Hiburan By: Fatin Nurain May 29, 2023 @ 3:02pm

Reen Rahim Bengang Dituduh Sombong Gara-Gara… – “Kau Ingat Artis Ni Hamba Abdi Kau Ke Han*t”

Pelakon Reen Rahim tampil meluahkan rasa berangnya terhadap individu yang mendakwa dirinya sombong gara-gara tidak dapat bergambar bersama.

Perkara tersebut telah dikongsikan oleh Reen menerusi sebuah hantaran di Instagram.

Menurut Reen, dia berasa kurang senang dengan tindakan individu tersebut yang tidak tahu menjaga adab dan memberikan komen yang keterlaluan di media sosialnya.

“Spoil my mood. Kau ingat artis ni hamba abdi kau ke hanat. Aku pantang betul kena sergah macam ni. Kau masuk rumah aku, masuk Ig, TikTok, FB aku cuba bawa adab sikit.

“Aku jarang-jarang layan. Selalu aku block. Tapi ni lebih lah. Macam ni lah artis-artis kena selalu tu ek?,” tulisnya.

Dalam pada itu, Reen turut berkongsi tangkap layar komen netizen yang menjadi punca dirinya tidak mampu menahan rasa marah menerusi perkongsian yang sama.

Dalam perkongsian tersebut, individu terbabit tampil menyindir dan meluahkan rasa kecewanya kerana tidak dapat bergambar bersama selepas pelakon itu meminta izin untuk pergi ke tandas terlebih dahulu.

Namun, Reen terus menafi dakwaan tersebut dan menjelaskan situasi sebenar kepada individu terbabit.

 

Sementara itu, Reen turut meluahkan rasa kesalnya terhadap sikap sesetengah netizen yang cepat melabel selebriti sombong sedangkan mereka juga manusia biasa.

“Aku jadi panas, sebab baru-baru ni ada viral artis dituduh sombong. Macam inilah kesnya. Satu dua mulut lahanat je. Kau ingat aku mak kau ke nak layan kau je sampai nak berak makan pun tak boleh.

“Mungkin artis lain kena macam-macam, salah ke tak salah ke dorang kena jaga nama and minta maaf juga walaupun tak salah.

“Dengan aku silap ek. Kau datang elok, 10 kali elok aku sambut. Kau datang macam lahanat, 1000 kali lahanat aku bagi muka kau. Artis pun manusia,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Reen Rahim (@reenrahim)

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Tue, 16 Oct 2018

Kyoto Protocal to Tour Entire Malaysia and Tickets are FREE!

It’s just for their #MilikKita Tour.

Events Tue, 20 Nov 2018

Barisan Penyanyi Nasyid Terkenal Di Hubbu Rasul 24 November Ini

Persembahan ini akan dihoskan oleh Imam Muda Nazrul serta membariskan artis-artis nasyid berkumpulan seperti Raihan & Rabbani, artis duo Mawi & Daly Filsuf (Ahli Fiqir), serta artis solo seperti Aris Ariwatan & Raqib Majid. Kemasukan adalah PERCUMA, jom meriahkan Hubbu Rasul.

Hiburan Wed, 1 Mar 2023
Hiburan Sat, 11 Nov 2023
Trending Fri, 17 Aug 2018

Gempar! Bas Rempuh Lebih 10 Buah Kereta Di MRR2

Patutlah sesak! Persoalan kenapa laluan dari Jalan Ampang ke MRR2 sesak teruk walaupun jam sudah menunjukkan jam 9 malam akhirnya terjawab. Kesesakan berpunca apabila sebuah bas yang dipandu laju dilaporkan merempuh lebih daripada 10 buah […]

Trending Sat, 17 Jul 2021
Trending Sun, 28 Aug 2022

Didakwa Bercinta Dengan Selebriti Wanita? Ini Jawapan Sufian Suhaimi

Baru-baru ini, nama Sufian Suhaimi menjadi bualan hangat netizen apabila dia dikatakan sudah mempunyai kekasih selepas pengacara dan usahawan, Neelofa, ‘mengusik’ penyanyi itu seolah-olah dia kini sudah mempunyai pasangan. Namun, memetik laporan Harian Metro, penyanyi […]

Trending Wed, 29 Jul 2020