Hiburan By: SGMS Enal December 10, 2017 @ 2:38pm

Jangan Sampai Peluru Aku Sampai Kat Kau

Pelakon yang dihimpit kontroversi kebelakangan ini, Fathia Latiff mendakwa diserang oleh seorang lelaki yang digambarkanya berkepala botak melalui kemas kini terbarunya di laman sosial Twitter.

Ujar pelakon itu lagi, lelaki tersebut melakukan perkara sedemikian rupa kepadanya walaupun anak lelaki tersebut ada bersamanya ketika kejadian.

‘I was just being attack by someoneBald head, selamat ada parang belakang kereta. Guys, please be careful.

”Siap baling rantai and hit my shoulder! Ada anak kat belakang pun boleh buat perangai samseng. Entah apa dia ajar anak dia,” katanya lagi.

Fathia turut mendakwa bahawa dia mengenali nama lelaki tersebut namun tidak ingin mendedahkanya selain meminta lelaki tersebut bersikap lebih bertanggungjawab seperti sepatutnya.

Ujarnya lagi, lelaki tersebut turut menghamburkan kata-kata berbau ugutan kepadanya hingga menimbulkan rasa trauma dalam dirinya.

He even provoked me by saying ‘jangan sampai peluru aku sampai kat kau’,” ujar pelakon itu lagi.

Fathia bagaimanapun memberitahu tidak akan membuat laporan polis kerana menganggap bahawa ia akan memakan masa yang lama jika tindakan ingin diambil.

Selain itu, pelakon tersebut turut mendakwa bahawa perbuatan lelaki tersebut turut disaksikan oleh pengawal keselamatan yang derada di lokasi kejadian namun tiada sebarang tindakan diambil.

Perkongsiannya tersebut turut mendapat respon pengikutnya yang rata-rata terkejut dan mengecam perbuatan lelaki tersebut.

Nama Fathia Latiff mendapat perhatian dalam kalangan masyarakat apabila seringkali memuat naik status berbau politik dan menimbulkan perasaan kurang senang dalam kalangan pengikut parti politik tertentu.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 18 Dec 2017

Taeyang Kahwin Februari 2018

Pasangan ini bakal berkahwin pada bulan Feb sebelum Taeyang menjalani latihan ketenteraan.

Hiburan Fri, 24 Aug 2018

Penyanyi Rock Naik Angin Dengan Donald Trump?

Penyanyi terkenal ini mendakwa presiden Amerika Syarikat itu telah melanggar undang-undang dengan memainkan lagu mereka.

Events Thu, 29 Aug 2019

《当时明月在》未播先红!演员分享拍摄过程

八度空间国庆日特备电视电影《当时明月在》还没正式播出前,已受到剧迷们的关注!演员一连四场造势活动,分享拍摄点滴。

Hiburan Fri, 28 Dec 2018

Panas! Alicia Amin Tak Berbaju Lagi?

Teruk sangat ke gambar bogel Alicia ni?

Hiburan Tue, 12 Nov 2019
Contest Thu, 18 Apr 2019

xtra好康头 | 送你《张敬轩HINSIDEOUT云顶演唱会》入门票

送你去看张敬轩《HINSIDEOUT》云顶演唱会,让你感受「轩式」情歌的现场魔力!

Hiburan Sat, 7 Dec 2019

Kembali Ke Set, Izara Aishah Letak Syarat?

Mesti rindu nak tengok Izara kembali berlakon, kan?

Hiburan Sun, 22 Apr 2018

Ain Edruce Bercinta Dengan Kerabat Diraja?

Perkenalan tersebut dikatakan bermula dari dua tahun lepas itu melalui instagram miliknya. Walaupun belum bersedia mendedahkan identiti kerabat diraja berkenaan, Ain mengakui selesa berkawan dengannya.

Hiburan Fri, 3 Jan 2020

TWICE Momo Dan SUPER JUNIOR Heechul Disahkan Sedang Hangat Bercinta!

ONCE dan E.L.F approve tak hubungan mereka?

| Live TV