Hiburan By: SGMS Fas March 23, 2018 @ 1:36am

Nama Naik, Tudung Pun Naik!

Sejak pulih daripada sakit, Nurshazwany Hasrita Hasbullah atau  Wany Hasrita, 25, semakin ligat memuat naik gambarnya melalui Instagram, lebih-lebih lagi mempromosikan beberapa produk serta muzik videonya.

Namun daripada beberapa kepingan gambar yang dimuat naik, paling mendapat komen netizen dilihat pada foto dirakam menggayakan  koleksinya #rindubywanyhasrita.

Kredit: Instagram Wany Hasrita.

Walau pun mendapat hampir 55,000 likes namun mengalir juga dengan derasnya kecaman netizen terhadap tudung yang digayakannya.

Iya lah! Selama ini finalis akhir pentas AJL32 itu kan dilihat sebagai seorang gadis lemah lembut, sopan santun malah selalu bertudung labuh menutupi bahagian dadanya.

Tup! Tup! tiba-tiba keluar gambar Wany bertudung singkat dengan seluar ketat dan baju t pada paras tutup pinggul sahaja!

Membaca komen-komen netizen tentu korang rasa nak tergelak pun ada, marah pun ada. Ramai pula ‘mak chik dna pak chik bawang’ yang kepoh mempersoalkan tudung dan penampilan Wany. Biasalah ada yang suka dan ada pula komen lebih-lebih. Jom layan sikit:

Menariknya, bukan sahaja Wany yang dikritik tetapi tempias itu turut dirasai peminat atau pun ‘haters’ penyanyi ‘Menahan Rindu’ ini. Mereka pula yang berbalas komen dan  bertikam lidah antara satu sama lain.

Apa pun kesimpulannya, rata-rata peminat mahukan Wany kembali pada gaya asalnya dengan melabuhkan tudung agar tidak menampakkan dada. Kata mereka, jangan kerana mengejar populariti, nama naik, tudung pun naik!

Khabarnya, Wany ada memaklumkan, photoshoot berkenaan terpaksa dilakukan sekadar untuk pemasaran dan promosi produknya yang akan dilancarkan sempena Hari Raya akan datang.

Tentu nanti netizen tertanya-tanya juga kan, kalau koleksi untuk Raya, kenapa tak promosi baju Raya yang lebih sesuai dengan lebaran ek?

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 17 Oct 2023

“Biar Masa & Jodoh Menentukan…” – Shila Amzah Bakal Jumpa Ibu Selepas Isu ‘Panas’ Reda

Apa-apa yang jadi pun tetap ibu kan.. Semoga dipermudahkan segala urusan Shila

Featured Fri, 27 Jan 2023

[VIDEO] Kongsi Ruang Playroom Bilal, Neelofa Buat Ramai Teruja! – “3D Wallpaper, Barang Beli Di Amazon”

Wahhh, seronoknyaa banyak toys Bilal 🤩🤩 Jauh tu beli barang dari UK & US fuhhh🤩🤩🤩

Hiburan Fri, 30 Mar 2018

Ini Gambar Kahwin Choi Ji Woo, Pelakon Winter Sonata!

Berita gembira mengenai perkahwinannya itu juga telah disahkan oleh pihak YG Entertainment menerusi satu kenyataan media yang turut disertakan gambar perkahwinan pelakon popular ini

Hiburan Sun, 3 Mar 2019
Hiburan Tue, 12 Jun 2018

Faye Kusairi Balas Sindiran Elly, You’ve Crossed The Line!

Mohon sedar diri tu dah meningkat umurnya, punya anak dah pun. Matangkanlah diri tu. Bahasa melambang bangsa. Awak tu orang kenal, sedarlah sikit.

Featured Tue, 10 Jan 2023
error: Content is protected !!