Hiburan By: Salma Syahbuddin April 13, 2018 @ 4:32am

Sajat Pun Buat ‘Tour’ Di Rumah Sendiri?

Kepada semua peminat Sajat yang nak tengok sangat mahligai Sajat, dan koleksi-koleksi kereta mewah beliau, inilah masanya untuk Sajat membawa anda berjalan-jalan di kediaman mewah beliau.

Wow! Besarnya mahligai Sajat kan. Masuk sahaja di kediaman beliau penonton akan tengok terdapat piano yang menghiasi ruangan depan mahligai mewahnya itu. Dan, kediaman mewah ini juga turut dihiasi dua ruang tamu, dan kolam ikan yang sangat cantik. Sesuailah untuk menenangkan fikiran yang kusut tu. Betul tak?

 

Cantikkan rumah Sajat?

Selepas membawa penonton meneroka ke dalam mahligai beliau, Sajat juga membawa penonton menjenguk sebentar ke dalam bilik tidur beliau dan melihat apa antara koleksi kereta yang dimilikinya.

Kemudian, dalam episod kali ini Sajat juga turut berjumpa kawan baiknya iaitu Dato Aliff Syukri untuk membincangkan tentang perniagaan mereka. Dah alang-alang berjumpa tu apalagi, Sajat sempat menari Panama Dance dengan abang terlajak laris kita ni tau! 

Apapun, untuk episod seterusnya penonton kenalah tengok apa lagi yang Sajat akan buat, semuanya dalam Nur Sajat Rated Xtra hanya di tonton!

 

Please enable Javascript to watch this video

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 6 May 2019

打下辽阔江山帅气返场!鍾瑾桦发行中文单曲《被你宠爱》

打下辽阔江山帅气返场,Alvin鍾瑾桦发行久违中文新单曲《被你宠爱》高调直抒被黑心声。

Hiburan Sat, 13 Apr 2019
Hiburan Sat, 29 Jun 2019

Mark Adam Masih Berahsia

Semoga dipermudahkan urusan buat Mark dan ibunya…

Hiburan Thu, 4 Oct 2018

Nabil Ahmad Dah Sedia Tukar Kerjaya?

Mencontohi pelawak terkenal, Shuib yang kini sibuk dengan perniagaan madu asli, Nabil juga mahu lakukan perkara yang sama. Buat masa ini, Nabil sedang usahakan perniagaan kosmetik & pakaian!

Hiburan Fri, 17 May 2019

小玉劝大家放下心中的「鬼」!舞台剧有望跨州演出

小玉参演舞台剧演出了心得,劝大家要放下内心「心魔」,迎向新的人生。

Hiburan Sat, 14 Apr 2018

Pencarian Juara Lagu ke 33 Diteruskan

Menariknya, rakaman showcase akan dilakukan di tempat-tempat awam bagi mendekatkan lagi Muzik Muzik bersama para peminat dan khalayak ramai. Lebih meriah tau!

Hiburan Sun, 13 May 2018

Tahniah! Mat Dan Dah Jadi Ayah

Menerusi entri tersebut, Mat Dan atau nama Islamnya, Kareef Daniel Abdullah memuat naik sekeping foto bayi.

Hiburan Thu, 16 Aug 2018

Madonna Just Turned 60 but Still Looking Hot as Ever

She celebrated her birthday in style too.

TECH Mon, 19 Mar 2018

The Future is Here: 3D-Printed 8-bit Sushi is Completely Edible!

It seems like the future has finally arrived!

Trending Hari Ini Wed, 3 Jun 2020

| Live TV