Featured By: Salma Syahbuddin March 30, 2023 @ 3:07pm

Terkejut Dilabel Lelaki Dayus, Afiq Muiz Dedah Isteri Berlaku Curang – ” Dia Yang Macam S*ndal, Keluar Dengan Jantan Balik Rumah Mabuk!”

Pelakon Afiq Muiz tampil mendedahkan isterinya, Pachara Apin menjadi punca sebenar kenapa dia bertindak untuk tidak mempedulikan wanita itu sejak dua tahun yang lalu.

Menurut Afiq, bukan mudah untuknya membuat keputusan dalam keadaan di duakan termasuklah berhadapan dengan individu yang pernah melukakan hatinya.

“Bukan mudah nak buat keputusan dalam keadaan di duakan… Bukan mudah untuk hadap muka orang yang melukakan hati,” tulisnya.

Terdahulu, Afiq memuat naik hantaran di Instagram miliknya dengan foto sedang menunggang kuda berserta kapsyen  ‘sedang berpuasa dan tak sangka iblis masih ada di bulan Ramadan. Atau mungkin mereka pengikut iblis’.

Hantaran tersebut sekaligus menerima pelbagai respons dalam kalangan netizen yang mengkritik tindakannya itu.

“Kalau dah tak ada jodoh lepaskan lah dia baik-baik. Jangan gantung tak bertali.

“Dah pukul anak orang, maki-maki emosi pula. Bang, orang tak nak tengok manusi berpecah belah tapi sikap dayus macam ni yang buat manusia berpecah belah.

“Hormat pada ibu, ayah baru isteri. Faham dan bezakan!

“Teruknya perangai. Ingat hebat sangat ke pukul wife. Lelaki tak guna memang macam ni ye,”  komen netizen.

Bagaimanapun, tidak berdiam diri dengan kritikan dan kata-kata kesat yang diberikan, pelakon yang popular menerusi drama ‘Love You Mr Arrogant’  itu tampil membalas segala komen pengikutnya yang rata-ratanya mendakwa dia ‘goyang’ untuk ke mahkamah.

Tidak habis disitu, Afiq juga tampil dengan mendedahkan bahawa isterinya itu bukanlah seorang wanita yang baik yang harus dihormat dan diberikan layanan baik.

“Setelah fitnah-fitnah yang ditaburkan, aku ambil pilihan… dia bukan siapa-siapa dalam hidup aku.

“Lagipun dia ada orang lain! Isteri kalau baik takpe…..ni mcm iblis balik tiga pagi mabuk, bau arak, makan babi, keluar dengan jantan! Sial fitnah aku pula dayus…bangsat,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by mad tiger (@muhamadafiqmuiz)

 

Terdahulu, Pachara Apin hadir Mahkamah Rendah Syariah Petaling, Subang Bestari bagi memfailkan tuntutan fasakh terhadap suaminya itu selepas tidak diberi nafkah sejak 2021.

Selain itu, Pachara turut membuat laporan polis pada 14 Mei 2021 lalu atas dakwaan Afiq menampar bahagian mukanya sebanyak lima kali, serta menendang perut dan menumbuk bahagian dagu sebanyak dua kali.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Thu, 20 Sep 2018

Usus Wanita Ini Luka Gara-Gara Suka Makan Ramen

Lagi bahaya kalau anda makan Ramen hari-hari!

Kisah Viral Thu, 22 Jun 2023
Hiburan Thu, 13 Apr 2023
Hiburan Wed, 24 Jul 2019

Johan Mengaku Silap?

Kesian Johan..

Hiburan Sat, 25 May 2019

《校园主播培训营》开跑!6月1日正式招募新学员

一年一度由ntv7与八度空间联手打造的2019年ntv7及八度空间《校园主播培训营》正式开跑!网上招募将从6月1日起开放报名~

Hiburan Fri, 10 May 2019

’Gerobok Rezeki’ Bantu Penuntut Universiti Kurang Berkemampuan

Antara juadah disediakan ialah pek lengkap sajian berbuka manakala untuk bersahur, penuntut boleh memilih untuk mengambil roti, kek, pek lauk pauk segera untuk dimakan bersama nasi atau roti, sapuan tuna, biskut, jus dan buah-buahan.

Hiburan Wed, 20 Sep 2023
error: Content is protected !!