Hiburan By: Attiqah Mohd June 11, 2019 @ 1:29pm

#DramaRaya2019 : Hannah Delisha dan Aiman Hakim Bertemu Dalam Cruise Cinta Lebaran

TV3 kembali lagi dengan pelbagai seleksi drama menarik sepanjang hari raya Aidilfitri. 

Drama Cruise Cinta Lebaran yang dibintangi oleh barisan para pelakon seperti Hannah Delisha, Aiman Hakim, Jasper, Haris Ismail bakal menemui penonton pada 10 Jun 2019, hari raya keenam bersiaran dari jam 10.00 pagi sehingga 12.00 tengahhari.

Aida Maria putus cinta dan membawa dirinya bercuti menaiki sebuah kapal mewah ‘cruise’ pada bulan Ramadan. Di cruise, dia berkenalan dengan Maizal Hairi, mereka banyak meluangkan masa bersama. Maizal yang memujuk Aida untuk pulang beraya bersama keluarga. Setibanya Aida pulang ke rumahnya, hadirnya Maizal datang untuk beraya dan rupa-rupanya itu perancangan neneknya yang ingin Maizal berkenalan dengan Aida.

Untuk korang yang pernah menonton telefilem ni korang mesti dah tahu endingnya kan? tapi untuk korang yang belum tengok korang wajib layan telefilem ni. Gandingan dua pelakon hebat ni mesti buat korang melekat je kat kaca televisyen.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 16 Nov 2018

Memori Lama Bertandang Kembali Dalam ‘Seribu Rindu’

Adakah Maisarah akan kembali dibuai perasaan cintanya terhadap Airel atau tetap memilih Irfan yang setia? Ketahui kesudahannya drama 28 episod arahan Zamri Zakaria ini di slot Akasia, setiap hari Isnin hingga Jumaat, pukul 7.00 malam.

Hiburan Mon, 21 Oct 2019

Raffi Ahmad Bakal Bersara?

Selama ini saya hanya sibuk dengan pekerjaan sehingga…

Hiburan Fri, 4 Oct 2019
Contest Thu, 8 Aug 2019
Hiburan Tue, 25 Sep 2018

Gambar Seksi Uqasha Senrose Jadi Perhatian

Uqasha Senrose menggoda dalam…

Hiburan Thu, 28 Jun 2018

Bahagia! Hasrat Abby Abadi Akhirnya Tercapai

Hasrat Abby Abadi untuk mengambil anak angkat bayi lelaki dimakbulkan dengan sekelip sahaja. Syukur ke hadrat ilahi.

Fab Foodies! Wed, 8 May 2019

Serius Ke? Sajian Buffet Ramadhan Serendah RM 88 Di Dorsett Kuala Lumpur!

Wah, buffet Ramadhan RM 88 per person di Dorsett Kuala Lumpur! Jom try!

Hiburan Sat, 6 Jan 2018

Khatam Al-Quran Sewaktu Usia 6 Tahun

Seawal usia 6 tahun, anak sulungnya, iaitu Bella sudah pun khatam Al-Quran.

Hiburan Sun, 14 Jan 2018

Fadh Mengaku Lebih ‘Over’ Berbanding Isteri

pelawak Fadh akui lebih ‘over’ berbanding isterinya dimana keinginannya membuak ketika berada di kedai kelengkapan bayi sewaktu membeli kelengkapan baby girl

Hiburan Fri, 14 Dec 2018

| Live TV