Euforia Bola 2026
Trending By: SGMS Faida April 11, 2019 @ 12:36pm

‘ Masa Kena Tu Sakit…Sakit Sangat’- Wartawan Aduan Rakyat Kongsi Pengalaman Disondol Lembu

Gara-gara disondol lembu ketika membuat liputan, wartawan TV3 Juliana Sharin menjadi topik bualan netizen di media sosial.

Kata Juliana, dia sedikit terkejut ketika disondol haiwan berkenaan namun mujur tidak mengalami kecederaan.

“ Ooo macam ni rasanya di viral kan. Seronok ya dapat perhatian dan jadi buah mulut netizen… Nak gelak gelak lah tak apa sebab saya sendiri gelakan diri sendiri bila tengok balik video tu.

“ Masa kena tu sakit, sakit sangat, yang aww pertama suara jantan tu sebab terkejut… Aww yang seterusnya baru rasa sakit. Rasa macam sengal sengal tu tapi tak bengkak…. Korang terhibur tengok saya, saya pulak terhibur baca komen komen korang,” tulisnya di Instagram.

Dalam masa sama, wartawan Aduan Rakyat ini juga menafikan sengaja membuat gimik ini untuk menarik perhatian ramai.

“ Bukan tak ada rakaman lain yang okay tapi sengaja nak pakai yang disondol itu bukan sebab nak viral tapi nak dijadikan pengajaran… Ia boleh berlaku pada sesiapa sahaja jadi berhati-hati ya,” sambungnya.

Tambahnya, video itu juga mempunyai sambungan di episod seterusnya. Jika ada sebarang aduan yang mahu dibuat, korang ada aduan boleh email ke [email protected] sertakan sekali nombor telefon untuk dihubungi.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Sat, 7 Jul 2018

Anak Kylie Jenner Masih Belum Boleh Jalan, Tapi Dah Ada Koleksi Kasut Bernilai RM88,880!

Kita yang daripada golongan marhaen ini hanya boleh mimpi.

Hiburan Thu, 20 Jun 2024
Featured Fri, 5 Feb 2021

“Ustaz Buka Mata Ramai Pemimpin.. ” – Pertemuan Ebit Lew Dan TMJ Dapat Perhatian Ramai

Semoga lebih ramai peminpin yang mencontohi sikap Ustaz Ebit Lew, sentiasa memberi tanpa mengharapkan balasan🤲🏻

Featured Fri, 10 Jun 2022

Sering Terima Watak Antagonis, Adam Corrie Akui Bosan – “Asal Jahat Saja Saya”

Haiyaa Dragon dah bunyi tu 🔥Dragon sekarang dah tukar angin nak jadi ustaz pulak 😂 Tapi betul la cakap Adam asyik dapat watak yang sama je mesti la bosan 😌

error: Content is protected !!