ketika menyambut ulang tahunnya, semalam.

“Happy birthday to me! Cerita semalam plan pergi berkelah jer. Gigihlah pagi-pagi semua org bangun nak pergi berkelah.

“Ingatkan sebab nak bawak anak-anak pergi mandi manda yerlah kan cuti sekolah. Angkatlah barang2 semua gigih naik tangga. Duk cakap dlam hati apa yg beriya sangat sampai mcm2 brg dibawaknya.

“Haa.. sampai je kat atas setup2 tempat makan dan terkejut AM bila mama ibu setupkan semua ni utk AM,” tulis Ashraf.

Lebih menyentuh hati, Ashraf turut mengucapkan terima kasih dan memohon maaf kepada kedua isterinya serta berpesan kepada mereka untuk menjaga anak-anak mereka sekiranya dia sudah tiada.

“Terima kasih mama ibu kerana meraikan birthday AM ke 41 ni. Dah tua dah. Huhuhu. AM doakan semoga mama ibu sentiasa dimurahkan rezeki, diberkati dunia dan akhirat.

“Maafkan ayah salah silap selama ini. Jika ayah pergi dulu jagalah anak-anak dengan baik. I love you all,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ashraf Muslim (@ashrafmuslim)

Hasil tinjauan di ruangan komen, rata-rata pengikutnya mengucapkan selamat ulang tahun dan mendoakan kesihatan pelakon itu.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Thu, 26 Aug 2021

Isteri Pelakon Badrol Shah Meninggal Dunia Selepas Ditidurkan Akibat COVID-19

Pelakon Badrol Shah atau Bad, 39, reda dengan pemergian isterinya, Farah Sheila Mazlan selepas 45 hari bertarung dengan COVID-19. Bad mengumumkan berita duka itu menerusi hantaran di laman Instagramnya. “Kali pertama masa pihak hospital membuat

Featured Thu, 25 Mar 2021

Lebih 7,000 Permohonan PKS Diluluskan

Sebanyak 7,205 permohonan telah diluluskan bawah skim pembiayaan perusahaan kecil dan sederhana (PKS) Pelan Jana Semula Ekonomi Negara (Penjana) setakat 13 Mac lalu. Menteri Kewangan, Tengku Datuk Seri Zafrul Tengku Abdul Aziz berkata, keutamaan diberikan

Trending Mon, 9 Apr 2018

Walaupun Dikecam Teruk, Neelofa Tetap Menang Besar Di AME 2018

Walaupun dikecam teruk tentang isu tersebut, ia tidak menjadi penghalang untuk Neelofa menang besar dalam Anugerah Meletop Era (AME) 2018 yang diundi sendiri oleh peminat-peminatnya.

Featured Wed, 24 Aug 2022

[VIDEO] “Smart woo, Sancho” – Netizen Teruja TikTok Rasmi Manchester United Guna Sound Ryan Bakery!

Perghhhhhh, bukan biasa biasa ek Ryan Bakery ni! Legit Official Account MU guna sound dia 😭😭🤣🤣🤣 Powerrrrrr

Trending Fri, 11 Jun 2021

Beri Nafas Baru ‘Kabut Serangkai Mawar’, Mafarikha Nyanyi Semula Lagu Zaiton Sameon

Penyanyi Mafarikha kini muncul dengan lagu Kabut Serangkai Mawar yang diberikan nafas baru. Buat kolaborasi pertama antara syarikat rakaman Luncai Emas dan Mafarikha, lagu malar segar nyanyian Zaiton Sameon itu telah dipilih untuk digubah semula

Featured Thu, 15 Jul 2021

Beri Kelonggaran Pergerakan Untuk Individu Yang Lengkap Dua Dos

Kerajaan sedang meneliti untuk memberi kelonggaran pergerakan kepada individu yang melengkapkan dua dos vaksinasi COVID-19. Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, berkata langkah itu bagi membolehkan kehidupan rakyat kembali seperti biasa secara berperingkat ketika kerajaan

Hiburan Tue, 28 Jun 2022

“Such A Vibe” – Netizen Puji Persembahan Santai Dayang Nurfaizah Di Festival Borneo Jazz

Konsep persembahan ‘open air’ Dayang Nurfaizah mencuri tumpuan peminat.

Featured Fri, 12 Feb 2021
Trending Tue, 30 Mar 2021

Nama Hangat Dek Percikan Kontroversi, Dai’ Syed Ambil Kesempatan?

Nama pendakwah selebriti, Dai’ Syed atau nama sebenarnya, Syed Shah Iqmal Syed Mohammad Shaiful, 26, hangat dek percikan kontroversi. Biarpun melibatkan isu negatif, sedikit sebanyak perkara terbabit menaikkan serta mempopularkan nama Syed. Selepas melancarkan single

| Live TV