Featured By: Aqilah Paharuzi January 11, 2023 @ 11:53am

[VIDEO] “Dah Tiada Rasa Hormat, Awak Mahukan Perpisahan? Baik…” – Syamsul Yusof Kecewa Dimaki, Tampil Dedah Sebab ‘Block’ Puteri Sarah

Konflik rumah tangga antara pengarah filem sensasi, Syamsul Yusof bersama Puteri Sarah Liyana semakin tegang selepas aktres jelita ini meminta untuk berpisah.

Ia ekoran tindakan Syamsul yang berkongsi foto pernikahan bersama isteri kedua, Ira Kazar di Instagram dipercayai telah melukakan perasaan Puteri Sarah.

Artikel Berkaitan: “Moga Kedua-Kedua Isteriku Tenang & Banyakkan Bersabar” – Syamsul Yusof

Menurut isteri pertamanya juga, mereka tidak dapat berbincang kerana Syamsul telah menyekatnya nombornya.

 

Artikel Berkaitan: “Dia Berhak Bahagia… Kebahagiaan Dirampas Dengan Kejam, Ditinggalkan Terkapai-Kapai!” – Puteri Sarah Minta Dilepaskan, Ini Komen Ibu Syamsul Yusof

Artikel Berkaitan: “Malunya Syaikhul, Sumayyah Dapat Ayah Macam ni…” – Puteri Sarah Kecewa, Mohon Syamsul Fikir Kesan Pada Anak-Anak & Keluarga

Menyedari namanya hangat menjadi perhatian, Syamsul menerusi sebuah hantaran video terkini di Instagram miliknya mengulas mengenai isu perpisahan serta mendedahkan sebab mengapa dia menyekat nombor Sarah.

“Puteri Sarah ku, awak ajak saya berpisah, baik tak apa jika ini yang awak mahukan. Tapi kita berbincang di rumah, antara saya dan awak dari hati ke hati.. Tak perlu melibatkan orang lain.

“Saya seorang yang tidak suka bergaduh. Macam mana saya nak berkomunikasi dengan awak, wahai Puteri Sarah, bagaimana?

“Awak sentiasa memaki hamun saya dengan panggilan ‘engkau, aku’ seperti sudah hilang tanda hormat. Sampaikan saya tiada ruang untuk berbicara bila awak tiba-tiba melenting di WhatsApp.

“Saya rasa ini memudaratkan, jadi saya block. Ya saya block sebab saya tak mahu hubungan kita semakin keruh. Tetapi, bukannya saya tidak menghiraukan awak dan tanggungjawab saya.

“Puteri Sarah, isteri yang ku sayang.. Segalanya saya berikan. Anak-anak saya tak pernah saya abaikan. Setiap kali awak minta perbelanjaan  laju je saya bagi. Saya bekerja ini untuk awak, keluarga dan anak-anak kita,” jelasnya.

Berdasarkan video sama, Syamsul berkata mereka sering berhubung antara satu sama lain menerusi pihak ketiga serta meluahkan rasa kecewa atas tindakan isteri yang mencanang aib di media sosial tanpa memikirkan perasaannya.

“Kita dah lama berkomunikasi menerusi ibu awak, mak saya, adik saya, orang gaji. Sebab tu di video saya sebelum-sebelum ini selalu mengajak awak untuk berbincang, baik-baik saya cakap. Bincang di rumah dan jangan sebar aib rumah tangga di khalayak umum.

“Masa tadi awak minta duit dekat saya kenapa awak tak cakap untuk berbincang dengan saya? Pintu rumah sentiasa terbuka, boleh datang balik rumah untuk bincang. Jadi jangan create this drama! Tak perlu pun.

Artikel Berkaitan: “Dia Berhak Bahagia… Kebahagiaan Dirampas Dengan Kejam, Ditinggalkan Terkapai-Kapai!” – Puteri Sarah Minta Dilepaskan, Ini Komen Ibu Syamsul Yusof

“Saya pun boleh cerita mengenai awak, tapi saya tak mahu. Sebab tu segala fitnah dan tohmahan saya telan saja. Tetapi semakin teruk saya dicaci jadi saya terpaksa mempertahankan diri memberitahu sebab mengapa saya block,” tambahnya lagi.

Sebelum ini, Syamsul membuat pendedahan berani mati telah bernikah dengan Ira kazar di Thailand.

Dalam video tersebut, Syamsul yang telah menjalinkan hubungan bersama Ira selama empat tahun itu berkata dia bernikah atas tuntutan hukum agama untuk mengelak maksiat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Mon, 22 Nov 2021

Demi Mangga Asam Boi Traffic Light, Gadis Selamba Panggil Abang ‘Spiderman’ Guna Mikrofon

Penjualan mangga asam boi di lampu isyarat bukanlah sesuatu yang baru bagi rakyat Malaysia. Hal ini kerana strategi pemasaran yang digunakan oleh penjual adalah unik dan mempunyai ramai peminat yang menggemari jeruk itu. Itulah yang […]

Hiburan Thu, 3 Oct 2019

Che Ta Tak Nak Kongsi Zain!

Apa cerita pulak ni?

Contest Tue, 6 Aug 2019

Dapatkan Klu Dan Menang RM2000 Dalam #ICSYVMY #SuaraSiapaTu

Jangan lepaskan peluang korang untuk bawa balik wang tunai dari kami!

Featured Mon, 10 May 2021

PKP Di Seluruh Negara Hingga 7 Jun, Sektor Ekonomi Dibenarkan Beroperasi

Menerusi kenyataan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, kerajaan telah bersetuju untuk melaksanakan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) di seluruh negara bermula 12 Mei ini sehingga 7 Jun depan. Perkara itu dimaklumkan selepas mempengerusikan Sidang Khas […]

Trending Sat, 21 Jul 2018

Wow! Kontroversi Tak Halang Anak Suharto Cuba Nasib

Dia yang dikenali sebagai lelaki gemar berfoya-foya dan peminat kereta mewah pernah menjalani empat tahun daripada 15 tahun hukuman penjara yang dikenakan ke atasnya kerana mengupah pembunuh upahan untuk membunuh hakim yang menjatuhkan hukuman penjara ke atasnya atas kesalahan rasuah.