Trending By: Maya Basir June 30, 2022 @ 5:42pm

[VIDEO] “My First Car Is Not For Me…” – Haneesya Hanee Hadiahkan Keluarga Kereta

Model dan pelakon Haneesya Hanee membuat kejutan dengan menghadiahkan sebuah kereta kepada keluarganya.

Melalui perkongsiannya di TikTok, Hanee menceritakan keadaan kereta Proton Wira yang selalu digunakan olehnya dan keluarga tidak kira cuaca panas dan hujan.

“This is Wira. Wira ni telah menyelamatkan kami dalam banyak situasi dan telah bersama kami bertahun-tahun.

“Tapi Wira ni dah nazak, air menitik-nitik, banjir tapi bila panas, betul-betul panas macam duduk dalam sauna,” katanya.

@haneesyahanee_

Alhamdulillah bersyukur tak tahu nk ckp apa❤️😭

♬ original sound – Haneesya Hanee

Menurut Hanee, sudah lama dia menantikan masa untuk membuat kejutan buat adik-adiknya dan mereka dipakaikan penutup mata sehingga sampai di bilik pameran kereta tersebut.

“Ni lah surprise yang tak nak beritahu tu,” kata Hanee kepada adiknya.

Kelihatan adik-adiknya sangat terharu dan tergaman dengan pemberian hadiah kereta tersebut sambil memeluk Hanee.

“For mummy, for abang, for adik and our car is not in a good condition, so this car is for you guys. Especially for you (Ibu Hanee).

“Memang niat Kakak daripada awal, my first car is not for me, it’s for you.

“Thank your for everything, even though this is not the car that you want but I hope you will like it. This is our family car,” kata Hanee kepada ibunya.

Di ruangan komen, ramai pengikut-pengikutnya turut tumpang gembira dan dibanjiri ucapan tahniah buatnya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 27 Nov 2018

Kontroversi Libatkan Forteen, Izzue Nafi Itu Bukan Gimik

Jangan tuduh bukan-bukan okay, tak baik!

Hiburan Tue, 27 Sep 2022

[VIDEO] Setanding Drama Korea, Babak Dalam Sekali Lagi Cinta Kembali Jadi Bualan Penonton

Drama Sekali Lagi Cinta Kembali kini menjadi fenomena apabila gandingan mantap Aniq Suhair dan Siti Khadijah Halim ternyata tidak mengecewakan. Terbaharu, seorang pengguna memuat naik video reaksinya terhadap satu babak dalam drama Sekali Lagi Cinta

Hiburan Tue, 17 Sep 2019
Trending Sat, 13 Mar 2021

Amzar Sabri Muncul Dengan Single Solo Berjudul ‘Kenangan’

Pasti ada yang masih ingat dengan kepada sebuah kumpulan duo bernama Viral yang pernah memeriahkan industri hiburan sekitar tahun 2016. Dianggotai oleh pasangan kembar bernama Amzar dan Amsyar, mereka banyak berkolaborasi bersama artis–artis tempatan seperti

Trending Thu, 1 Mar 2018

Lagi Netizen Kecam, Lagi Saya Nak Buat Lagu – Neera Azizi

Wow! pelakon baru  ini nampaknya cuba caras kehangatan berita sensasi dan kontroversi  yang dicetuskan Neelofa menerusi majlis pelancaran koleksi tudung Be Lofa yang berlangsung di Zouk, baru-baru ini, apabila nyanyian kelautnya, dikatakan berjaya mengalih seketika tumpuan

Trending Wed, 17 Mar 2021

Kompaun RM1,500 Bagi Individu Langgar SOP Dengan Kesalahan Kecil

Kompauan adalah muktamad mengikut kesalahan!

Trending Thu, 15 Aug 2019
Featured Wed, 24 Aug 2022

[VIDEO] ‘Sound’ Orang Bodoh, Ramai Netizen Sokong Zulin Aziz! – “Bila Marah Auto Jadi Ziana Zain”

Min setuju dengan Zulin! Buat penat diri sendiri je kalau layan orang bodoh 😌

| Live TV