Sertai misi di www.jomheboh.com.my dan berpeluang memenangi 5 juta koin Shopee, barangan Xiaomi dan beras ERA! Penyertaan dilanjutkan sehingga hari Jumaat 7 Mei 2021. Sertai sekarang!
Hiburan By: Salma Syahbuddin March 19, 2018 @ 6:24am

Dilabel Perempuan Jahat, Fatin Afeefa Minta Wanita Tersebut Dedahkan Diri

Sebelum ini kecoh apabila salah satu gambar cium melibatkan pelakon Fatin Afeefa bersama kekasihnya tersebar dimedia sosial. Dan, bagi menjawab soalan berkenaan Fatin telah menjelaskan bahawa gambar cium itu bukanlah dirinya. 

Malah, pengguna twitter itu juga mendakwa bahawa dirinya itu adalah isteri kepada lelaki dalam gambar tersebut dan beliau juga turut memberitahu bahawa Fatin dan suaminya itu tinggal bersama. 

Bagi membuktikan perkara yang sebenar, Fatin turut mencabar wanita tersebut agar mendedahkan dirinya kepada umum. Kerana, dengan hanya berbuat demikian sahaja dapat mengesahkan bahawa berita tersebut adalah benar atau sebaliknya.

“Orang yang memberi kenyataan tersebut berselindung di sebalik akaun palsu, jadi apa tujuannya? Kalau betul, keluarkan diri dekat umum. Jangan sembunyikan diri anda. Saya tidak kacau sesiapa pun. Orang tak suka bila kita tunjuk kita senang kot. Ental lah. Cuma, apa yang boleh saya katakan ialah kalau betul, tunjukkan diri. Kalau sembunyi, berita itu tidak sah.” Katanya.

Apapun, sampai bila agaknya kontroversi ini akan berakhir? Mungkin tindakan Fatin mencabar wanita terbabit agar membuat kenyataan berhubung isu ini dapat menyelesaikan masalah ini.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 2 Apr 2019

Isteri Justin Bieber Hamil Anak Pertama?

Wait OMG is that a…APRIL FOOLS!

LIFESTYLE Mon, 2 Jul 2018

Ronaldo Terus Tinggal Di Russia?

Pelukis mural, Yulia Antipova telah mengabadikan wajah pemain terbaik dunia itu di salah sebuah dinding di kejiranan bandar berkenaan.

Hiburan Sat, 24 Feb 2018

BILA OTAI DAH BERSUARA, ‘SEBAB KORANG, KAMI MERANA’

Dengar apa saya nak tegur, apa yang kamu lalui kami sudah lama tempuhi, jadi kasihanilah industri hiburan!

Trending Hari Ini Mon, 6 Apr 2020
Hiburan Thu, 27 Jun 2019

Bertudung Bukan Sebab Suami

Pelakon berusia 33 tahun ini memaklumkan keputusan diambil untuk memakai hijab tidak dipengaruhi oleh sesiapa.

Hiburan Mon, 30 Sep 2019

Saya Belum Layak Bergelar Jutawan – Shuib Sepahtu

Pelawak dan penyampai radio Shuib Sepahtu berasa takut digelar jutawan hanya disebabkan ada beberapa jenis bisnes. “Siapalah saya ni, hanya penyampai radio dan makan gaji. Buat bisnes pun biasa-biasa saja, kadang kala untung dan rugi. […]

Events Wed, 17 Apr 2019

Westlife The Twenty Tour 2019 LIVE in Kuala Lumpur Sold Out in 32 Hours

Did you manage to get the tickets to see the dashing Irishmen?

Hiburan Wed, 1 Aug 2018

#Mentor7: Jangan Takut Datang Uji Bakat Sebab Saya

Sesi uji bakat akan bermula di Hotel Promenade, Kota Kinabalu, Sabah pada 8 dan 19 Ogos ini, disusuli Sri Pentas pada 8 dan 9 September depan membabitkan pencarian protege Syafinaz, diikuti Aizat (15 dan 16 September), Hafiz (22 dan 23 September) dan Siti Nordiana (29 dan 30 September).

Hiburan Fri, 30 Nov 2018

Konsert Duo Dinamik Dapat Pujian, Tomok & Black Contoh Terbaik Penyanyi ‘From Zero To Hero’

Rasa macam kembali ke tahun 1999 pula pada malam ini. Masih ingat ketika di zaman New Boyz sedang popular, saya pernah berdepan dengan insiden lucu apabila van yang kami naik hampir terbalik kerana diserbu peminat.

| Live TV