Hiburan By: SGMS Enal December 2, 2017 @ 2:35pm

Balqis Mentor Kahwin Usia Muda

Nampak gayanya tahun ini ramai juga artis yang kahwin. 

Sedang kita masih sebuk bercerita mengenai perkahwinan ‘tertutup’ Fazura dan Fattah serta perkahwinan ‘rahsia’ antara Izreen Azminda dan pemuzik bergelar Ude… tentu ramai masih belum tahu ada lagi satu perkahwinan ‘mengejutkan’ melibatkan artis.

Cuma dia ni tak lah sehangat Fazura, Fattah mahu pun Izreen kerana masih baharu… Yang dimaksudkan ini ialah Balqis Mentor atau pemilik nama penuh Nor Balqis Ahmad Tajudin, 18 tahun. 

Dalam usia yang muda, Balqis sudah pun bergelar isteri kepada seorang ahli perniagaan muda, Mohd. Hakimi Ikmal, 23, yang dikenali sejak lima tahun katanya.

Majlis akad nikah berlangsung Khamis lalu di The Regency Waterfront Kuala Terengganu, Terengganu.

Tetapi khabarnya resepsi majlis perkahwinan hanya akan diadakan pada 14 April tahun hadapan…

Kenapa tunggu lama sangat ek? Kalau dah nikah cepat kan senang kalau buat resepsi pun segera ya tak… tidaklah nanti kalau ‘dah bunting pelamin’ baharu nak bersanding huhu…

Apa pun tahniah Balqis…….!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 16 Jul 2019

“Macam Parameswara Bertemu Hang Li Po”- Faizal Ismail Kongsi Gambar ‘Sweet’

Moga diizinkan utk terus bersama.. tolong Ameenkan ye!

Featured Wed, 25 Jan 2023
Hiburan Thu, 10 Jan 2019

金钟国及哈哈3月2日来马开演唱会

金钟国及哈哈将于3月2日来马,展开两人的首场大马演唱会!

Hiburan Tue, 29 Jan 2019

‘Minta Maaf Atau…’ – Linda Rafar Mahu Saman Netizen

Saya tak pernah berasa menyesal dengan apa dibuat. Saya hanya mempertahankan hak ibu. Lagi pula, ini bukan untuk kepentingan saya seorang tetapi orang lain juga yang pernah mengalami nasib sama.

Hiburan Mon, 30 Jul 2018

Kos Renovasi Rumah RM 700,000 Bukti Sajat Tak Menyewa

Bentuk rumah masih dikekalkan cuma konsep saja yang ditukar. Kalau anda boleh lihat saya tukarkan wallpaper, perabot, langsir, hiasan dalaman mengikut cita-rasa saya.

Hiburan Fri, 25 Oct 2019

Was Hailey Bieber Allegedly Throwing Shade At Selena Gomez With “I’ll Kill You” Instagram Story?

Hailey was probably just listening to the wrong song at the wrong time.

Featured Tue, 8 Nov 2022

Bakal Lebarkan Sayap Di Korea, Ramai Peminat Bangga Dengan Pencapaian Daiyan Trisha

Sering mencipta nama dalam industri seni dengan mempertaruhkan bakat nyanyian dan lakonan, pelakon dan penyanyi, Daiyan Trisha kini difahamkan sedang berada di Korea Selatan atas urusan kerja. Menerusi sebuah perkongsian yang dimuat naik oleh Daiyan […]

Hiburan Wed, 25 Apr 2018

Fathia Latif Terima Padah Akibat Lantang Bersuara Di Media Sosial?

Fatiya dilihat sering meluahkan rasa tidak puas hatinya di laman sosial twitter dan instagram. Selepas menerima arahan untuk tampil memberi penjelasan oleh SKMM, Fatiya berang dan mempersoalkan perkara berkenaan.

Featured Mon, 4 Dec 2023