Hiburan By: SGMS Enal January 17, 2018 @ 3:15am

Tips Untuk Kulit Cantik

Siapa yang tidak inginkan kulit cantik bukan. Ini perkongsian dari Bella Dally bagaimana beliau menjaga agar kulit kelihatan cantik 

1. Tidak pernah tinggalkan rutin penjagaan kulit

Bella mengamalkan tiga langkah sebaik bangun dari tidur. Cuci muka, ‘toner’ dan krim pelembap. Jika keluar rumah, Bella akan pakai pelindung tabir suria.

2. Banyak minum air suam

Minum dua gelas air suam pada waktu pagi. Satu dicampurkan dengan elemen sitrus lemon. Selain itu, Bella juga mengamalkan pengambilan minyak ikan dan ‘primerose oil’.

3. Tidur cukup sangat penting

Petua tradisional Bella cukup ringkas. Cuma minum banyak air dan tidur yang cukup. Kadangkala Bella juga turut minum air campuran timun, epal hijau dan daun saderi untuk kesihatan kulit.

4. Kurangkan mekap

Bella juga jarang memakai bedak kerana jika tiada fotografi adalah masa ideal untuk kulit berehat. Dia sekadar menitikberatkan kening, sapuan maskara dan mengalit gincu.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Mon, 5 Sep 2022
Featured Thu, 29 Sep 2022

Shuib Pecah Lantai Rumah, Netizen Pula….

Lahhh, nak ubah suasana rumah je, tak semestinya Shuib lupa pada arwah Siti Sarah 🥺

Hiburan Thu, 28 Nov 2019

Selepas 5 Tahun, Kini Kim Tae Hee Buat COMEBACK!

Kim Tae Hee bakal mainkan watak hantu?

Hiburan Sun, 9 Dec 2018

Betul Ke Pasya Dan Zaim ‘Anak Emas’ Mentor 7?

Betul lah, min rasa pun pasya dan zaim asyik dapat lagu yang sesuai dengan vokal diorang je kan?

Fab Foodies! Mon, 29 Oct 2018

美耗时15年研究:喝酒比运动更长寿、微胖的人活更久

你以为想延年益寿,健康活到老,就要戒酒吗?现在有个研究要来打脸了。

Hiburan Thu, 11 Apr 2019

Hairi Safwan Buka Perniagaan Kereta Sewa?

Tak salah berniaga dengan cara apa sekalipun. Lebih-lebih lagi zaman sekarang ni kan?

Hiburan Thu, 12 Sep 2019

Fazura Terpaksa Selektif Kerana?

Rasa tidak sabar untuk menonton filem Dendam Pontianak lakonan Fazura dan Remy Ishak yang akan ditayangkan pada 12 September nanti kerana sudah lama Fazura tidak berlakon di dalam mana-mana drama ataupun filem. Filem terakhirnya adalah

Hiburan Fri, 27 Jul 2018

Ara Johari Selesa Single

Usia semakin bertambah Ara mengakui lebih matang dalam menggalas tanggungjawab terutama dalam bidang seni.

| Live TV