Hiburan By: Salma Syahbuddin April 13, 2018 @ 4:32am

Sajat Pun Buat ‘Tour’ Di Rumah Sendiri?

Kepada semua peminat Sajat yang nak tengok sangat mahligai Sajat, dan koleksi-koleksi kereta mewah beliau, inilah masanya untuk Sajat membawa anda berjalan-jalan di kediaman mewah beliau.

Wow! Besarnya mahligai Sajat kan. Masuk sahaja di kediaman beliau penonton akan tengok terdapat piano yang menghiasi ruangan depan mahligai mewahnya itu. Dan, kediaman mewah ini juga turut dihiasi dua ruang tamu, dan kolam ikan yang sangat cantik. Sesuailah untuk menenangkan fikiran yang kusut tu. Betul tak?

 

Cantikkan rumah Sajat?

Selepas membawa penonton meneroka ke dalam mahligai beliau, Sajat juga membawa penonton menjenguk sebentar ke dalam bilik tidur beliau dan melihat apa antara koleksi kereta yang dimilikinya.

Kemudian, dalam episod kali ini Sajat juga turut berjumpa kawan baiknya iaitu Dato Aliff Syukri untuk membincangkan tentang perniagaan mereka. Dah alang-alang berjumpa tu apalagi, Sajat sempat menari Panama Dance dengan abang terlajak laris kita ni tau! 

Apapun, untuk episod seterusnya penonton kenalah tengok apa lagi yang Sajat akan buat, semuanya dalam Nur Sajat Rated Xtra hanya di tonton!

 

Please enable Javascript to watch this video

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 13 Jun 2019

Umie Aida- Erra Fazira Sudah Berdamai

Harap netizen tidak bercakap lagi isu ini,

Hiburan Thu, 15 Aug 2019
Hiburan Thu, 6 Sep 2018

那英暌违17年再度来马开唱!明年216「攻」上云顶飙唱

天后驾到!暌违17年,华语乐坛天后那英明年2月16日将来大马举办《那英那世界巡回演唱会》!届时那英会飙唱多首属于她的经典歌曲,与大马粉丝度过一个难忘的情人节。

Events Wed, 17 Oct 2018

Wanna Learn Sign Language? Here’s Dates for Some Upcoming Classes

It’s a good language to add to our list of expertise.

Contest Fri, 18 Oct 2019

Stand A Chance To Be Up Close and Personal with KARD now!

ASICS combining with KARD to bring front bolder and more striking colourways for GEL-BND™ sneakers.

Hiburan Tue, 2 Apr 2019
Hiburan Sat, 11 Aug 2018

Naik Angin Di Twitter, Pelakon Filem Pulang Minta Maaf

Individu berkenaan tiba-tiba menyentuh mengenai otot (biceps) dan jambang yang jelas tidak ada kaitan dengan lakonan saya dalam filem Pulang. Hurm… siapa yang tak naik angin kan?

Events Fri, 21 Jun 2019

I Can See Your Voice Musim Kedua Lebih Mencabar?

Jangan ketinggalan untuk saksikan ICSYVMY musim kedua pada AHAD Ini!

Hiburan Tue, 27 Aug 2019

Amaran Ribut Buat 12 Negeri Termasuk Kuala Lumpur

Semua penduduk di kawasan terlibat diingatkan untuk berhati-hati.

Hiburan Thu, 2 Jan 2020

Bront Palarae In Talks To Reappear In The Next 8 Upcoming Films Until 2025, Following Gundala

There’s more we can expect coming in the future BumiLangit Cinematic Universe sequels.

| Live TV