Hiburan By: Salma Syahbuddin April 15, 2019 @ 3:01pm

“Beria Nau Nak Nangis” – Azhan Rani Sebenarnya Dah Tahu Cerita?

Siapa sangka wataknya dalam drama bersiri Nur 2 begitu dibenci, namun melihat kepada wataknya sebagai seorang ayah yang cacat begitu meninggalkan kesan yang begitu mendalam terhadap penonton.

Restu Ayah yang disiarkan di slot Cerekarama baru-baru ini nampaknya mendapat feedback positif dari penonton. Tak percaya jom kita tengok!

 

 
 
 
View this post on Instagram

sebab aku dah tau cerita takde la aku beria nau nak sedih.. tapi scroll dm kat ig tadi ini antara respond yang aku dapat.. macam ni sekali rupanya ya.. Allahuakbar Allahuakbar Allahuakbar.. hilang penat kerja kalau macam ni hasil dia.. semoga keinsafan ini sampai ke lubuk hati buat yang bergelar seorang anak.. ayah dan ibu hanyalah pinjaman Allah SWT.. bukan milik kita yang kekal.. aku sendiri tak dapat luahkan dengan kata2 macam mana saat menerima pemergian arwah abah dulu.. tak pernah hilang rasa rindu sampai hari ni. kita tak akan punya cukup masa untuk berbakti pada mereka.. [email protected] masih ada usah sia2kan peluang untuk syurgamu bahagia.. semoga anak2 ini menjadi anak yang soleh nanti.. amin.. sekarang aku tengok video ni aku yang nak teriak.. tq atas feedback.. maaf mana yang tak sempat saya balas.. isnin depan jangan lupa #jomkecamayahaji #jomkecamamirul #nur2 @tv3malaysia

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

 
 

 
 
 
View this post on Instagram

masih ada yang tak move on dengan telemovie cerekarama @tv3malaysia semalam.. terlalu banyak feedback..ramai yang berkongsi video suasana di rumah semalam masa tayangan dan ramai juga yang masih repeat tengok melalui rakaman pvr dan internet sampai waktu ni.. ada juga yang berkongsi kisah sendiri pada aku pengalaman menjaga orang tua yang ditimpa musibah sebegini.. malah ada yang merindukan orang tua yang terlebih dahulu pergi menemui ilahi.. percayalah aku sendiri tak cukup kuat membaca semua kisah korang kerana pengalaman sendiri dan juga kisah korang lebih real dari kisah cereka yang kami buat ini.. namun terima kasih kerana berkongsi cerita .. #restuayah barangkali tidaklah sesempurna mana namun apa yang lebih penting aku harapkan kisah ini mampu menjentik hati kita sama2 menghargai orang tua kita.. betapalah indahnya andai ada airmata keinsafan kita gugur mengenangkan pengorbanan mereka daripada gugur kerana hal2 dunia juga nafsu yang melekakan.. sekali lagi maaf mana yang tak sempat aku baca dan reply.. sayangi dan hargailah syurga korang semua❤️?

A post shared by Azhan Rani (@azhan_rani) on

Sampai macam tu sekali feedback peminat cilik abang Azhan kita ni kan?
 
Apapun, Azhan Rani menjelaskan sebagai seorang pelakon dia perlu lakukan yang terbaik dalam memberi pengajaran kepada penonton melalui lakonannya. 
 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 22 Aug 2018

Dakwaan Songlap Duit, Aliff Aziz Bakal Jelas Perkara Sebenar

Nak songlap duit RM1,500 adalah tidak masuk dek akal. Tak boleh beli kereta Kancil pun…

Hiburan Thu, 1 Feb 2018

MIRA FILZAH TUKAR ANGIN?

Mira berkata dia sudah bersedia menerima segala kritikan dan kecaman netizen sepanjang dia mengendalikan program tersebut

Hiburan Mon, 18 Jun 2018

David and Victoria Beckham Rumoured to Be Divorcing but the Missus Proves Them Wrong

It took one Instagram post to throw out all those nasty rumours.

Hiburan Tue, 20 Mar 2018

Ini 5 Rancangan Wajib Tonton Anda!

Jangan risau kerana tonton akan sentiasa memenuhi kehendak anda dengan menyiarkan drama-drama yang semestinya mendapat tontonan paling tinggi di Malaysia. Kalau nak tahu apakah drama tontonan yang paling mendapat tempat dihati masyarakat, Jom Kita lihat senarai ini!

Hiburan Mon, 12 Nov 2018

Tahniah! Ruhainies Sudah Dilamar Mr E

Ruhainies langsung tidak menyangka kekasihnya itu melamar di lokasi berlatar belakangkan Plaza Duomo Milan.

Events Mon, 5 Mar 2018

Anuar Zain impikan ‘Royal Albert Hall, London’

“Siapa tak nak pergi ke luar Negara. Kalau ada rezeki memang saya berminat dan tidak akan menolak untuk menghiburkan rakyat Malaysia  di sana,” tambah pemilik nama sebenar, Shahrul Anuar Zain ini.

Hiburan Mon, 24 Dec 2018

圣诞佳节捎来好消息!那英云顶演唱会宣布加场

「天后」那英暌违18 年来马一唱,原定于明年2月16日举办,有鉴于外界反应热烈,主办单位正式宣布决定在2月15日再加开一场!

Hiburan Thu, 9 Aug 2018

Bukan Merajuk, Elfira Loy Sibuk Urus Studio Gaya Hidup

Ramai di antara mereka yang memiliki produk dengan kandungan yang bagus tetapi tiada lokasi cantik untuk mengambil gambar. Background sebenarnya sangat penting agar produk mereka tampak kualiti dan profesional.

Hiburan Mon, 18 Mar 2019

林志炫511再来马开唱!誓为歌迷送上音乐盛宴

相隔3年,林志炫再来马开唱!5月11日再次登上云星剧场献唱,让歌迷再次见证他无可比拟的醇厚现场演唱实力。

| Live TV