Featured By: Atiqah Johari April 13, 2022 @ 3:45pm

Terangsang Bila Mandikan Anak… Bapa R*gol Anak Usia 7 Tahun, Akui Tersilap!

Baru-baru ini, kecoh di media sosial mengenai sebuah video TikTok yang memaparkan seorang bapa disoal siasat oleh seorang penyiasat wanita atas dakwaan merogol anak perempuan yang baru berusia tujuh tahun.

Insiden yang berlaku di Medan, Sumatera Utara dikongsi oleh akaun TikTok Malaysian Update.

Menambahkan lagi kemarahan apabila si bapa mengakui perbuatan keji terbabit dan menyatakan yang dia sudah tersilap!

Menerusi video tersebut, si pelaku mengaku perbuatannya salah kerana merogol anak kandungnya itu.

Malah, dia juga mengaku yang dia telah melakukan perbuatan terkutuk tersebut sebanyak empat kali.

Pengakuan tersebut membuat penyiasat itu bertambah berang dengan si bapa.

“Salah? Awak cakap salah ke? Empat kali awak cakap salah? Itu nama kurang ajar. Kenapa awak kata salah?” soal penyiasat wanita tersebut.

Si pelaku juga memaklumkan kepada penyiasat itu bahawa dia melakukan perbuatan terkeji tersebut ketika memandikan anaknya di dalam bilik air.

Dia juga mengaku yang dia terangsang setiap kali memandikan anaknya.

“Ya puan semasa saya mandikan dia,” kata si pelaku.

“Mana iman awak? Binatang awak! Awak tak ada perasaan dengan anak kandung awak. Anak awak, kan?” soal penyiasat.

Walaubagaimanapun, si bapa hanya mampu mendiamkan diri dan tidak melawan ketika disoal oleh penyiasat tersebut secara bertubi-tubi.

Video ini telah mendapat perhatian serta respons netizen yang rata-rata mengeji dan mengutuk perbuatan si bapa.

Warganet turut berharap si pelaku mendapat hukuman yang setimpal untuk dijadikan pengajaran.

Sumber: Malaysian Update

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 11 Sep 2018

Setahun Bergelar Isteri, Laudya Cynthia Bella Sangat Bahagia

Pelakon berusia 30 tahun ini mengaku harus mengutamakan suami sebelum melakukan sebarang keputusan.

Events Tue, 13 Aug 2019

Selepas Sabah, Ujibakat Mentor Milenia Kini Di Kuala Lumpur!

Korang yang confident boleh menyanyi dan mempunyai bakat tu, bolehlah datang ke sesi ujibakat Mentor Milenia nanti!

Trending Wed, 9 Jan 2019

Tersalah Letak Gambar Pengantin, Habib Jewels Mohon Maaf

Alamak, macam mana boleh tersalah gambar pengantin pula ni? Hehe…

Events Tue, 24 Jul 2018

Everything that Went Down During the 13th Genting World Lion Dance Championship

Lion dance is a sport worth more appreciation than it gets.

Eat Travel Sun, 9 Sep 2018

Seramnya Kek & Pai Ini! Ada Berani Nak Makan?

Walaupun nampak seram, kek ini boleh dimakan!

Hiburan Mon, 22 Jul 2019

‘Saya Malu Puji Anak Sendiri’- Rita Rudaini Tegur Ibu-Bapa Yang ‘Over’?

Wahai parents…lepaskanlah mereka bermain, kecil lagi..bina attitude anak-ana, ikut resmi padi ‘makin berisi makin tunduk’ jangan ikut resmi lalang ‘semakin tegak tiada berisi’

Events Tue, 14 Jan 2020

Ronan Keating To Set The Most Beautiful And Romantic Concert In Malaysia This Valentine’s Day

The lead singer of the 90’s sensational boy group, Boyzone is returning to Malaysia this February.

Hiburan Tue, 24 Dec 2019

Takziah, Cucu Prof Dr. Muhaya Telah Kembali Ke Rahmatullah

Semoga ditempatkan dalam kalangan orang yang beriman.

Hiburan Wed, 30 Oct 2019
Trending Sun, 14 Jul 2019

Alahai…Budak Sekolah Pun Dah Pandai Vape Ke?

Anda nak rosakkan diri, silakan. Jangan pengaruhi anak-anak kecil ini. Tolonglah… saya merayu!

| Live TV