Mogul fesyen, Kendall Jenner dan bintang remaja, Willow Smith, menjadi wajah pelaris sekali gus tarikan terbaru Stuart Weitzman dalam melancarkan koleksi musim bunga 2019!
Kempen yang dirakamkan oleh Inez van Lamsweerde dan Vinoodh Matadin ini adalah sebahagian daripada empat siri kempen yang turut menampilkan pelakon Yang Mi dan model Jean Campbell.
Bagi anda yang sudah menyaksikan video kempen jenama ini iaitu Walk It Talk It, anda pasti tertarik dengan energi yang dipersembahkan empat bintang remaja berpengaruh ini.
“Teruja untuk menjadi sebahagian daripada kempen @stuartweitzman Spring 2019 bersama-sama @ yangmimimi912, @willowsmith dan @jean_campbell !!! #StuartWeitzman #SWWomen, “tulis Kendall di Instagram selepas pelancaran koleksi terbaru jenama kasut terulung itu.
Apa yang menarik mengenai koleksi Stuart Weitzman kali ini, ia menampilkan seleksi warna kulit (nude) yang cukup menggoda untuk variasi rekaan kasut tumit tinggi dan kasut but paras buku lali.
Ketua Pegawai Eksekutif Stuart Weitzman, Eraldo Poletto, memaklumkan kepada majalah Vogue, melalui kempen ini beliau mahu kecantikan wanita yang pelbagai dihargai kerana keunikan mereka.
“Fesyen adalah sesuatu yang menyeronokkan dan menghargai kecantikan satu sama lain. Saya pasti, anda dapat melihat kesemua gadis melakukan itu sebagaimana dapat anda saksikan menerusi video Walk It Talk It!
“Umum biasanya mengaitkan semua warna dengan alat solekan, jadi kami terfikir bahawa kasut juga boleh mencipta momentum untuk hari anda dengan cara yang sama, di mana anda memilih warna asas yang sesuai untuk kulit anda,” tambah Poletto.