Hiburan By: Salma Syahbuddin April 15, 2019 @ 3:01pm

“Beria Nau Nak Nangis” – Azhan Rani Sebenarnya Dah Tahu Cerita?

Siapa sangka wataknya dalam drama bersiri Nur 2 begitu dibenci, namun melihat kepada wataknya sebagai seorang ayah yang cacat begitu meninggalkan kesan yang begitu mendalam terhadap penonton.

Restu Ayah yang disiarkan di slot Cerekarama baru-baru ini nampaknya mendapat feedback positif dari penonton. Tak percaya jom kita tengok!

 

 
 
 
View this post on Instagram

sebab aku dah tau cerita takde la aku beria nau nak sedih.. tapi scroll dm kat ig tadi ini antara respond yang aku dapat.. macam ni sekali rupanya ya.. Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar.. hilang penat kerja kalau macam ni hasil dia.. semoga keinsafan ini sampai ke lubuk hati buat yang bergelar seorang anak.. ayah dan ibu hanyalah pinjaman Allah SWT.. bukan milik kita yang kekal.. aku sendiri tak dapat luahkan dengan kata2 macam mana saat menerima pemergian arwah abah dulu.. tak pernah hilang rasa rindu sampai hari ni. kita tak akan punya cukup masa untuk berbakti pada mereka.. selagi@mereka masih ada usah sia2kan peluang untuk syurgamu bahagia.. semoga anak2 ini menjadi anak yang soleh nanti.. amin.. sekarang aku tengok video ni aku yang nak teriak.. tq atas feedback.. maaf mana yang tak sempat saya balas.. isnin depan jangan lupa #jomkecamayahaji #jomkecamamirul #nur2 @tv3malaysia

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

 
 

 
 
 
View this post on Instagram

masih ada yang tak move on dengan telemovie cerekarama @tv3malaysia semalam.. terlalu banyak feedback..ramai yang berkongsi video suasana di rumah semalam masa tayangan dan ramai juga yang masih repeat tengok melalui rakaman pvr dan internet sampai waktu ni.. ada juga yang berkongsi kisah sendiri pada aku pengalaman menjaga orang tua yang ditimpa musibah sebegini.. malah ada yang merindukan orang tua yang terlebih dahulu pergi menemui ilahi.. percayalah aku sendiri tak cukup kuat membaca semua kisah korang kerana pengalaman sendiri dan juga kisah korang lebih real dari kisah cereka yang kami buat ini.. namun terima kasih kerana berkongsi cerita .. #restuayah barangkali tidaklah sesempurna mana namun apa yang lebih penting aku harapkan kisah ini mampu menjentik hati kita sama2 menghargai orang tua kita.. betapalah indahnya andai ada airmata keinsafan kita gugur mengenangkan pengorbanan mereka daripada gugur kerana hal2 dunia juga nafsu yang melekakan.. sekali lagi maaf mana yang tak sempat aku baca dan reply.. sayangi dan hargailah syurga korang semua❤️?

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

Sampai macam tu sekali feedback peminat cilik abang Azhan kita ni kan?
 
Apapun, Azhan Rani menjelaskan sebagai seorang pelakon dia perlu lakukan yang terbaik dalam memberi pengajaran kepada penonton melalui lakonannya. 
 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Sat, 6 Nov 2021
Featured Wed, 16 Aug 2023
Hiburan Wed, 20 Dec 2023

Athira Yuhada Sedia Hadap Kritikan Netizen, Bahagia Kini Sah Jadi Isteri Hafidz Roshdi

Semoga Hafidz Roshdi dan Athira Yuhada bahagia selamanya

Hiburan Thu, 24 May 2018

Maaf…Belum Sedia Tambah Zuriat

Kos hidup dan barangan anak-anak juga mahal pada masa kini. Untuk menambah zuriat, banyak aspek perlu diambil kira dengan teliti…

FESYEN Thu, 28 Mar 2019

Adakah Anda Yang Kami Cari?Pencarian Wanita Melayu 2019 Kini Kembali!

Adakah anda Ikon Wanita Melayu 2019 yang kami cari?

Hiburan Fri, 29 Jun 2018

Al- Fatihah…Pak Pandir Meninggal Dunia

Disebabkan masalah kesihatan, Allahyarham tidak sempat mempromosi album terbaru yang sudah siap mengandungi enam buah lagu puisi.

Hiburan Tue, 25 Jul 2023

Menang ABPBH 35, Amir Ahnaf Tak Sabar Lebarkan Sayap Ke Indonesia & Hollywood!

Wowww, Amir nak terbang berlakon dekat Hollywood? Cayalah ek bukan biasa biasa

Hiburan Wed, 26 Sep 2018

Tak Kesah Pun Betis Besar, Janna Nick Kasi Jawapan Pedas Buat Netizen

Tidak mudah melatah, Janna Nick beri komen balas buat netizen kaki kutuk

Featured Mon, 3 Jul 2023
Featured Thu, 29 Jul 2021

Rayuan BPR Fasa Ke 2 : Tarikh Semakan Status Dan Jumlah Bayaran

Bagi mereka yang membuat permohonan rayuan Bantuan Prihatin Rakyat (BPR) fasa kedua pada Jun lalu, tarikh semakan bayaran boleh dilakukan bermula Ogos ini. Berdasarkan kenyataan yang dikeluarkan oleh Menteri Kewangan, golongan isi rumah B40 akan […]