Hiburan By: SGMS Enal January 27, 2018 @ 2:08am

Kenapa Yuna Rahsiakan Perkahwinan

Yuna menafikan bahawa dia merahsiakan perkahwinan. Bagi Yuna, dia sudah pun mengundang jemputan untuk majlis resepsi mereka.

“Mereka yang mengenali saya sejak mula bergiat dalam arena muzik tahu, saya seorang yang cukup bersifat peribadi dan sudah tentu hari bersejarah ini saya ingin ia berlangsung dalam suasana penuh intimasi”

“Syukur segala-galanya dipermudahkan. Majlis pernikahan kami adalah seperti yang saya impikan, bertemakan alam semula jadi dan dikelilingi mereka yang rapat dengan kami”

“Namun, tidak sesekali mahu berahsia kerana kami sudah pun merancang mengundang jemputan ke majlis resepsi kami esok,”

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 27 Nov 2018

‘Adat Program Realiti, Tekanan Mesti Ada’– Mas Idayu

Adatlah bila sertai program realiti, tekanan pasti wujud. Lebih- lebih lagi program D Academy Asia pula tu. All about dangdut!

Hiburan Sat, 10 Aug 2019

‘Tak Boleh Bayang Sambutan Raya Tahun Ini’- Izzue Islam

Sambutan hari raya Aidiladha yang cukup berbeza tahun ini, sabar lah ya Izzue…

Hiburan Mon, 2 Sep 2019
Selebriti Fri, 24 Apr 2020
Hiburan Sun, 25 Mar 2018

Siti Aafiyah Si Comel Pipi Merah!

Dalam doa itu ada menyebut perkataan ‘Aafiyah’ yang membawa maksud untuk menyelamatkan daripada sebarang kesusahan yang menimpa, menjadi sihat dan mempunyai wang yang cukup.

Hiburan Sat, 22 Dec 2018

Demi Kugiran Masdo, Kami Sanggup…

Saya dan Ali mengaku tidak boleh membuat dua kerja serentak di mana kedua-duanya memerlukan komitmen besar.

Hiburan Wed, 26 Dec 2018

‘Dulu Saya Marah Bila Dia Muat Naik…Tapi Sekarang…’ Ifan Mohon Netizen Kongsi Gambar Arwah Isteri

Al-Fatihah buat Allahyarhamah Dylan Sahara. Semoga Ifan terus kuat dalam mengharungi ujian hebat ini. Semangat terus!

Hiburan Mon, 31 Dec 2018

‘Jaa Miliki Ciri Lelaki Pilihan Saya’, Eyka Farhana Mula Jatuh Hati?

Alahai…comel je tengok pasangan ni kan? Sama kecil, sama padan…

Hiburan Mon, 23 Dec 2019

Fatin Husna Sah Bergelar Isteri, Tahniah!

Terdahulu, pasangan yang saling mengenali sejak empat tahun lalu mengikat tali pertunangan pada 12 Oktober lalu.

| Live TV