Featured By: Atiqah Johari November 4, 2022 @ 6:37pm

[VIDEO] “I’m A Girl” – Disangka Lelaki! DSV Kongsi Momen Pengawal Marah Cik B Masuk Tandas Wanita

Baru-baru ini, usahawan kosmetik Datuk Seri Vida (DSV) memuat naik sebuah video di mana anak perempuannya Cik B dimarah kerana memasuki tandas wanita di sebuah pusat beli-belah.

Menerusi video perkongsian tersebut, Cik B yang dilihat mengenakan kemeja berwarna cerah dan seluar berwarna hitam serta topi itu sedang menyakinkan pengawal di situ bahawa dia seorang perempuan.

“im a girl… I need to pee.

“Dia pun confuse nak bagi masuk ke tak, betul ke ni perempuan,” ujar DSV.

Kongsi Vida, pengawal tersebut dilihat membebel walaupun sudah membuka pintu untuk Cik B menggunakan tandas wanita.

“Dia bebel-bebel Cik B masuk tandas perempuan.

“Muka jaga (pengawal) tak puas hati je… jaga keliru betul ke Cik B tu perempuan,” katanya lagi.

Malah, Vida turut mendedahkan bahawa situasi sebegini sudah banyak kali dihadapi olehnya dan Cik B.

“Harini hari ke-3 dah orang marah Cik B masuk tandas wanita.

“Dia kata Cik B, hello hello hello… jaga tu marah.

“Ya Allah 3 kali dah masuk tandas kena marah,” jelas Vida.

@datoserividaofficial Maafkan mama cik b mama salah sebab potong rambut cik b 🥲 @Ridzokumura @Ridz Okumura Store #fyp #fypage #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #fypシ゚viral #fypシ #datoserivida #cikb #rambutpendek ♬ original sound – QU PUTEH BARULAH PUTEH

Menjengah diruangan komen, rata-rata warganet terhibur dengan situasi itu namun tidak kurang juga yang mengkritik kerana penampilan Cik B yang dikatakan persis lelaki.

Walaubagaimanapun, Vida dilihat memohon maaf kepada Cik B kerana dia berhadapan situasi ini gara-gara tersalah potong rambut anaknya.

“Maafkan mama Cik B, mama salah sebab potong rambut Cik B,” luahnya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Wed, 14 Feb 2018

PELAJAR MAUT TERKENA PISAU MESIN RUMPUT MELAYANG

Dalam kejadian pada pukul 10 pagi itu, kepala mangsa, Nur Afini Roslan, 14, ter­belah dua, manakala seorang lagi pelajar sekolah itu, Mohd. Farhan Reza Badrol Hesam, 13, mengalami kecederaan pada belakang kepala.

Hiburan Sun, 22 Apr 2018

Jarak Usia Bukan Halangan Zara- Hafreez

Zara Zya tak rasa lebih tua bila berada dengan Hafreez. Malah dia jadi diri sendiri! Auwww, kalau korang tengok gelagat dorang di laman Instagram, comel betul pasangan ni…

Trending Tue, 22 Oct 2019
Hiburan Wed, 21 Aug 2019

MYTEEN Announces Sudden Disbandment

Shocking! Wig! Disintegrated! What?!

Hiburan Thu, 29 Mar 2018

Wow! Usia 20 Tahun Tapi Dah Mampu Beli Rumah RM 46 Juta

Dengan harga USD 12 juta, rumah berkeluasan sekitar 4,023 persegi ini turut memuatkan lapan bilik tidur. Fuh, besar tu!

Hiburan Fri, 25 Oct 2019
Featured Sat, 5 Oct 2019
Hiburan Fri, 9 Mar 2018

Farid Kamil Didakwa! Tetap Pertahan Kenyataan

Farid ditemani oleh adiknya, Fadzil Zahari dan peguam, Faizul Mohd Nasir dilihat begitu tenang ketika sebutan kes dibacakan. Walaubagaiman pun, mahkamah juga membenarkan ikat jamin sebanyak RM2500 dengan seorang penjamin dan menetapkan 7 Mei depan untuk serahan dokumen.

Hiburan Wed, 4 Jul 2018

Wah! Ini Mungkin Berita Paling Best Untuk Peminat Haqiem Rusli

Haqiem atau nama lengkapnya, Ridzuan Haqiem Rusli turut memohon maaf jika ada yang terasa dengan tulisan atau kata-katanya di media sosial.

Trending Wed, 4 Mar 2020

《XTRA中文》停止更新

亲爱的读者: 您好,感谢各位长期以来给予网站的大力支持。 随着公司战略的调整推进,从即日起《XTRA中文》将停止更新。 via GIPHY 祝愿各位安康吉祥。

| Live TV