Hiburan By: SGMS Faida January 16, 2019 @ 9:24am

Pergh! Tak Sampai 24 Jam, MV Semakin Cecah Tontonan Lebih 250,000

Kurang daripada 24 jam, muzik video Semakin nyanyian Siti Sarah Raisuddin mencecah lebih 260,000 tontonan di Youtube.

Lebih istimewa, muzik video yang mendapat sentuhan suami Sarah, Shuib dan CK Faizal ini turut diserikan dengan penampilan khas, Syafiq Kyle sebagai hero.

Menurut Sarah ketika ditemui di majlis pelancaran muzik video Semakin memaklumkan dia berdepan dengan cabaran ketika berlakon di sisi Syafiq.

“ Lakonan adalah liga dia dan saya pula memang ‘kayu’ bila disuruh berlakon. Bayangkan, proses penggambaran bermula seawal jam 4 pagi. Saya perlu ambil masa untuk mendapatkan mood menjiwai watak.

“ Syafiq banyak bantu agar saya tak nampak kaku di skrin. Alhamdulillah, saya berharap muzik video ini terus mendapat sambutan oleh pendengar,” katanya.

Muzik video Semakin juga merupakan buah tangan pertama daripada Shuib yang mana kita tahu beliau merupakan seorang pelawak di awal kemunculannya. Tahniah Shuib dan Sarah. Jom support muzik video Semakin di laman Youtube Indigital Sdn Bhd.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 24 Sep 2018
Hiburan Sun, 25 Mar 2018

《The Voice决战好声终极八强合辑》大马宣传行程

《The Voice决战好声终极八强合辑》强势发行!4月份八强将分别在槟城、吉隆坡以及柔佛为合辑举办宣传活动,邀您到现场见证他们的实力唱功!

Events Wed, 6 Mar 2019

Menariknya “A Day With Hijabistas” Raikan Wanita Berhijab Sedunia

Tengok tu, wanita berhijab pun boleh kekal aktif tau!

Hiburan Thu, 27 Sep 2018

Walaupun Menderita Sakit, Hafiz Suip Terus Bangkit Demi Mentor 7

Rindu pula nak dengar suara Hafiz nyanyi kan?

Hiburan Thu, 5 Sep 2019

Noor Nabila Lebih Bahagia Selepas Bercerai?

Doakan yang baik-baik saja buat Bella…

Hiburan Mon, 4 Nov 2019
Hiburan Tue, 22 Jan 2019

被老板催促脱单有压力!韓曉噯现场直接挑男朋友

韓曉噯外型集甜美与性感于一身,是不少男生的梦中情人,看似异性缘相当好,但这一切却是浮云!发片记者会上竟被老板催促脱单,连妈妈都吐槽她找不到男朋友是性格问题,让她哭笑不得。

Events Sat, 20 Oct 2018

Fans Day Out Drama Sangat Tour 2018 Meriah!

Kepada peminat-peminat yang berada di Seremban 2, Negeri Sembilan jangan lepaskan peluang untuk bersama artis kesayangan korang esok!

Hiburan Wed, 17 Jan 2018

曾志伟回应性侵传闻:尊重女性是我坚持的原则

近来卷入港星蓝洁瑛性侵疑云,还被韩颖华爆料“不只一次性侵女艺人”的曾志伟,他今午(17日)4时30分在儿子曾国祥和律师的陪同下,于香港酒店召开记者会,否认该传闻,表示那是一个非常严重的指控,并将采取法律行动。

Hiburan Mon, 7 Jan 2019

Pergh…Tiket AJL 33 Licin Dalam Masa Sejam?

Korang dah dapatkan ke belum? Kalau belum, cepat- cepat beli di www.myticket.asia tau!

| Live TV