Hiburan By: tex_admin January 29, 2018 @ 11:56am

BRAZILIAN PLASTIC SURGEON EXPLAINS HOW SCIENTIFICALLY PERFECT V’S FACE IS

BTS has been making international headlines ever since their commercially successful breakthrough in 2015. Though the group was formed by Big Hit Entertainment in 2013, it was their song Blood Sweat & Tears which gave them the attention they deserved.

It is wonderful to note that this group has had very little scandals in terms of misbehaviour of the members, making them all the more perfect in the eyes of fans.

They are amazing in many aspects including their wonderful music, epic dance moves, gentlemanly mannerisms and extremely handsome features.

Of course, some people would say that fans are just biased, however, an expert has explained how scientifically perfect V’s face is, Koreaboo reported.

V, whose real name is Kim Tae Hyung, was awarded the title of the most handsome face in 2017 by TC Chandler. Every year, TC will name 100 of the most handsome and 100 of the most beautiful faces.

For V, he came out at no.1 on the 2017 list!

A Brazilian plastic surgeon explained in a local news channel that V’s face wasn’t just perfect in terms of people’s opinion, but also in science.

The surgeon said that V’s face defies the standard Korean looks where they typically have small noses. But V’s nose is proportionate where it isn’t too small and it is neither too big.

He also described the singer’s face as “very symmetrical” and is “very pleasing to the eye”.

Certainly, there were haters who stated that his face is nothing but plastic, but many fans stood by him.

Aside from V, Jungkook and Jimin also made it into the list of 100 Most Handsome Faces 2017 at 13th and 64th place respectively.

In addition to that, 34 Asian men were included in the list while 37 Asian women made it into the 100 Most Beautiful Faces 2017.

READ MORE: ASIAN PEOPLE TAKE OVER WORLD’S TOP 100 BEST LOOKING FACES OF 2017 LIST

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 16 May 2018

Panas! Fasha Sandha Tayang Peha Putih Gebu Buat Netizen Naik Gila

Tindakannya itu sekaligus mengundang kecaman daripada netizen yang menganggap tariannya itu terlampau seksi dan terlalu mengghairahkan apatah lagi kita semakin dekat untuk menyambut bulan ramadan

Hiburan Mon, 2 Apr 2018

Hubungan Mawar Rashid dan Elvina Renggang?

Bagi Mawar Rashid kehilangan kedua ibu bapa tersayang secara serentak dan sekali gus menjadi yatim piatu merupakan dugaan paling berat untuk dipikul. Keadaan itu penyeban hubungannya dengan Elvina semakin renggang.

Hiburan Sun, 9 Dec 2018

Betul Ke Pasya Dan Zaim ‘Anak Emas’ Mentor 7?

Betul lah, min rasa pun pasya dan zaim asyik dapat lagu yang sesuai dengan vokal diorang je kan?

Hiburan Wed, 31 Oct 2018

Dituduh Tumpang Kesenangan Isteri, Apa Komen Nubhan Ahmad?

Ish, siapa yang tergamak cakap macam tu pada Nubhan? Tak baik tau!

Hiburan Fri, 14 Sep 2018

Lebih Meriah, Jihan Muse Sertai Geng Pagi Hot!

Pemilihan Jihan dibuat selepas penelitian bersama pengurusan radio yang mana kami yakin dengan kemampuannya. Good Luck Jihan!

Hiburan Sun, 28 Apr 2019

Psst…Cara Mudah Cantik Macam Priyanka Chopra!

Saya sedar harus melakukan sesuatu agar benar-benar terlihat seperti yang dilakukan untuk muka depan majalah.

Hiburan Thu, 7 Nov 2019

Kalau Berjaya Masuk AJL34, Usop Nak Buat Kenduri!

Jom doakan Usop, boleh kita makan kenduri nanti!

Hiburan Thu, 20 Jun 2019

Bapa Tiri Jutawan Bukan ‘Lesen’ Nak Hidup Mewah

Tidak bermakna saya boleh menggunakan kesempatan atas kekayaan Daddy untuk kepentingan sendiri. 

Fab Foodies! Wed, 8 May 2019

Serius Ke? Sajian Buffet Ramadhan Serendah RM 88 Di Dorsett Kuala Lumpur!

Wah, buffet Ramadhan RM 88 per person di Dorsett Kuala Lumpur! Jom try!

Hiburan Sat, 7 Apr 2018

Suami Noryn Aziz Mohon Kesudahan Terbaik

Harapan saya sudah tentu mahu isu rumah tangga kami selesai dengan kesudahan yang baik, dan saya mohon semua pihak mendoakan yang terbaik buat kami…

| Live TV