Hiburan By: SGMS Enal December 12, 2017 @ 6:51am

Fattah dan Neelofa Berkongsi Jenama “OPPO”,

Wah! merah….warna kegemaran sebahagian besar daripada golongan wanita. Lebih menarik lagi sarung telefon bertatahkan kristal Swarovski lak tu… lagi lah kaum wanita suka….
 
Kalau ko orang nak tahu merah dan swarovski inilah gabungan terbaharu pada telefon bimbit keluaran OPPO Malaysia.
 
Memperkenalkan OPPO F5 6GB dalam dua varian warna – hitam dan merah… telefon ini ditaarkan kepada 1000 pelanggan pertama sahaja khususnya mereka yang membuat pra-pesanan bermula pada 6 Disember 2017 dari jam 12.30 tengah hari.
 
Menariknya telefon edisi merah F5 6GB  ini telah melantik artis popular, Neelofa sebagai Dutanya…walau pun semua dah tahu kan kenalannya rapatnya satu ketika dulu, Fatah Amin adalah juga Duta OPPO F5.
 
Bila dah  berkongsi dan berada dalam satu bumbung tak bertembung ke huhu? 
 
Apa pun bila diselit sedikit pertanyaan berkaitan Fatah apakah Neelofa sanggup menerima tawaran berlakon andai kata ‘hero’nya Fatah?
 
“Saya tidak boleh jawab ya atau tidak… saya perlu tengok dahulu cerita dan skripnya sebelum membuat keputusan,” ringkas jawab Lofa....
 
Jawapan yang cukup selamat haha…. ya lah mana tau kan bila kata tak mau kut kut nanti Allah ‘pertemukan’ pulak sebab sekarang ni ‘balasan’ pada percakapan kita cepat je dibalas Tuhan…
 
Ok lah… bagi mereka yang nak menyimpan telefon merah swarovski ini cepat cepat buat pra-pesanan. Harganya cuma RM1,698 je..
 
OPPO F5 6GB.hadir  dengan 6GB RAM dan 64 ROM yang lebih tinggi, sekaligus membolehkan pengguna untuk menyimpan lebih banyak swafoto semula jadi, muzik dan fail di samping mendapatkan pengalaman peralihan di antara aplikasi yang lebih lancar dan pantas

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 27 Feb 2018

Bang Shi Hyuk Shares Secret on BTS’s Worldwide Recognition And Success

What is the secret behind the success of BTS? BigHit Entertainment CEO Bang Shi Hyuk opens up about how he does things.

Events Fri, 6 Sep 2019

Orang Sabah, Jom Serbu Karnival Jom Heboh Hujung Minggu Ini!

Jom orang Sabah kita kasi ramai KJH-Sabah ni ya! Aramaitii!

Hiburan Wed, 15 Aug 2018

Tiada Sebab Beto Tolak Tawaran Berlakon KLGU

Jujur saya akui penggambaran drama ini sangat memenatkan. Maklum saja ia merupakan filem aksi namun kebersamaan kami dalam naskah epik ini membuatkan tempoh penggambaran berjalan tidak terasa lama.

Hiburan Wed, 6 Jun 2018

Pengasas Kate Spade Ditemui Mati Tergantung

Walaupun Kate sudah tidak lagi menjalankan sebarang urusan dengan Kate Spade sejak lebih sedekad lalu, namun Kate dan suami Andy merupakan pengasas dan pencipta kepada jenama yang disayangi ramai ini. Kate akan terus dirindui…

Hiburan Tue, 7 Nov 2017

FATTAH AMIN? NO THANK YOU – SHERRY IBRAHIM

Tak mungkin berlaku, lagipun dia generasi yang berbeza, jadi kalau dapat pun; no thank you!” ulas Sherry ketika ditemui di majlis pelancaran perfume De’xandra di Damansara Perdana.

Hiburan Tue, 22 May 2018

Victor李俊颉「重新出发」和爸爸拍摄封面直呼尴尬

Victor李俊颉卸下青涩形象,睽违六年再推新作《记得我爱你》,转当韩国暖男OPPA,唱歌给全天下的爸爸听!

Featured Sat, 16 Apr 2022
Hiburan Sun, 24 Nov 2019

Muka Sweet Tapi Fify Azmi Suka Gaduh?

Dah tengok Wira ke belum??

Featured Wed, 2 Nov 2022

“Dia Beritahu Apa Saya Patut Buat…” – Pernah Alami Depresi, Alyph Dedah Sifat Caprice

Sebab tu kita tak boleh judge orang sebelum mengenali mereka…

| Live TV