Hiburan By: Alexon July 4, 2018 @ 10:14am

《欢喜第1等》总决赛708 云顶云星剧场引爆!

历经5个月的鏖战《欢喜第1等》5强歌手出炉,Will黄威尔、Esther田育慈、Wendy胡缋颐、Beta张引山,以及Gary徐梽豪随即迎来于本周日(7月8日)在云顶云星剧场引爆的总决赛,展开属于王者的终极对决!

本年度的总决赛将以演唱会规格引爆,并将比拼被划分成三大回合!歌手们将在首轮进行个人竞唱,在第二回合演绎福建影视剧歌曲,而第三回合则会以自选曲一定胜负!

为此, 制作单位也破天荒地在同一场赛事,邀来两位不同的神秘人,为首两个回合严格把关!两者之中,一位是街知巷闻的“小王子”歌手,而另一位则是远从海外而来的“天后级”人马!两大歌手联手出击,誓要为这场王中王的争霸赛严守最后一道防线!

另外,本年度的赛事也首度增设了「最佳人气奖」让观众可以投选自己喜欢的歌手。五强歌手劈荆斩棘来到总决赛,其中的实力与人气是否相等?答案也同样在当晚获得揭晓。

五强歌手龙争虎斗多时,终极赛果将会是一如所料?大热倒灶?还是黑马胜出?所有的疑问,让这场背水之役尚未开赛就已散发出浓浓的紧张气息!五强歌手奋力一搏,到底谁能问鼎本年度的总冠军宝座?

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 16 Jul 2018

Jonghyun’s Song ‘Moon’ Will be Sent to the Moon!

What a way to commemorate the late singer.

Hiburan Wed, 3 Apr 2019

Selepas Umum Penceraian, Rashidi Ishak Mengaku Terima Ratusan Mesej Setiap Hari

Ketika ditanya sama ada Rashidi mahu merujuk kembali dengan bekas isterinya, pelakon berusia 46 tahun ini menjawab…

Hiburan Fri, 17 Nov 2023
Hiburan Thu, 20 Sep 2018

Bob Lokman Jual Nasi Ayam Goreng Kampung Demi…

Untuk peminat di luar sana yang rindu nak jumpa Bob Lokman, jangan lupa sokong perniagaan Nasi Ayam Goreng Kampung dia ok? Pasti sedap!

Featured Fri, 21 Jul 2023
Featured Tue, 8 Nov 2022

“Sama Cantik Sama Padan!” – Keserasian Iqbal Zulkefli & Wafariena Curi Tumpuan Netizen

Sudah sekian lama tidak mendengar khabar mengenai usahawan sensasi, Iqbal Zulkefli di laman sosial. Sebelum ini sering menjadi bualan warganet gara-gara kontroversi percintaannya bersama usahawan terkenal, Datuk Seri Vida. Kini, dia kembali dengan memuat naik […]

Featured Sun, 12 Feb 2023
Featured Wed, 1 Mar 2023

Filem Kontroversi Didakwa Sentuh Bab Agama, Pengarah Mohon Tonton Sampai Habis

Min pun tak tengok lagi citer ni, tapi klip tu dah tengok lah… 🙂

Hiburan Thu, 21 Feb 2019

Mahu Tukar Angin, Aiman Tino Tolak Lagu Jiwang

Dalam perkembangan lain, Aiman bakal masuk ke set penggambaran telemovie bertajuk Penunggu pada 25 Februari ini.