Trending By: Padin April 27, 2021 @ 8:04pm

Raya Tahun Ni, Tampil Classy & Bergaya Dengan Jam Tangan Solvil et Titus!

Sempena kehadiran Syawal 2021 ini, selain daripada penyediaan baju raya, anda juga perlu tampil bergaya dengan memakai aksesori seperti seutas jam tangan! Barulah raya tu rasa macam lengkap kan?

Agak-agak, jam tangan apa yang menjadi pilihan ramai sekarang ni eh? Ha… Semestinya jenama Solvil et Titus!

Bukan saja rekaannya yang cantik, malah dengan memakai jam ini, ia membolehkan anda mengekpresikan rasa cinta dan menghabiskan lebih banyak masa dengan keluarga anda pada raya ini. Selain itu, jenama ini terdiri daripada pelbagai pilihan jam tangan bagi lelaki dan wanita.

Nak tau lagi apa yang menarik? Jom tengok!

Memiliki reka bentuk & warna yang menarik

Pemakaian jam tangan menggambarkan personaliti dan identiti seseorang. Ia bukan sekadar untuk mengetahui masa saja. Malah, ia juga telah menjadi aksesori wajib buat lelaki dan wanita untuk membolehkan mereka tampak bergaya dan lebih stail.

Jadi, dengan Solvil et Titus ni, memang ngam sangatlah. Nak tau kenapa? Sebab ia terdiri daripada pelbagai design dan warna menarik yang membolehkan anda kelihatan lebih yakin untuk berinteraksi dengan orang.

Antara koleksinya terdiri daripada pelbagai reka bentuk, tema dan warna seperti dibawah:

Classicist

Exquisite

Solvil et Titus hadir dengan jam tangan ala klasik bagi mengimbau tema yang tak lekang dek zaman. Selain tu, kalau anda merupakan peminat tona warna pastel dan nak dipadankan dengan tona warna gelap, anda boleh pilih koleksi Exquisite kerana ia akan menyerlahkan lagi kecantikan si pemakai.

The Cape

Anda juga akan nampak cool dan bergaya bersama koleksi The Cape dengan tona warna mint yang semestinya dapat memberi nafas segar di Aidilfitri kali ni. Koleksi ini juga merupakan sejenis jam penyelam automatik tau!

The Letter

Bukan tu saja, hadir dengan koleksi The Letter dengan gabungan tona hitam dan ros keemasan akan memadankan lagi si pemakai dan kelihatan sangat menawan.

Saber & Fashionista

Serlahkan kemaskulinan anda dengan koleksi Saber dengan tona warna hijau yang segak dihari raya nanti! Buat wanita yang suka bergaya ala ala fashionista pula, anda bolehlah padankan warna lembut dengan koleksi Fashionista, pasti sedap mata memandang.

Barista

Ha.. yang ni pula hadir dengan tona warna biru, koleksi Barista ini pasti membuatkan siapa saja yang pandang anda akan terpikat. Orang kata setenang tenang laut biru, tenang lagi memandang si dia berjam biru. Eh!

Modernist

Akhir sekali, koleksi Modernist menampilkan reka bentuk maskulin yang moden dengan lekukan halus, bentuk asas dan agak menarik buat para lelaki diluar sana. Reka bentuk geometri ringkas menjadikan rupanya yang harmoni dan sempurna.

Harga berpatutan dengan kualiti yang bagus

Ada yang kata bila nak beli jam dari jenama terkenal ni, harga memang boleh buat pengsan. Sebenarnya kalau anda nak tahu, kualiti sesuatu barangan biasanya hadir dengan harga yang berpatutan dan mampu milik.

Begitu juga dengan jenama Solvil et Titus! Bermula dari RM350, anda dah boleh dapat jam yang mewah dan terungggul dari mereka ni tau!

Ada 2 tahun waranti serta penghantaran percuma ke rumah!

Macam biasa, kalau anda beli barangan berjenama mewah ni kalau ada kerosakan mesti dapat waranti (tertakluk kepada terma dan syarat). Macam tu jugalah dengan jam tangan Solvil et Titus ni, anda akan dapat 2 tahun waranti. Jadi, kalau ada apa-apa yang berlaku atas jam anda, boleh terus ke City Chain.

Bukan tu je, dengan pembelian yang anda buat, anda juga akan dapat servis penghantaran percuma tau! Jangan risau, takde caj untuk anda. Nak hadiahkan untuk keluarga anda dekat kampung pun senang lepas ni. Yang penting dalam Malaysia saja ya…

Jangan lepaskan peluang anda untuk beraya & bergaya dengan jam baru!

Ha tunggu apa lagi? Jom cepat-cepat grab dan jangan lepaskan peluang anda untuk dapatkan jam tangan dari Solvil et Titus! Pelbagai warna dari koleksi berbeza yang anda boleh pilih dan padankan dengan baju raya anda nanti.

Nak tahu macam mana nak dapatkan? Senang je! Anda boleh layari laman web Solvil et Titus untuk tengok reka bentuk jam tangan mereka sekarang! Raya nanti bolehlah anda pakai dan bergaya dengan jam baru.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Fri, 16 Apr 2021

Kebenaran Rentas Negeri Kini Diperketatkan Dengan Syarat…

Polis Diraja Malaysia (PDRM) memperketatkan kebenaran untuk orang ramai merentas negeri susulan situasi COVID-19 di negara ini yang semakin menunjukkan peningkatan dan masih belum stabil. Menurut, Timbalan Ketua Polis Negara, Datuk Seri Acryl Sani Abdullah […]

Trending Fri, 2 Feb 2018

Saya Kena Paksa Makan Dalam Lampin

Saya Kena Paksa Makan Dalam Lampin, Bersentuhan Tak Kira Lelaki Perempuan, Konon ”Baby Shower” Tapi Dah Macam Pesta Maksiat

Trending Tue, 23 Jun 2020
Trending Mon, 3 May 2021
Trending Fri, 7 Aug 2020
Trending Wed, 17 Jul 2019

Jeddah’s ELFs Welcomed Super Junior with Gold, Cash and Saudi Oil?

If you think gifting a literal star for your favourite idol isn’t odd enough, then you definitely need to read this…

Trending Tue, 11 May 2021

Nak Duit Raya? Jom Menabung…. PTPTN Tawarkan Duit Raya RM200,000 Buat 500 Pemenang!

Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) kini kembali dengan Kempen Jom Beraya, Jom Menyimpan 2021. Kempen ini layak untuk semua pendeposit Skim Simpanan Pendidikan Nasional (SSPN) dengan tawaran hadiah lebih menarik untuk dimenangi. Pengerusi PTPTN […]

Trending Mon, 21 Jan 2019

Pemandu Toyota Vios Disah Positif Ganja

Memang sah positif ganja pemandu Vios yang terbabit dalam kemalangan mengakibatkan SUV terjunam

| Live TV