Events By: Salma Syahbuddin February 23, 2020 @ 10:00am

Chacha Maembong Enggan Komen Isu Dicium Abang Ipar

Gambar pelakon yang juga adik kepada Emma Maembong, Chacha Maembong tular dimedia sosial apabila dicium oleh abang iparnya sendiri.

Gambar yang menunjukkan Chacha sedang diapit oleh pasangan pengantin itu dicium dibahagian pipinya lantas mencetuskan respon negatif dikalangan netizen yang menyifatkan perkara tersebut adalah salah disisi agama.

 

Warganet terlalu negatif

 

 
 
 
View this post on Instagram

Dont tell em. #ccm #livelifetothefullest

A post shared by Chacha Maembong (@chacha_maembong) on

 

Memetik laporan Harian Metro, Chacha menganggap netizen terlalu negatif dan enggan mengulas dengan lebih lanjut berhubung perkara ini.

“Saya tak mahu berikan sebarang komen mengenai perkara itu” Katanya.

First Time tengok adik ipar kena cium?

Hukum agama jangan diperkotak katikkan!

Namun, ada juga yang menganggap gambar ini dimuat naik untuk menimbulkan kontroversi. Al-maklumlah, hari perkahwinan Emma Maembong dan pelakon tinggi lampai, Zahirah Macwilson kan pada hari yang sama.

Sumber : Twitter

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 29 Jan 2020

[VIDEO] Penyanyi Azharina Berang, Kakak OKU Dihalau

Perangai macam ni pun ada lagi ke tahun 2020 ni?

Hiburan Fri, 16 Aug 2019

Lama Bercinta…Fadlan Hazim Buka Mulut Soal Kahwin

Pelakon drama Seribu Rindu ini mengenali Julie sejak zaman sekolah dan pernah menjadi teman baik.

Hiburan Mon, 4 Dec 2017

‘Perang Bunyi’ di Konsert PUBLIC DISTORTION 2017

sebuah ‘peperangan’ bunyi akan terjadi pada malam tu kan? Whoah, kami pun dah tak sabar rasanya nak saksikan dua kumpulan rock hebat ini beraksi.

Hiburan Mon, 19 Nov 2018

‘Jangan Tunggu Lama-Lama’, Pesanan Bekas Suami Fasha Sandha Curi Tumpuan

Jejai turut mendoakan ikatan pertunangan itu mengecapi kebahagiaan hingga ke jenjang pelamin. Insya Allah…

TECH Thu, 25 Oct 2018

Taip Dengan Lebih Cekap Menggunakan 5 Keyboard Mekanikal Ini

Jika anda teringin untuk membeli ‘mechanical keyboard’,sama ada jenis yang murah atau mahal,cuba baca artikel ini.

Hiburan Wed, 27 Nov 2019

Kendall Jenner Dan Boyfriend Rancang Ambil Anak Angkat?

Ambil anak angkat pun best jugak kan! Just wait and see.

Hiburan Thu, 13 Dec 2018

Jangan Buat Fitnah, Zain Dan Che Ta Okay Je!

Haaa… dengar tu netizen jangan main tuduh-tuduh tau, tak baik!

Hiburan Thu, 2 Jan 2020

| Live TV