Hiburan By: SGMS Fas March 21, 2018 @ 2:13am

‘Berjanggut’ tunggu Zul Ariffin!

Melihat kepada gambar pelakon berbadan sasa, Zul Ariffin, 31, (di atas)  berbanding di bawah sudah tentu korang dapat lihat perbezaan wajahnya kan!

OMG! Penama Zulkifli Ariffin ini sudah berjanggut! Dah kenapa?

Gambar terbaharu Zul Ariffin ketika ditemui baru-baru ini.

Zul kan selalu dilihat sebagai seorang aktor kacak yang bak kata orang putih  a clean shave guy.

Jangan buat andaian tau, Zul Ariffin bukan ‘makan hati’ atau ‘sakit’ mahu pun terkesan dengan beberapa isu melibatkan dirinya bersama bapa mertua ‘kekasihnya’.

Beliau berjanggut gara-gara persiapan untuk sebuah filem bergenre ‘MMA’ atau  ‘Mixed Martial Arts’ tidak lama lagi.

Sudah tiga minggu saya tidak bercukur dan perlu simpan janggut sehingga tamat penggambaran  dan hanya boleh dipotong seminggu sebelum Raya,” ujar Zul Ariffin kepada xtra.com.my ketika ditemui baru-baru ini.

Zul juga memberitahu, perlu  melakukan work out serta menaikkan berat badannya lagi 5 kilogram sehingga mencapai 90 kilogram agar nampak sasa dan bertepatan dengan watak seorang ahli seni bela diri.

Sudah tentu dengan pengalaman mempelajari seni  Muay Thai sejak remaja, tidak mendatangkan masalah pada pelakon filem aksi ‘J Revolusi’ ini kan?

Wajah Zul Ariffin yang dimuatnaik dalam Instagramnya pada 14 Februari.

Ini wajah terakhir Zul berjanggut yang dimuatnaik pada 21 Januari.

Menurut Zul, beliau perlu  menyimpan janggutnya  lebih lebat lagi  bagi watak dalam filem aksi tersebut yang bakal diterbitkan di bawah produksi Infinitus arahan pengarah tersohor, Kabir Bhatia.

Penggarambaran  dijangka bermula hujung April namun sementara itu Zul Ariffin juga akan terlibat dalam sebuah lagi filem bergenre seram di bawah Skop Productions arahan Syafiq Yusuf.

Untuk filem itu, penggambaran dijangka bermula 25 April ini di Bukit Fraser malah Zul akan kekal dengan imej berjanggut.

Disebabkan saya perlu simpan janggut lebat untuk filem ‘MMA’ jadi mereka terpaksalah menerima saya seadanya untuk filem seram ini,” jelas Zul.

Tapi kena jugalah kan,  wajah berjanggut dalam filem seram!

Moga kesemua filem-filem lakonan Zul Ariffin termasuk filem sekuel ‘Hantu Kak Limah 3’ arahan Mamat Khalid kelak akan ditayangkan di pawagam  tahun ini.

Jangan pula ‘berjanggut’ kita menunggunya sudahlah ya para produser!

Pelakon Filem Lelaki Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian 2017 ini  mula mencipta populariti menerusi  gandingannya bersama Ayda Jebat dalam drama ‘Rindu Awak 200%’ yang disiarkan di Slot Akasia TV3 pada tahun 2014.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 9 Nov 2017

KURANG CERDIK? FATHIA LATIFF

Bagaimanapun, Fathia menjelaskan dalam satu komen balasnya bahawa dia bertindak sedemikian kerana terdapat segelintir komen yang ditinggalkan oleh netizen tidak senonoh.

Hiburan Fri, 12 Apr 2019
Hiburan Tue, 2 Jul 2019

‘Tipulah Tak Takut’- Scha Alyahya Komen Isu Penceraian Rakan Selebriti

Pucuk pangkalnya, jodol dan ajal terletak di tangan Tuhan. Namun, sebagai suami isteri, kita harus memainkan peranan masing-masing bagi memastikan rumah tangga terus harmoni dan bahagia.

Hiburan Mon, 1 Oct 2018

“Good Music Can Be Accepted Anywhere but Not in Malaysia…”

Award-winning singer slams Malaysian music scene.

Events Wed, 20 Jun 2018
Hiburan Tue, 15 Oct 2019
Hiburan Sun, 7 Oct 2018

Senarai Pemenang Anugerah Bintang Popular BH 2018 (#ABPBH31 )

Sedang dikemaskinikan untuk senarai pemenang. Tahniah pada para pemenang

Events Wed, 7 Nov 2018

Wohooo! Spice Girls Umum Konsert Jelajah Tahun Depan

Kali terakhir mereka membuat kemunculan bersama adalah pada tahun 2012 di acara penutup sukan Olimpik di London.

LIFESTYLE Thu, 6 Dec 2018

Maksud Penutup Warna Air Mineral Anda.

Penutup air mineral bukan sahaja di warnakan untuk branding tetapi ada maksud disebaliknya

Hiburan Wed, 31 Jul 2019

Jalan-Jalan Makan Angin Gabung Tiga Produksi, Pamer Tarikan Di Jepun

Kepada korang yang nak tahu tempat-tempat menarik di negara matahari terbit ni bolehlah tengok JJMA nanti ya!

| Live TV