Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Faida May 26, 2018 @ 6:23am

Meriah Tetap Sama, Zahirah MacWilson Bakal Beraya Di Perth!

Selepas putus cinta dengan pelakon Zul Ariffin, Zahirah MacWilson akui dia kini lebih tenang dah sudah move on! 

Khabar terbaru mengenai Zahirah, dia kini sibuk di lokasi penggambaran sebelum pulang beraya di Perth, Aidilfitri ini.

“ Selesai sahaja di set, saya akan pulang beraya di Perth. Ibu, adik beradik dan sanak-saudara majoriti ada di sana.

“ Sambutan di sana tak kurang meriahnya. Yang penting, juadah wajib Raya seperti Rendang dan lontong pasti ada. Kemeriahannya sama seperti di Kuala Lumpur,” katanya kepada xtra.com.

Dalam masa sama, Zahirah memberitahu dia turut menerima tawaran untuk berlakon dalam sebuah filem arahan Ghaz Abu Bakar. Filem bergenre komedi aksi ini dijadual ditayangkan pada tahun depan.

“ Buat masa ini, saya tak boleh beritahu tajuk kerana masih awal. Jika semua lancar dan diizinkanNya, ini merupakan filem pertama saya. Doakan ya!,” akhirinya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 22 Jun 2019

Faizal Tahir Angkat ‘Ratu’ berada pada kelas tersendiri

“Ratu”  merupakan balada pertama Faizal Tahir selepas 2 tahun

Hiburan Fri, 14 Mar 2025

[VIDEO] Momen Sherry Ibrahim & Adik Fattah Amin Curi Perhatian

Momen Sherry Ibrahim dan Raihan adik Fattah Amin saling berpelukan sentuh hati ramai

Featured Sat, 7 May 2022

“Kak Iti Boleh, Tokti Boleh…” – Ini Respons Siti Nurhaliza Mengenai Isu Panggilan Nama

Siti sendiri tak kisah nak panggil beliau Tokti dan isu ini hanya perkara remeh baginya…

Featured Sun, 13 Feb 2022
Featured Wed, 7 Sep 2022
Hiburan Sun, 24 Jun 2018

Suamiku Lebih Mengenali Diriku Dari Anda Netizen

“Sekurangnya Aku Tak Curang, Suami Kenal Baik Buruk Aku”

Featured Wed, 24 Aug 2022

Wang Lebih RM350,000 Lesap! Pesara 62 Tahun Terjerat Dengan Macau Scam

Kesiannya 😭 Hati-hati korang and rajin-rajinlah check phone parents korang jugak okay.

Featured Wed, 13 Sep 2023
Featured Wed, 13 Sep 2023

Misha Omar Tak Mahu Kongsi ‘Journey’ Rawatan IVF, Mahu Jaga Sensitiviti Pasangan Tiada Zuriat

Concern apa yang orang rasa tu perlu ye.. Love Kak mitch❤️

error: Content is protected !!