Hiburan By: SGMS Enal December 12, 2017 @ 6:51am

Fattah dan Neelofa Berkongsi Jenama “OPPO”,

Wah! merah….warna kegemaran sebahagian besar daripada golongan wanita. Lebih menarik lagi sarung telefon bertatahkan kristal Swarovski lak tu… lagi lah kaum wanita suka….
 
Kalau ko orang nak tahu merah dan swarovski inilah gabungan terbaharu pada telefon bimbit keluaran OPPO Malaysia.
 
Memperkenalkan OPPO F5 6GB dalam dua varian warna – hitam dan merah… telefon ini ditaarkan kepada 1000 pelanggan pertama sahaja khususnya mereka yang membuat pra-pesanan bermula pada 6 Disember 2017 dari jam 12.30 tengah hari.
 
Menariknya telefon edisi merah F5 6GB  ini telah melantik artis popular, Neelofa sebagai Dutanya…walau pun semua dah tahu kan kenalannya rapatnya satu ketika dulu, Fatah Amin adalah juga Duta OPPO F5.
 
Bila dah  berkongsi dan berada dalam satu bumbung tak bertembung ke huhu? 
 
Apa pun bila diselit sedikit pertanyaan berkaitan Fatah apakah Neelofa sanggup menerima tawaran berlakon andai kata ‘hero’nya Fatah?
 
“Saya tidak boleh jawab ya atau tidak… saya perlu tengok dahulu cerita dan skripnya sebelum membuat keputusan,” ringkas jawab Lofa....
 
Jawapan yang cukup selamat haha…. ya lah mana tau kan bila kata tak mau kut kut nanti Allah ‘pertemukan’ pulak sebab sekarang ni ‘balasan’ pada percakapan kita cepat je dibalas Tuhan…
 
Ok lah… bagi mereka yang nak menyimpan telefon merah swarovski ini cepat cepat buat pra-pesanan. Harganya cuma RM1,698 je..
 
OPPO F5 6GB.hadir  dengan 6GB RAM dan 64 ROM yang lebih tinggi, sekaligus membolehkan pengguna untuk menyimpan lebih banyak swafoto semula jadi, muzik dan fail di samping mendapatkan pengalaman peralihan di antara aplikasi yang lebih lancar dan pantas

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 4 Dec 2018

Zarina Zainoordin Bengang Asyik Ditanya Soalan Kahwin

Ish, netizen yang suka menyibuk hal orang lain…next time jangan tanya soalan sama lagi ok?

Hiburan Sun, 10 Jun 2018

Hanya Tukar Nama Bukan Matlamat – Dj Dave

Saya harap ia tidak dipolitikkan, matlamat yayasan ini masih sama iaitu melakukan kebajikan dan membantu golongan artis tanah air.

Hiburan Mon, 19 Nov 2018

Tujuh Tahun Bersama, Forteen Terkejut Dengan Tindakan Izzue Islam

Kami akan bergerak bertiga… Sebelum ini, kami memang bertiga dan tak mustahil akan tambah ahli di masa depan…

Hiburan Tue, 22 Jan 2019

Shiha Zikir Berkawan Rapat Dengan Pendakwah Terkenal?

Rajin tinggalkan komen di laman Instagram, Shiha akui rapat dengan pendakwah bebas terkenal ini…

Hiburan Thu, 19 Aug 2021

Kempen Kita Malaysia #BaikSemula Sebar Semangat & Inspirasi Dalam Menyambut Bulan Kebangsaan 2021

Setiap kali menjelang bulan Ogos, pastinya negara kita meriah dengan kibaran Jalur Gemilang di merata tempat. Walaupun kali ini menjadi tahun kedua kita menyambutnya secara sederhana akibat penularan virus Covid-19, namun sambutan Hari Kebangsaan dan […]

Hiburan Wed, 17 Apr 2019

Shaheizy Sam Dapat Anak Kedua, Tahniah!

Tahniah Sam & Tilla. Sure comel baby dorang ni!

Hiburan Fri, 3 Dec 2021
TECH Wed, 28 Feb 2018

Apple Inc Rancang Tamat Keluaran iPhone X

Apple bakal  menghentikan pengeluaran iPhone X memandangkan penjualan peranti itu tidak melonjakkan graf penjualan telefon pintarnya.

TECH Tue, 11 Sep 2018

Daftar Akaun Baru Whatsapp Tanpa memerlukan Simkad

Sangat ringkas dan mudah.Cubalah!

Hiburan Thu, 15 Aug 2019

「芭莎公主」欣彦受邀香港视听展演出!旅游体验香港生活

芭莎公主欣彦相隔8年推出新专辑《Romancing Asia 唱游亚洲》日前受邀到香港出席高级视听展参与演出,受到当地歌迷热情的欢呼声回应。

| Live TV