Sertai misi di www.jomheboh.com.my dan berpeluang memenangi 5 juta koin Shopee, barangan Xiaomi dan beras ERA! Penyertaan dilanjutkan sehingga hari Jumaat 7 Mei 2021. Sertai sekarang!
Hiburan By: SGMS Faida November 29, 2019 @ 2:21pm

‘Tidak Adil Tuduh Begitu’- Neelofa

“Sebagai seorang adik, sudah tentu saya akan sokong berada di samping dia,” demikian kata pengacara terkenal, Neelofa berhubung kemelut rumah tangga kakaknya, Noor Nabila.

Neelofa memberitahu tidak adil sekiranya orang luar menuduh dirinya campur tangan dalam masalah yang melanda Nabila dan suaminya, Sharnaaz Ahmad.

“Tidak adil untuk membuat tuduhan sebegitu. Keluarga pihak sana pun pasti akan bersuara di media sosial, buat benda yang sama jadi tidak adil menuding jari sebelah pihak sahaja.

“Menyokong dan bersuara, jadi pada saya sama sahaja,” katanya.

Tambah Neelofa, dia gembira melihat keadaan kakaknya yang bertambah positif walaupun berdepan dengan masalah peribadi.

“Saya gembira untuk dia, saya sayangkan dia dan sangat sayangkan anaknya, Jebat Jayden.

“Keluarga kami memang sangat supportive pada kakak, bukan saya sahaja malah kawan-kawan dan sepupu sentiasa ada untuk dia,” katanya.

Neelofa ditemui pada majlis pelancaran kasut koleksi khas Neelofa bersama Giuseppe Zanotti yang diadakan di Pavilion, Kuala Lumpur semalam.

Dalam masa sama, dia melihat kakaknya lebih matang dan kuat selepas melalui ujian ini.

“Pengalaman ini membuatkan dia lebih bersedia untuk mempertimbangkan sekiranya bertemu jodoh lain selepas ini.

“Saya lihat dia semakin kuat dan banyak benda dalam menempuh perbicaraan seterusnya berhubung kes penceraian ini,” akhiri Neelofa.

Terdahulu, pelakon drama Hati Bukan Kristal di TV3 itu dilaporkan menolak permohonan cerai yang difailkan isterinya, Noor Nabila Mohd Noor pada 27 Ogos lalu di Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur.

Untuk rekod, Sharnaaz dan Noor Nabila mendirikan rumah tangga pada 31 Mac 2017 dan dikurniakan seorang anak, Jebat Jayden berusia setahun.

Oleh: Fas

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 17 Dec 2018

Kahwin Kali Ketiga, Opick Mohon Doa Peminat

Semoga terus bahagia hingga ke syurga… Insya Allah.

Hiburan Fri, 25 May 2018

Bila Dah Pulih, Fendy Kongsi Cerita Ya!

Assalammulaikum kesayangan abang. Untuk makluman semua abang sihat saja kat sini. Sakit pun cuma sikit saja. Tak ada la sampai teruk sangat macam yang hangpa (kamu) tengok tu. Ironman pun boleh sakit, takkan la abang yang macam ni tak boleh sakit…

Hiburan Mon, 11 Mar 2019

Pantene Encourages Women to Keep Active in Sports through #WANITABESI

Because women are capable of really anything!

Hiburan Fri, 16 Aug 2019

Jalan Licin, Kereta Afieq Shazwan Terbabas Di Lebuh Raya!

Berkongsi pengalaman cemas semalam, kereta Afieq tiba-tiba terbabas di tengah jalan akibat jalan licin ketika hujan. 

Hiburan Mon, 18 Mar 2019

林志炫511再来马开唱!誓为歌迷送上音乐盛宴

相隔3年,林志炫再来马开唱!5月11日再次登上云星剧场献唱,让歌迷再次见证他无可比拟的醇厚现场演唱实力。

Hiburan Thu, 3 Jan 2019

‘Nanti ‘Dia’ Mai, Terus Sapu Bersih’, Murali Abdullah Kongsi Pengalaman Diserang Strok Kali Kedua

Semoga cepat sembuh Abang Murali… Ayuh doakan agar beliau kembali sihat seperti sedia kala. Insha Allah.

Events Sun, 25 Aug 2019

叶世荣黄贯中《冲动效应》嗨爆云顶!延续华人摇滚精神

叶世荣、黄贯中《冲动效应》嗨爆云顶!2小时30分钟唱近30首歌曲,延续华人摇滚精神。

Hiburan Mon, 18 Dec 2017

TAEYANG AND MIN HYO RIN ARE GETTING MARRIED?!

Congratulations to the happy couple!

Hiburan Wed, 27 Mar 2019

Kahitna Selit Muzik 40an Dalam ‘Seribu Bulan Sejuta Malam’

SBSM mengisahkan tentang seorang lelaki yang ingin mencari pasangan hidup selepas kematian isterinya…

Hiburan Thu, 2 Jan 2020

黄明志创造奇迹!吉隆坡站倒数跨年演唱会万人力挺门票完售

2020黄明志创造奇迹 「4896 FINAL CALL 吉隆坡站 倒数跨年演唱会」万人力挺门票完售圆满成功!

| Live TV