Hiburan By: Alexon March 18, 2019 @ 6:00pm

Angeline注册结婚啦!

One FM Angeline与交往近两年的男友Andrew BB今日(18日)注册结婚,开花结果啦!

顶着娇女人外表的Angeline潇洒表示,注册结婚后并不打算办婚礼,因为筹备过程太过繁重复杂。她和Andrew BB只想简单的来趟旅游结婚兼度蜜月。Angeline更透露,目前「看中」的地点包括希腊和韩国,而这趟结婚兼蜜月之旅也会带着妈妈一起去!

(图/翻摄自 @OneFM 脸书)

因为知道不会有正式的摆酒仪式,因此One FM Morning Kaki今早透过广播和脸书直播Angeline的「出嫁仪式」两位搭档One FM Nicholas和丁丁也为Angeline准备了各种嫁娶仪式,包括喝茶、上头、撑红伞等等的仪式。

(图/翻摄自 @OneFM 脸书)

其中,Nicholas搞怪扮演了爸爸的角色,替Angeline「上头」和奉茶!还贴心送了Angeline在天津看中的红色掸子,并笑指 “送给出嫁的女儿红色掸子意味着「胆子」,希望自家女儿嫁出去后也不会被欺负!”

(图/翻摄自 @OneFM 脸书)

三位DJ中年级最小的丁丁笑称自己年纪最小,所以要敬茶给Angeline并送上金猪,希望Angeline能在今年生个猪宝宝!而丁丁也特别为Angeline创作了一首结婚主题曲《真系好洗番》,并由Angeline亲自演唱,歌曲中展现了Angeline小女人的一面。

(图/翻摄自 @OneFM 脸书)

节目当中,Angeline也在空中感性告白妈妈“谢谢妈妈,你们也知道我很厉害说话,顶嘴也第一,所以要特别谢谢妈妈辛苦养育我那么多年!”

(图/翻摄自 @Angeline IG)

妈妈被问及是否会不舍女儿时,搞笑回答「不会」还直爽表示, 女儿结了婚后还是会住在一起!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 26 Aug 2019

Siapa Yang Cemburu Dan Ugut Elizabeth Tan?

Ada orang cemburu dan mahu menyimbah asid ke muka Elizabeth Tan.

Hiburan Sat, 17 Nov 2018

‘Kau ingat aku tak semak dengan kau? Berambus!’, Giliran Ozlynn Pula ‘Sekolahkan’ Netizen

Tulisnya, “Kadang mulut kau tu bau juboq (punggung) ayam macam mulut kau masa kau bertanya tanpa fikir perasaan orang”

Hiburan Fri, 25 May 2018

Bila Dah Pulih, Fendy Kongsi Cerita Ya!

Assalammulaikum kesayangan abang. Untuk makluman semua abang sihat saja kat sini. Sakit pun cuma sikit saja. Tak ada la sampai teruk sangat macam yang hangpa (kamu) tengok tu. Ironman pun boleh sakit, takkan la abang yang macam ni tak boleh sakit…

Hiburan Mon, 24 Dec 2018

导演林孝谦和编剧吕安弦「突击」戏院送花和巧克力

《比悲伤更悲伤的故事》导演林孝谦和编剧吕安弦「突击」戏院送花和巧克力!暖举感动观众高呼惊喜~

Hiburan Tue, 13 Mar 2018

BTS’s J-HOPE Finally Reveals Member Who Made Cameo in Daydream MV!

J-Hope played a guessing game with fans but now he has revealed the answer.

Hiburan Mon, 11 Dec 2017

Perkahwinan Ke-Empat Harap Kekal Hingga Akhir Hayat

Mencari wanita yang benar-benar serasi dengannya dimana perkenalan selama lima tahun itu akhirnya berakhir dengan hubungan suami isteri

Hiburan Thu, 22 Mar 2018

Siti Muat Naik Suara Tangisan “Puteri Rasullullah!”

Wah! Nampak gayanya Fatimah-Az-Zahra dah ada nama tanda pagar #BabyCTDK.

Hiburan Tue, 16 Jul 2019

Former PRISTIN Member Kyla to Spill Tea in A YouTube Video

Get you tea cups ready, it’s tea spilling sesh!

Hiburan Thu, 28 Nov 2019

Mengaku Tidak ‘Berdarah Indonesia’, Instagram Agnez Monica Diserang Warganet!

Saya akan selalu jujur dan bersaksi kepada dunia…

Hiburan Thu, 24 Jan 2019

Zee Avi Kembali Menetap Di KL

Alhamdulillah, someone is back for good!

| Live TV