Hiburan By: SGMS Enal December 12, 2017 @ 6:51am

Fattah dan Neelofa Berkongsi Jenama “OPPO”,

Wah! merah….warna kegemaran sebahagian besar daripada golongan wanita. Lebih menarik lagi sarung telefon bertatahkan kristal Swarovski lak tu… lagi lah kaum wanita suka….
 
Kalau ko orang nak tahu merah dan swarovski inilah gabungan terbaharu pada telefon bimbit keluaran OPPO Malaysia.
 
Memperkenalkan OPPO F5 6GB dalam dua varian warna – hitam dan merah… telefon ini ditaarkan kepada 1000 pelanggan pertama sahaja khususnya mereka yang membuat pra-pesanan bermula pada 6 Disember 2017 dari jam 12.30 tengah hari.
 
Menariknya telefon edisi merah F5 6GB  ini telah melantik artis popular, Neelofa sebagai Dutanya…walau pun semua dah tahu kan kenalannya rapatnya satu ketika dulu, Fatah Amin adalah juga Duta OPPO F5.
 
Bila dah  berkongsi dan berada dalam satu bumbung tak bertembung ke huhu? 
 
Apa pun bila diselit sedikit pertanyaan berkaitan Fatah apakah Neelofa sanggup menerima tawaran berlakon andai kata ‘hero’nya Fatah?
 
“Saya tidak boleh jawab ya atau tidak… saya perlu tengok dahulu cerita dan skripnya sebelum membuat keputusan,” ringkas jawab Lofa....
 
Jawapan yang cukup selamat haha…. ya lah mana tau kan bila kata tak mau kut kut nanti Allah ‘pertemukan’ pulak sebab sekarang ni ‘balasan’ pada percakapan kita cepat je dibalas Tuhan…
 
Ok lah… bagi mereka yang nak menyimpan telefon merah swarovski ini cepat cepat buat pra-pesanan. Harganya cuma RM1,698 je..
 
OPPO F5 6GB.hadir  dengan 6GB RAM dan 64 ROM yang lebih tinggi, sekaligus membolehkan pengguna untuk menyimpan lebih banyak swafoto semula jadi, muzik dan fail di samping mendapatkan pengalaman peralihan di antara aplikasi yang lebih lancar dan pantas

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 18 Dec 2017

“GELI TEKAK NAK PANGGIL KAU DATO” – BOY IMAN

Selain itu, netizen turut mengkritik Farid dengan mengatakan bahawa gelaran yang diberikan kepadanya tidak memberi sebarang “value”. Fuh! sampai macam tu sekali komen netizen.

Events Wed, 29 May 2019

郭晓东被催婚回答后秒变脸!

八度空间《学霸》6月2日启播!主持人郭晓东发布会上被催婚,谁料他在回答主持人后秒变脸。

Hiburan Thu, 23 Jan 2020
Hiburan Fri, 2 Mar 2018

AISHAH MOHON TIDAK DIGANGGU!

Menurut plantun lagu ‘Janji Manis Mu’ ini, beliau terpaksa menjalani pembedahan tersebut bagi mengatasi masalah gastrik yang dihadapi termasuk sakit kaki gara-gara berat badannya melampaui usia yang dah 52 tahun.

Hiburan Mon, 12 Nov 2018

Onew’s Military Enlistment Date Announced

Fans are already looking forward to his discharge…

Hiburan Wed, 27 Feb 2019

「活力加油站▪魅力魔法日」免费妇女节工作坊邀你参与

「魅力魔法学堂」开课啦,让你瞬间变身魅力达人!

Hiburan Thu, 15 Nov 2018
Hiburan Fri, 31 Aug 2018

Ahli Keluarga Raikan Hari Jadi Micheal Jackson Ke 60

Dalam masa sama, anak dan anggota keluarga Raja Pop dunia itu turut melancarkan acara lelongan dan menerima pingat pada majlis mengingati mendiang.

Events Fri, 20 Jul 2018

#daiTV3 Pendakwah Nusantara Musim Ke-6 Kini Bermula!

Jangan lupa saksikan program Dai’ Pendakwah Nusantara Musim Ke-6 di TV3 sekarang!

| Live TV