Hiburan By: SGMS Enal March 7, 2018 @ 9:35pm

Impian Beli Rumah, Kereta Mewah Tercapai

Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian. Selama empat tahun berkerja tanpa mengira penat lelah, Ruhainies mengapai impiannya untuk memiliki rumah sendiri dan kereta mewah jenama Mercedes, dengan riangnya. 

“Alhamdulillah, berkat usaha dan kerja keras, saya sudah mampu memiliki rumah dan kereta sendiri. Akhirnya penat lelah selama ini berbayar dan puas hati kerana dua impian ini memang sudah lama saya impikan”

Kereta mewah dan rumah yang dibeli itu bukanlah untuk di guna olehnya sendiri tetapi juga seisi keluarganya. Rezeki yang dimiliki kini atas doa ibu bapanya, jadi ini masanya untuk membalas jasa mereka, kata Ruhainies

“Saya beli rumah dan kereta ini bukan untuk saya guna seorang, tetapi untuk keluarga. Jadi selepas ini bolehlah mereka pindah ke rumah saya di Shah Alam. Rezeki ini adalah atas doa ibu bapa, jadi mereka juga harus merasa apa yang saya perolehi ini.” katanya lagi

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Wed, 9 Oct 2019

Kenapa Akim Ahmad Sakit Hati Ni?

Wow! Netizen pun, nak tuduh tu biar lah berlapik okay

Hiburan Thu, 19 Dec 2019

Anjur Bengkel Percuma, Kahwin Antara Azam Sherry Alhadad Tahun Depan

Semoga segala impian Sherry tercapai hendaknya, Amin!

Events Sat, 8 Feb 2020

[TRENDING] Khabarnya Masdo Bawa Satu Kampung Naik Pentas #AJL34?

Tak sabar rasanya nak tengok MASDO bawa orang-orang kampung mereka kan?

Hiburan Sat, 21 Dec 2019
Hiburan Mon, 3 Jun 2019

Sukar Bernafas, Zizan Razak Dikejarkan Ke Hospital

Semoga cepat sembuh, Zizan Razak!

Hiburan Tue, 1 May 2018

Kongsi Saat Bahagia, Rita Rudaini Tak Berahsia Lagi

Menurut Rita, beliau kongsikan saat bahagia biarpun perkahwinan rahsia itu tidak diraikan dalam majlis serba mewah!

Hiburan Wed, 21 Aug 2019

Catriona Ross Diburu Anak Ikan?

Peminat mesti pandai menilai antara realiti dan fantasi

Hiburan Mon, 21 Jan 2019

Fazura Buktikan Kepada Peminat Dia Mampu Menyanyi Secara LIVE!

Elmina Lakeside Konsert meriah dengan kehadiran Fazura dan Fattah

Hiburan Fri, 28 Dec 2018

Betto Khai Kongsi Kisah Dengan Bekas Isteri Dalam Lagu Baru?

Biarpun sudah berpisah, hubungan kami masih baik.

Hiburan Sat, 8 Sep 2018

Dadah Punca Mac Miller Ditemui Mati?

Miller, atau nama sebenarnya Malcolm James McCormick, meniti populariti selepas album pertamanya menduduki carta AS pada 2011.

| Live TV