Trending By: SGMS Enal August 10, 2018 @ 2:00pm

Tular Video Datuk Seri Aliff Syukri Menghukum Anaknya

Jutawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri merupakan seorang yang sangat mementingkan keluarganya.

Pernah melalui kehidupan susah ketika kecil, Aliff Syukri tidak mahu nasib sama menimpa anak-anaknya. Walaupun hidup serba mewah, namun Aliff tidak pernah manjakan anak-anaknya dengan kemewahan.

Baru-baru ini, Aliff kongsikan video menunjukkan beliau menghukum anaknya. Menerusi posting tersebut, Aliff memberitahu pokok sayur yang ditanam selama berbulan habis mati kerana dicabut oleh anaknya. Ujar Aliff lagi, apabila dia sentiasa berbuat baik pada anak-anak, mereka akan pijak kepala

 

penat saya tanam pokok sayur sy berbulan..smua @baem_adham cabut dan simbah dgn clorok habis mati .. hnya org yg tahu syg ya pokok2 shaja tau perasaan sy??? anak2 ni kalau kita baik sgt dia pijak kepala.. . . . . siapa nak sambungan vedio ni?? oh abg kosmetik 3 dah bermula hny di youtube…kalau korang nak tngok sambungan kehidupan sy sy akan update hari hari ala2 paprazi… blh tngok youtube Tv Terlajak Laris sy dah psoting yaaa..tpi nak tngok kena subscribes ye dulu baru boleh tngok.. sbb vedio tu lebih 10mnit di ig seminit jeerr soo korang boleh belajar cara masa yg betul.. #jakarta #indonesia #bandung #cook #chef #gendut #banjar #food #jawabarat #letscook #mylifestye #ohabangkosmetik #luxurylifestyle #healthylifestyle #deco #bisnesman #beauty #malaysia #aceh #welovejakarta #mensfashion #youtube #tv #terlajaklaris

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Tindakan Aliff itu mendapat pujian netizen kerana tegas mendidik dan menghukum anak untuk kebaikan mereka. Ada yang mengatakan ramai ibu bapa sekarang terlalu manjakan anak-anak sehingga tidak berani untuk ‘naik tangan’ dan akhirnya mereka sukar untuk dibentuk.

Namun seperti biasa pasti ada segelintir netizen yang kurang senang dengan video tersebut dengan mengatakan video tersebut tidak perlu disiarkan kepada umum kerana bimbang ianya boleh menimbulkan fitnah pada keluarga beliau.  Ada juga mengatakan tidak perlu marahkan anak sampai begitu sekali kerana pokok tersebut boleh diganti semula.

Mungkin anak ketiga kepada Aliff Syukri dan Nur shahida itu mahukan perhatian memandangkan pasangan itu baru sahaja menimang cahaya mata baru, Yusuf Al-Qardawi.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Wed, 27 Jan 2021

“Orang Kata Saya Angkuh…”- Dr Noor Hisham Abdullah

Jangan main serkap jarang je gaisss…

Trending Thu, 23 May 2019

“Baginda Sanggup Langgar Protokol Istana Ketika Perkahwinan Saya”- Raja Zarith Sofia

“jika diikutkan protokol seharusnya baginda sebagai Yang Dipertuan Agong merupakan orang pertama memulakan upacara itu tetapi baginda membiarkan ayahnda saya memulakan upacara merenjis pada majlis persandingan saya”- Raja Zarith Sofia

Trending Sun, 17 Nov 2019

Dapur Kaca Meletup Sewaktu Tunggu Ikan Rebus Siap

Dapoq meletup, selalu dok tengok dalam Facebook ja

Trending Thu, 29 Nov 2018
Trending Tue, 9 Jul 2019

“Peguambela Tertuduh Sangat Berprofil Tinggi “-Terbela Atau Tidak Kematian Zulfarhan?

Dikatakan berprofil tinggi dan “mahal”, siapa peguambela tertuduh?

Trending Thu, 18 Feb 2021

Shuk Sahar Didapati Bersalah, Kontrak Bersama Hot FM Akhirnya Ditamatkan

Nampaknya ramai netizen bersetuju Shuk diberhentikan….

| Live TV