Featured By: Fatin Nurain December 7, 2022 @ 4:39pm

Nur Risteena Kongsi Momen Suami Mengaji Sambil Bertaranum, Netizen Luah Rasa Kagum

Pelakon Nur Risteena tampil mencuri perhatian peminatnya selepas berkongsi video suaminya, Isa Khan yang sedang membaca Al-Quran.

Menerusi hantaran di TikTok, Risteena telah berkongsi momen sewaktu suaminya itu sedang mengaji sambil bertaranum.

“MasyaAllah 🥺🤲🏻,” tulisnya.

@nurristeena6 MasyaAllah 🥺🤲🏻 #isakhan #fyp #foryou #foryoupage #fypp #fypシ #fypage #risteena ♬ bunyi asal – Nur Risteena 🌸

Hasil tinjauan di ruangan komen, rata-rata peminatnya meluahkan rasa kagum mereka selepas mendengar cara bacaan Isa yang sangat merdu.

“kalau mix Arab ni memang suara sedap bila ngaji.

“Alhamdulillah sejuk je tengok.

“Insyaallah perbaiki lagi beri mantap lagi.

“Terbaik, aku lebih menghormati orang yang berusaha ke arah kebaikan, berbanding orang yang rasa diri lebih baik.. Allahuakbar,” komen peminatnya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Wed, 21 Sep 2022
Trending Sun, 5 Jun 2022

Aprena Manrose Tampil Bersuara Isu Nelydia Senrose Buka Tudung

Aprena Manrose tampil untuk ‘back up’ isu buka tudung Nelydia Senrose.

Featured Wed, 10 Aug 2022
Trending Fri, 26 Jun 2020
Featured Sat, 4 Jun 2022

[VIDEO] Buat Hal! Norreen Iman Muntah Ketika Live Di TikTok, Teruja Dapat ‘Diamond’

Alahai jarang tak buat hal lah Norreen ni 🤣 Kembang tekak min nengoknye 🤢 Min nak pesan kalau korang tengah makan jangan gatal nak tengok video tu haha

Trending Fri, 16 Jul 2021

Jangan Cabar Arahan Kerajaan, TPM Beri Amaran Kepada Pengilang

Ini bukan masa nak pentingkan diri sendiri ye gaissss

Hiburan Sat, 25 Sep 2021

“Kami Tak Tuju Kepada Haters…” – Walau Pernah Dikecam, Dolla Tetap Sebar Aura Positif

Biarpun pernah dikecam teruk, kumpulan Dolla tidak menujukan lagu terbaru mereka, Berani kepada segelintir netizen yang mengkritik. Dianggotai oleh empat gadis manis, Wan Sabrina Wan Rusli (Sabronzo); Tabitha Ariel Lam (Tabby); Angelina Chai Ka Ying

Trending Thu, 27 Aug 2020

Nilai moratorium RM74.3 bilion setakat 14 Ogos

Buat mereka yang ingin memohon moratorium.

Trending Sat, 20 Feb 2021

PdPR Menerusi DidikTV, Adakah Ia Membantu? Ini Komen Guru-Guru

DidikTV Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) merupakan inisiatif yang baik dalam sistem pendidikan negara dan berfungsi sebagai platform penting bagi Pengajaran dan Pembelajaran di Rumah (PdPR). Program pendidikan maya melangkaui bilik darjah menerusi DidiKTV KPM ini juga

Featured Mon, 5 Nov 2018

| Live TV