Euforia Bola 2026
Featured By: Attiqah Mohd July 23, 2021 @ 7:09pm

“Kenapa Kaitkan Nama Orang Yang Tak Terlibat..”- Neelofa Persoal Tindakan Caprice Kaitkan Nama Rakan Artis Lain

Isu antara pendakwah bebas, Ebit Lew dan penyanyi rap, Caprice masih belum menemui jalan penyelesaian.

Umum maklum ketika sidang media Ebit Lew dilakukan secara live, Ebit Lew telah menjawab pelbagai persoalan dan fitnah yang dilontarkan kepadanya termasuk dakwaan pendakwah itu membawa ‘lari’ proposal misi kemanusiaan yang sepatutnya disertai oleh beberapa selebriti dan pihak tertentu.

Tidak ketinggalan untuk mengikuti sesi live tersebut adalah selebriti dan usahawan Neelofa, malah komen yang ditanggalkan Neelofa di ruangan komen telah mencetuskan tanda tanya ramai pihak.

Menurut Neelofa, beliau tidak memahami kenapa Caprice perlu memetik nama ibunya dan namanya dalam isu tersebut.

Kata Neelofa lagi, ibunya juga tiada kaitan dengan cerita Caprice dan Ebit Lew. Malah,  Neelofa  akan menghubungi Caprice dan bertanyakan mengapa nama orang lain dikaitkan dalam masalah tersebut.

Terdahulu, Caprice turut memetik nama pasangan pendakwah adik beradik Heliza Helmi dan Hazwani Helmi yang didakwa turut menerima tawaran untuk melakukan misi kemanusiaan di Gaza bersama-sama.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 15 Nov 2024
Trending Sat, 15 Apr 2023
Hiburan Thu, 7 May 2026

“Nak Booking Slot Promo Pun Susah” – Aina Abdul Kongsi Kesukaran & Cabaran Promosi Lagu

individu terbabit berpendapat penampilan fesyen unik dan visual mewah semata-mata tidak lagi cukup untuk terus mengangkat jenama Aina dalam industri hiburan.

Featured Tue, 11 Jun 2019

Pilih kain tenun daripada penjara, Raja Permaisuri Agong sekali lagi sentuh hati rakyat jelata

Banduan daripada Penjara Penor dan Penjara Bentong pastinya berbangga!

Hiburan Wed, 4 Oct 2023

“Lebih Selesa Keluar Dengan Adik-Beradik, Friend For Benefit I Avoid” – Jauhi Kawan Toksik, Che Ta Akui Banyak Luangkan Masa Untuk Beribadat

‘Depan baik, belakang menikam’ Setuju kata Che Ta kena jauhkan diri dari kawan toksik ni 😌

error: Content is protected !!