Hiburan By: Salma Syahbuddin April 12, 2019 @ 3:14pm

Amyra Rosli Dan Azhan Rani Dimaki Bertubi-Tubi?

Walaupun baru ditayangkan, Nur 2 sekali lagi berjaya membangkitkan emosi penonton apabila episod 7 yang disiarkan semalam mendapat kata-kata makian buat pelakonnya iaitu Amyra Rosli dan Azhan Rani.

 

Malah, pengarahnya sendiri turut mendapat mesej penonton yang begitu beremosi dengan watak yang dibawakan oleh pemenang kategori Antagonis Pilihan pada DFKL 2019 lalu.

Wow! Nampaknya Nur dan Ustaz Hamadi semakin menjadi sebutan dek kerana drama rantaian paling popular ni kan?
 
Apapun, salute kat pelakon Nur 2 kerana berjaya membawakan watak masing-masing sehingga begitu terkesan dihati penonton.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 20 Aug 2018

Kenapa Zahiril Adzim Mencarut?

Kerana watak yang dipegang nya dalam satu drama meminta untuk beliau menjadi lebih realistik

Events Tue, 26 Nov 2019

Penerbit Akui Berdepan Pelbagai Cabaran Terbitkan Sara Sajeeda

Banyak sangat masalah tapi tengoklah result dia kan? Tahniah kepada semua!

Hiburan Wed, 31 Jul 2019

Jalan-Jalan Makan Angin Gabung Tiga Produksi, Pamer Tarikan Di Jepun

Kepada korang yang nak tahu tempat-tempat menarik di negara matahari terbit ni bolehlah tengok JJMA nanti ya!

Events Thu, 8 Nov 2018

SAH! Frozen 2 Ditayang 22 November 2019

Menurut Comicbook, mengikut rancangan awal, Frozen 2 sepatutnya ditayang pada 29 November namun diawalkan tujuh hari.

Hiburan Thu, 24 May 2018

Gambar Itu Dirakam Selepas Mereka Bercerai, Jangan Mengarut!

Saya tak tahu bagaimana spekulasi itu boleh timbul pula, sedangkan kami sudah berkawan sejak dulu lagi.

Hiburan Wed, 20 Mar 2019

‘Siapa Cepat Dia Dapat’- Ifa Raziah Nafi ‘Sailang’ Penganjur Lain

Saya faham dengan keadaan para peniaga yang perlu mengambil-kira soal kos dan untung. Jadi saya tidak akan terlalu ‘menekan’ mereka.

LIFESTYLE Thu, 25 Oct 2018

75 Years of IKEA: From a Simple Idea to a Bustling Business Model

For over 75 years, IKEA is driven by the belief that furniture can be affordable without sacrificing principles of quality, design and sustainability. What started as a small post order business has grown into a […]

Hiburan Sun, 23 Sep 2018

Anytime! Lisa Surihani Dah Siap Sedia

Kata pelakon berusia 32 tahun ini, dia dan suami mementingkan soal pendidikan anak-anak kerana ia membabitkan kos yang mahal sekarang.

Hiburan Wed, 22 Jan 2020
Hiburan Fri, 28 Dec 2018

Betto Khai Kongsi Kisah Dengan Bekas Isteri Dalam Lagu Baru?

Biarpun sudah berpisah, hubungan kami masih baik.

| Live TV