Featured By: Maya Basir November 8, 2022 @ 4:43pm

[VIDEO] Baling Bucket Hat Dekat Penonton, Aman Ra Kena Marah Dengan Isteri

Penyanyi rap, Aman Ra mencuri perhatian netizen apabila dimarahi oleh isteri kerana melempar bucket hat pada penonton ketika membuat persembahan di Absolut Music Festival 2022.

Menerusi perkongsiannya di Instagram, isterinya meluahkan rasa geram kerana dipercayai topi tersebut tidak lagi dijual dipasaran.

“Saya betul-betul tahu dengan segala fibre dalam badan ni bila awak pakai, itu kali terakhir saya akan nampak bucket hat tu.

“Saya dah nak lari dekat tepi pentas dan beritahu awak jangan baling bucket hat tu, tapi baling tuala.

“Aduhai, saya rasa dah tak ada lagi (bucket hat) yang macam tu,” ujar isterinya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aman RA (@gilabunny)

Meninjau diruangan komen, rata-rata netizen serta rakan artis seperti Janna Nick turut terhibur melihat Aman Ra dimarahi isteri kerana tindakannya itu.

“Kau pakai bucket hat LV.. mau mem tak hangin kau baling je..

“Pishang mat.

“Kena marah pulak ekkkk,” komen netizen.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 26 Feb 2019

Sebab Filem Hide & Seek, Miller Khan Mula Percaya Kewujudan Hantu?

Filem yang ditayang pada 2017 di Indonesia bakal menemui peminat Malaysia bermula 28 Februari ini. Jom ke pawagam berhampiran!

Trending Hari Ini Fri, 29 May 2020

[TERKINI] Negeri Sembilan Kini Bebas Zon Merah!

Jangan seronok sangat, walaupun dah tukar status arahan KKM masih perlu dipatuhi ye!

Featured Sun, 11 Dec 2022
Hiburan Fri, 9 Nov 2018

Yeay! Priyanka Chopra & Nick Jonas Terima Lesen Perkahwinan

Priyanka Chopra dan Nick Jonas ‘memperoleh lesen perkahwinan’ selepas berhenti di mahkamah Beverly Hills ‘untuk mengisi kertas kerja’

Ijab & Kabul Sat, 18 Nov 2023
Trending Tue, 30 Jan 2024

Fathia Latiff Dedah Punca Dendam Dengan Zahirah Macwilson & Aiman Hakim?

Allahu kalau kena kat diri sendiri pun sedih diperlakukan macam tu..

Trending Fri, 12 Jun 2020
Events Tue, 29 Mar 2022

72 Lokasi Bazar Ramadan Mula Beroperasi Ahad Ini

Alhamdulillah, ada yang rindu nak pegi bazar ramadan?