Hiburan By: SGMS Fas March 23, 2018 @ 1:36am

Nama Naik, Tudung Pun Naik!

Sejak pulih daripada sakit, Nurshazwany Hasrita Hasbullah atau  Wany Hasrita, 25, semakin ligat memuat naik gambarnya melalui Instagram, lebih-lebih lagi mempromosikan beberapa produk serta muzik videonya.

Namun daripada beberapa kepingan gambar yang dimuat naik, paling mendapat komen netizen dilihat pada foto dirakam menggayakan  koleksinya #rindubywanyhasrita.

Kredit: Instagram Wany Hasrita.

Walau pun mendapat hampir 55,000 likes namun mengalir juga dengan derasnya kecaman netizen terhadap tudung yang digayakannya.

Iya lah! Selama ini finalis akhir pentas AJL32 itu kan dilihat sebagai seorang gadis lemah lembut, sopan santun malah selalu bertudung labuh menutupi bahagian dadanya.

Tup! Tup! tiba-tiba keluar gambar Wany bertudung singkat dengan seluar ketat dan baju t pada paras tutup pinggul sahaja!

Membaca komen-komen netizen tentu korang rasa nak tergelak pun ada, marah pun ada. Ramai pula ‘mak chik dna pak chik bawang’ yang kepoh mempersoalkan tudung dan penampilan Wany. Biasalah ada yang suka dan ada pula komen lebih-lebih. Jom layan sikit:

Menariknya, bukan sahaja Wany yang dikritik tetapi tempias itu turut dirasai peminat atau pun ‘haters’ penyanyi ‘Menahan Rindu’ ini. Mereka pula yang berbalas komen dan  bertikam lidah antara satu sama lain.

Apa pun kesimpulannya, rata-rata peminat mahukan Wany kembali pada gaya asalnya dengan melabuhkan tudung agar tidak menampakkan dada. Kata mereka, jangan kerana mengejar populariti, nama naik, tudung pun naik!

Khabarnya, Wany ada memaklumkan, photoshoot berkenaan terpaksa dilakukan sekadar untuk pemasaran dan promosi produknya yang akan dilancarkan sempena Hari Raya akan datang.

Tentu nanti netizen tertanya-tanya juga kan, kalau koleksi untuk Raya, kenapa tak promosi baju Raya yang lebih sesuai dengan lebaran ek?

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 13 Sep 2018

Gimik Untuk Popularkan Bidadari? Ismail Izzani Mula Bersuara…

Dalam masa sama, Ismail nafi mencipta kontroversi bagi mempromosikan lagu terbaharunya itu.

Cahaya Mata Fri, 20 Jan 2023

[VIDEO] Lucu! Gelagat Ameena Kenakan Fizi Ali Undang Tawa – “Macam Itu Je Dia Gulakan Kita”

Tular sebuah perkongsian yang dimuat naik oleh Fizi Ali yang memaparkan anak sulungnya, Ameena Sofia sedang merakam gambar penyampai radio itu, baru-baru ini. Menerusi hantaran yang berdurasi 23 saat itu, Fizi menyangka Ameena sedang merakam […]

Hiburan Thu, 14 Jun 2018

吴建豪和新加坡富家女石贞善离婚

吴建豪和新加坡富家女石贞善(Arissa)结婚5年后,今天宣布离婚!

Featured Thu, 14 Apr 2022

Hariz Danial Tak Sabar Bekerjasama Dengan Komposer Terkenal – “Peluang Terbaik Untuk Penyanyi BBNU”

Wah, menarik tu. Bukan calang-calang penyanyi boleh buat lagu dengan komposer hebat seperti Sharon Paul

Events Thu, 6 Jun 2019

#DramaRaya2019 : Terlalu Bengis Punca Anak-Anak ‘Buang’ Bapa Sendiri

Bengis tidak bererti tidak sayangkan anak-anak. Kadang-kadang anak perlu diajar supaya jadi ‘orang’ bila besar nanti. Tak gitu!