Hiburan By: Salma Syahbuddin May 16, 2018 @ 11:20am

Sajat Habis RM500k Dalam…?

Dalam beberapa episod lepas, Sajat menghabiskan masa bersama teman-teman rapatnya dengan membeli-belah. Tetapi, episod kali ni Sajat kena belanja RM500k untuk rumahnya sahaja. Wow!

Untuk ubah suai rumah Sajat kali ni, beliau turut mengambil kontraktor Dato Aliff Syukri untuk menghias semula rumah banglo miliknya. Bukan main, sibuk betul Sajat kan?

Menurut Sajat, ubah suai rumah beliau akan mengambil masa selama dua bulan. Sempat ke siap agak-agak?

Tambahnya lagi, beliau juga telahpun berjumpa dengan pereka dalaman rumah kerana menurut Sajat, hiasan dalaman rumah seseorang itu kenalah sesuai dengan Tuan nya. Ye ke tidak?

Kalau nak tahu, macam mana agaknya ubaisuai rumah Sajat, kenalah saksikan Sajat dalam Nur Sajat Rated Xtra!

 

Artikel Yang Berkaitan : 

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/sajat-habis-rm500k-dalam

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/sajat-mengaku-dirinya-buas

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/sajat-dilabel-makcik-bawang

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/gelagat-sajat-bila-shopping-dalam

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/proses-rakaman-lagu-sajat-memang-wow

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/apa-motif-sajat-peluk-fasha-sandha-erat

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/nak-tengok-gelagat-sajat-rekod-album-makhluk-penggoda

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 22 Jan 2019

Fasha-Aidil Nikah Mac Ini, Tahniah!

Majlis diadakan di Perlis atas permintaan mak saya. Malah, untuk majlis nikah akan dibuat di masjid. Alhamdulillah, tahniah Fasha!

Hiburan Wed, 20 Jun 2018

Rahsia Awet Muda? Bukan Mineral Tapi Susu Segar

Patutlah kulit licin betul, susu segar rahsianya! Korang tak nak try? Mana tahu boleh nampak awet muda macam Mariah Carey.

Hiburan Mon, 14 May 2018

Sheila Rusly Kecewa Dengan Syafiq Kyle?

“Saya tak boleh sewenang-wenangnya tukar pelakon sebab watak itu dipegang oleh Syafiq, kalau orang lain lakonkan dah tak jadi Dekatkan Jarak Kita…

Hiburan Tue, 30 Apr 2019

Mad August新曲唱出男人无奈心声!承认结束才拥抱开始

Mad August新曲唱出男人无奈心声!《再一次分手》承认结束才拥抱开始~

Hiburan Fri, 24 Aug 2018

George Clooney Artis Hollywood Paling Kaya

George dilaporkan menjual syarikat tersebut dengan harga AS$1 bilion (RM4 bilion) yang turut dikongsi bersama dua orang rakannya iaitu Rande Gerber dan Mike Meldman.

Hiburan Mon, 6 May 2019

Sahur Kurma & Pisang, Alvin Chong Cuba Berpuasa!

Semoga terus bertahan yer Alvin, you can do it!

Hiburan Thu, 9 Jan 2020

Tajul Ariff Dedah Wajah Anak Menerusi Video Muzik Terbaru

Wah! Mesti ada yang dah tak sabar nak tengok wajah si cilik Adriana Carissa!

Hiburan Thu, 17 May 2018

G-Dragon Needs Surgery on His Ankle!

He is currently hospitalised in Seoul.

Hiburan Tue, 3 Sep 2019
Hiburan Tue, 3 Sep 2019

Kisah Hidup Awie Bakal Dibukukan?

Mesti ramai berminat nak tahu pahit getir Awie sebelum menjadi Rock Royalty!

| Live TV