Hiburan By: SGMS Enal December 12, 2017 @ 6:51am

Fattah dan Neelofa Berkongsi Jenama “OPPO”,

Wah! merah….warna kegemaran sebahagian besar daripada golongan wanita. Lebih menarik lagi sarung telefon bertatahkan kristal Swarovski lak tu… lagi lah kaum wanita suka….
 
Kalau ko orang nak tahu merah dan swarovski inilah gabungan terbaharu pada telefon bimbit keluaran OPPO Malaysia.
 
Memperkenalkan OPPO F5 6GB dalam dua varian warna – hitam dan merah… telefon ini ditaarkan kepada 1000 pelanggan pertama sahaja khususnya mereka yang membuat pra-pesanan bermula pada 6 Disember 2017 dari jam 12.30 tengah hari.
 
Menariknya telefon edisi merah F5 6GB  ini telah melantik artis popular, Neelofa sebagai Dutanya…walau pun semua dah tahu kan kenalannya rapatnya satu ketika dulu, Fatah Amin adalah juga Duta OPPO F5.
 
Bila dah  berkongsi dan berada dalam satu bumbung tak bertembung ke huhu? 
 
Apa pun bila diselit sedikit pertanyaan berkaitan Fatah apakah Neelofa sanggup menerima tawaran berlakon andai kata ‘hero’nya Fatah?
 
“Saya tidak boleh jawab ya atau tidak… saya perlu tengok dahulu cerita dan skripnya sebelum membuat keputusan,” ringkas jawab Lofa....
 
Jawapan yang cukup selamat haha…. ya lah mana tau kan bila kata tak mau kut kut nanti Allah ‘pertemukan’ pulak sebab sekarang ni ‘balasan’ pada percakapan kita cepat je dibalas Tuhan…
 
Ok lah… bagi mereka yang nak menyimpan telefon merah swarovski ini cepat cepat buat pra-pesanan. Harganya cuma RM1,698 je..
 
OPPO F5 6GB.hadir  dengan 6GB RAM dan 64 ROM yang lebih tinggi, sekaligus membolehkan pengguna untuk menyimpan lebih banyak swafoto semula jadi, muzik dan fail di samping mendapatkan pengalaman peralihan di antara aplikasi yang lebih lancar dan pantas

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 19 Apr 2018

Nora Danish Menangis Kerana Bayinya Dikecam Netizen?

Nora kecewa dengan sikap netizen yang menghina bayinya yang tidak bersalah. Baginya, anak merupakan kurniaan tuhan yang perlu disayangi, bukan dihina.

Hiburan Mon, 30 Dec 2019

Ahmad Dhani Keluar Penjara, Lagu Dewa 19 Berkumandang Sekitar Jakarta

Usai ketibaan Ahmad Dhani tiba di kediaman di kawasan Pondok Pinang, Jakarta Selatan, ramai peminatnya termasuklah pihak media sudah siap menunggu. 

Hiburan Thu, 27 Sep 2018

Selamat Hari Lahir ke 35 tahun, Fazura! Ucapan SWEET Fattah Buat Anda Rasa Nak Cepat Kahwin

Semoga Allah melindungi dan merahmati awak dengan kebaikan di dunia dan akhirat. Saya tahu awak akan menjadi seorang ibu yang baik untuk anak-anak kita.

Hiburan Sun, 20 Oct 2019

Semak Skim i-Suri Bantuan Suri Rumah RM480 Setahun

hanya diri sendiri iaitu isteri dan suami kepada pasangan yang layak sahaja

Hiburan Tue, 11 Dec 2018

Alif Satar Buang Karakter Lelaki Romantik Demi PIA?

Asyik bawa karakter lelaki romantik je, Alif Satar nekad keluar zon selesa.

Hiburan Sun, 29 Dec 2019

Joe Flizzow, Marini Selamat Bertunang

Sama cantik sama tampan!

Hiburan Tue, 2 Apr 2019
Hiburan Mon, 4 Jun 2018

电影《光》扬名海外!入围「上海国际电影节」四奖项

第21届上海国际电影节亚洲新人奖入围名单出炉,电影《光》一举入围四个奖项,包括最佳影片、最佳导演、以及最佳男女主角奖。

Hiburan Mon, 19 Feb 2018

RAHSIA CHE TA TAK BOLEH GEMUK

Che Ta memberitahu, dia sekarang sedang fokus untuk mengembalikan berat badan yang ideal seperti dahulu bahkan  tiada perancangan untuk hamil buat sementara waktu.

Hiburan Thu, 16 Nov 2017

FARAH MENDOZA DIBANTAI 7 LELAKI?

Farah sekali lagi menjadi bualan apabila Micheal Ang pula membuat kenyataan berbaur amaran menyifatkan Farah mempunyai bad attitude dalam produksinya berhubung rakaman adegan cium antara Fattah Amin dan Janna Nick yang dikecam teruk oleh netizen.

| Live TV