Hiburan By: Salma Syahbuddin May 24, 2018 @ 3:15am

“Beauty Is Pain”- Sajat

Untuk episod kali ini kami akan membawa penonton untuk mengetahui rahsia disebalik bentuk badan Sajat yang menggoda. Wah! mesti penonton semua nak tahu kan agaknya bagaimana lah Sajat menjaga [enampilan beliau agar sentiasa kelihatan seksi kan? 

Bertempat di Barmbell Gymnasium, Sunway Giza Sajat akan menghabiskan masa beliau lebih kurang dala seminggu beliau akan datang ke Gym sebanyak  tiga kali dan minimum 2kali dalam masa seminggu. Bergantung pada masa beliau memandangkan Sajat sering bertugas ke luar negara atas urusan perniagaan.

Haa, dengar tu kata Sajat, sekiranya anda di luar sana sudah mencecah umur melebihi 30 tahun anda kenalah bersukan dan mengeluarkan peluh kerana tahap metabolisme semakin berkurangan. Bak kata Sajat, “Beauty is pain.”

Apapun, penonton kenalah menonton episod ini untuk mengetahui apakah tips yang diberikan oleh Sajat dalam menjaga penampilannya okay!

 

Artikel Yang Berkaitan ; 

Siapa Pelanggan Mengamuk Di Kedai Sajat?

Sajat Dating Dengan Siapa Tu?

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/sajat-habis-rm500k-dalam

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/sajat-mengaku-dirinya-buas

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/sajat-dilabel-makcik-bawang

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/gelagat-sajat-bila-shopping-dalam

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/proses-rakaman-lagu-sajat-memang-wow

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/apa-motif-sajat-peluk-fasha-sandha-erat

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/nak-tengok-gelagat-sajat-rekod-album-makhluk-penggoda

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 26 Apr 2018

丁当大马演唱会邀鼓鼓和《决战好声》Annabella 任嘉宾

丁当即将在 5 月 19 日吉隆坡开唱,演唱会内容打着与粉丝”超近距离接触”及” 分享心情故事” 的概念以外,更邀请了全能创作歌手鼓鼓,以及《THE VOICE 决战好声》人气学员 Annabella 蔡咏琪撑场!

Hiburan Fri, 9 Mar 2018

Bapa Elfira minta Sufian Suhaimi Move On

Menurut Ahmad Sabri Ariffin, bekas tunang anaknya itu perlu berhenti mengeluarkan kenyataan bagi menjaga hati semua pihak.

Hiburan Fri, 29 Nov 2019
Hiburan Thu, 15 Nov 2018

‘Awat Kulit Gelap Sangat?’, Ini Jawapan PADU Nourul Untuk Si Polan!

Psst… kalau kulit gelap memang ada menyusahkan orang lain ke?

Hiburan Tue, 26 Jun 2018

G-Dragon’s Detailed Personal Info Leaked Online by ‘Fan’

It is extremely detailed that it’s so creepy. No wonder he needed privacy at the hospital.

Hiburan Thu, 23 May 2019

Mira Filzah Trauma Penembak Sebut “Baby Sayang”

Kata pelakon drama Pujaan Hati Kanda ini, apa yang terjadi adalah di luar kawalan dirinya.

Hiburan Thu, 31 Oct 2019

Akhirnya Bersemuka…Rita Pertimbangkan Saman

Jangan main api, akhirnya binasa diri!

Hiburan Tue, 22 Jan 2019

“Terima Kasih Pada Peminat “- Followers Alif Satar Cecah 2 Juta!

Tahniah sekali lagi Alif Satar, Tak sabar nak Alif dan Sherry dalam AJL33 nanti!

Hiburan Wed, 27 Nov 2019

Perempuan DM Ayda Jebat Ajak ‘Couple’?

Ni tuntutan watak je lah…Ayda masih perempuan sejati.

Hiburan Fri, 16 Mar 2018

Berbelanja RM 700 ribu Untuk Satu Percutian

setahun 2 kali bercuti dan setiap percutian perbelanjaan hampir RM 700 ribu cara untuk menghargai keluarga yang senantiasa bersamanya

| Live TV