Featured By: Aqilah Paharuzi January 11, 2023 @ 11:53am

[VIDEO] “Dah Tiada Rasa Hormat, Awak Mahukan Perpisahan? Baik…” – Syamsul Yusof Kecewa Dimaki, Tampil Dedah Sebab ‘Block’ Puteri Sarah

Konflik rumah tangga antara pengarah filem sensasi, Syamsul Yusof bersama Puteri Sarah Liyana semakin tegang selepas aktres jelita ini meminta untuk berpisah.

Ia ekoran tindakan Syamsul yang berkongsi foto pernikahan bersama isteri kedua, Ira Kazar di Instagram dipercayai telah melukakan perasaan Puteri Sarah.

Artikel Berkaitan: “Moga Kedua-Kedua Isteriku Tenang & Banyakkan Bersabar” – Syamsul Yusof

Menurut isteri pertamanya juga, mereka tidak dapat berbincang kerana Syamsul telah menyekatnya nombornya.

 

Artikel Berkaitan: “Dia Berhak Bahagia… Kebahagiaan Dirampas Dengan Kejam, Ditinggalkan Terkapai-Kapai!” – Puteri Sarah Minta Dilepaskan, Ini Komen Ibu Syamsul Yusof

Artikel Berkaitan: “Malunya Syaikhul, Sumayyah Dapat Ayah Macam ni…” – Puteri Sarah Kecewa, Mohon Syamsul Fikir Kesan Pada Anak-Anak & Keluarga

Menyedari namanya hangat menjadi perhatian, Syamsul menerusi sebuah hantaran video terkini di Instagram miliknya mengulas mengenai isu perpisahan serta mendedahkan sebab mengapa dia menyekat nombor Sarah.

“Puteri Sarah ku, awak ajak saya berpisah, baik tak apa jika ini yang awak mahukan. Tapi kita berbincang di rumah, antara saya dan awak dari hati ke hati.. Tak perlu melibatkan orang lain.

“Saya seorang yang tidak suka bergaduh. Macam mana saya nak berkomunikasi dengan awak, wahai Puteri Sarah, bagaimana?

“Awak sentiasa memaki hamun saya dengan panggilan ‘engkau, aku’ seperti sudah hilang tanda hormat. Sampaikan saya tiada ruang untuk berbicara bila awak tiba-tiba melenting di WhatsApp.

“Saya rasa ini memudaratkan, jadi saya block. Ya saya block sebab saya tak mahu hubungan kita semakin keruh. Tetapi, bukannya saya tidak menghiraukan awak dan tanggungjawab saya.

“Puteri Sarah, isteri yang ku sayang.. Segalanya saya berikan. Anak-anak saya tak pernah saya abaikan. Setiap kali awak minta perbelanjaan  laju je saya bagi. Saya bekerja ini untuk awak, keluarga dan anak-anak kita,” jelasnya.

Berdasarkan video sama, Syamsul berkata mereka sering berhubung antara satu sama lain menerusi pihak ketiga serta meluahkan rasa kecewa atas tindakan isteri yang mencanang aib di media sosial tanpa memikirkan perasaannya.

“Kita dah lama berkomunikasi menerusi ibu awak, mak saya, adik saya, orang gaji. Sebab tu di video saya sebelum-sebelum ini selalu mengajak awak untuk berbincang, baik-baik saya cakap. Bincang di rumah dan jangan sebar aib rumah tangga di khalayak umum.

“Masa tadi awak minta duit dekat saya kenapa awak tak cakap untuk berbincang dengan saya? Pintu rumah sentiasa terbuka, boleh datang balik rumah untuk bincang. Jadi jangan create this drama! Tak perlu pun.

Artikel Berkaitan: “Dia Berhak Bahagia… Kebahagiaan Dirampas Dengan Kejam, Ditinggalkan Terkapai-Kapai!” – Puteri Sarah Minta Dilepaskan, Ini Komen Ibu Syamsul Yusof

“Saya pun boleh cerita mengenai awak, tapi saya tak mahu. Sebab tu segala fitnah dan tohmahan saya telan saja. Tetapi semakin teruk saya dicaci jadi saya terpaksa mempertahankan diri memberitahu sebab mengapa saya block,” tambahnya lagi.

Sebelum ini, Syamsul membuat pendedahan berani mati telah bernikah dengan Ira kazar di Thailand.

Dalam video tersebut, Syamsul yang telah menjalinkan hubungan bersama Ira selama empat tahun itu berkata dia bernikah atas tuntutan hukum agama untuk mengelak maksiat.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Fri, 16 Jul 2021

Mohon Bantuan Perlindungan Buat Orang Bekerja Sendiri (OBS) Sekarang!

Wah, bantuan buat orang bekerja sendiri pun ada gaisss!

Hiburan Fri, 30 Nov 2018

Tahniah! Anne Ngasri Timang Anak Kelima

Syukur Alhamdulillah…tahniah buat Datin Anne sekeluarga.

Hiburan Thu, 12 Sep 2019

Penangan ‘Azura’ Dalam Hidup Dato’ Jamal Abdillah

Siapa ingat Zack dan Azura, angkat tangan!

Featured Thu, 15 Mar 2018

Diberi Jolokan Maldives Indonesia, Pulau Derawan Buat Anda Enggan Pulang!

Pulau yang terkenal dengan jolokan Maldives Indonesia itu, sememangnya sebuah pulau yang mempesonakan dengan pesisiran serta kehidupan laut yang berbagai.

Trending Mon, 9 Jul 2018

Authorities Can Track You Down Just for Watching Porn

They might be watching us while we fap :O

Automobile Tue, 27 Nov 2018

Sunway Pyramid’s New Parking System Doesn’t Use Tickets Anymore

You don’t have to use Sunway Pals or Touch n’ Go cards either!

Featured Thu, 20 Oct 2022

“Whatever You Give Me, I Give It Back To You” – Aleeya Zailan Dermakan Duit Gifts TikTok Untuk Saham Akhirat

Usahawan dan pempengaruh media sosial, Aleeya Zailan sekali lagi menjadi tumpuan warganet apabila mendermakan wang hasil ‘gift’ pemberian peminatnya di TikTok kepada golongan yang memerlukan. Aleeya dan suami  turut ‘turun padang’ bersama-sama menyediakan makanan untuk

Eat Travel Fri, 10 Apr 2020

5 butik hotel yang wajib anda daftar masuk di Pulau Pinang

Penginapan yang pasti meninggalkan memori indah

| Live TV