Hiburan By: SGMS Fas March 23, 2018 @ 1:36am

Nama Naik, Tudung Pun Naik!

Sejak pulih daripada sakit, Nurshazwany Hasrita Hasbullah atau  Wany Hasrita, 25, semakin ligat memuat naik gambarnya melalui Instagram, lebih-lebih lagi mempromosikan beberapa produk serta muzik videonya.

Namun daripada beberapa kepingan gambar yang dimuat naik, paling mendapat komen netizen dilihat pada foto dirakam menggayakan  koleksinya #rindubywanyhasrita.

Kredit: Instagram Wany Hasrita.

Walau pun mendapat hampir 55,000 likes namun mengalir juga dengan derasnya kecaman netizen terhadap tudung yang digayakannya.

Iya lah! Selama ini finalis akhir pentas AJL32 itu kan dilihat sebagai seorang gadis lemah lembut, sopan santun malah selalu bertudung labuh menutupi bahagian dadanya.

Tup! Tup! tiba-tiba keluar gambar Wany bertudung singkat dengan seluar ketat dan baju t pada paras tutup pinggul sahaja!

Membaca komen-komen netizen tentu korang rasa nak tergelak pun ada, marah pun ada. Ramai pula ‘mak chik dna pak chik bawang’ yang kepoh mempersoalkan tudung dan penampilan Wany. Biasalah ada yang suka dan ada pula komen lebih-lebih. Jom layan sikit:

Menariknya, bukan sahaja Wany yang dikritik tetapi tempias itu turut dirasai peminat atau pun ‘haters’ penyanyi ‘Menahan Rindu’ ini. Mereka pula yang berbalas komen dan  bertikam lidah antara satu sama lain.

Apa pun kesimpulannya, rata-rata peminat mahukan Wany kembali pada gaya asalnya dengan melabuhkan tudung agar tidak menampakkan dada. Kata mereka, jangan kerana mengejar populariti, nama naik, tudung pun naik!

Khabarnya, Wany ada memaklumkan, photoshoot berkenaan terpaksa dilakukan sekadar untuk pemasaran dan promosi produknya yang akan dilancarkan sempena Hari Raya akan datang.

Tentu nanti netizen tertanya-tanya juga kan, kalau koleksi untuk Raya, kenapa tak promosi baju Raya yang lebih sesuai dengan lebaran ek?

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 6 Feb 2018

CHACHA TAMPAL ‘MAKE UP’ SOROK HIDUNG RETAK

  Baharu sahaja Ahad lalu, Melodi memaparkan hal Chacha Maembong dan penyanyi Didi Astillah terlibat dalam kemalangan kereta. Melalui perbualan telefon waktu itu, Chacha memberitahu dia masih berehat di rumah kerana alami retak pada batang […]

Hiburan Wed, 5 Sep 2018

Haqiem Rusli Akui Semakin Pulih

Haqiem turut berkongsi perkembangan terkini belilau menerusi akaun twitter beliau mengatakan keadaannya semakin baik jika dibandingkan dahulu

Hiburan Thu, 30 Jan 2020

Radhi OAG Sertai Tabligh

Rumah tangga yang dibina kali kedua hanya mampu bertahan selama 5 tahun sahaja, penyanyi kumpulan OAG, Radhi mengaku sukar berdepan dengan perceraian dan hampir kemurungan selepas perpisahan tersebut. Menurut Radhi, perceraian tersebut memberi kesan besar dalam dirinya […]

Hiburan Mon, 29 Jan 2018

BRAZILIAN PLASTIC SURGEON EXPLAINS HOW SCIENTIFICALLY PERFECT V’S FACE IS

Many people in the world already know just how handsome V of BTS is. But now it is scientifically proven too!

Hiburan Wed, 28 Nov 2018

Nick- Priyanka Kahwin 1 Disember?

Wow, betul ke ni? Tak sabar kami nak tengok wedding of the year!

Hiburan Wed, 18 Apr 2018

《娱协30》新人10强造势活动「李佩玲確定加盟」

原定缺席的李佩玲排开行程,确定加盟出席将于4月29日(星期日)下午3时,在金河广场大厅举办的《娱协30》新人10强造势活动!

Hiburan Wed, 24 Jan 2018

FARID KAMIL MASUK MAHKAMAH ESOK?

Datuk Farid Kamil turut memberitahu bahawa, beliau akan terus memperjuangkan nasib orang teraniaya dan meminta agar orang ramai mendoakan perjuangannya itu

LIFESTYLE Wed, 15 May 2019

Ini Antara Benda Underrated Yang Korang Patut Try Apabila Melawat Perth!

Wah! banyak rupanya tempat dan aktiviti underrated korang boleh buat dekat Perth. Jom tengok!

Hiburan Wed, 5 Jun 2019

| Live TV