Featured By: Aqilah Paharuzi August 18, 2022 @ 4:58pm

“Wow, Sesuai Sangat Ni!” – Nak Jadi Anak Mahsuri, Izara Aishah Idam Berlakon Dengan Maya Karin

Pelakon jelita, Izara Aishah meluahkan hasratnya ingin menjadi anak kepada lagenda Mahsuri, jika benar pengarah tersohor, Syamsul Yusof akan mengarah filem tersebut.

“Mahsuri ada anak tak? Nak jadi anak boleh? Tiberrrr,” tulisnya menerusi sebuah ciapan di akaun Twitter miliknya.

Aktres Vanila Coklat itu berkata demikian selepas pelakon versatil, Maya Karin memuat naik ciapan yang memaparkan tangkapan layar permintaannya untuk memegang watak Mahsuri di bawah arahan, Syamsul disambut baik.

Berdasarkan pemerhatian XTRA, rata-rata netizen bersetuju sekiranya kedua-dua pelakon berkaliber tanah air itu bergabung di satu pementasan yang sama.

Bukan itu sahaja, ada juga dalam kalangan netizen yang sempat berseloroh terhadap ciapan Izara itu dengan berkata sanggup untuk menjadi suami anak Mahsuri atau pembantu peribadinya (PA).

“Kalau anak mahsuri perlu kan PA saya boleh jadi,” tulis netizen berkenaan.

Bagaimanapun, menerusi ciapan lain Izara berkata dia hanya bergurau kerana merasakan filem epik melayu tidak sesuai untuknya.

Izara Aishah sebagai Tun FatimahTak pun berlakon sebagai Putri Adruja Wijayamala(Cik Siti Wan Kembang),” kata seorang netizen. 

“Eh Tak mau la. Cerita epic tak sesuai dengan saya. Saya main-main je,” jawabnya.

Dalam pada itu, ramai peminat Izara meluahkan isi hati mereka yang teruja sekiranya pelakon hebat itu kembali berlakon setelah lama tidak beraksi sama ada dalam drama atau filem.

Namun begitu, Izara sebelum ini pernah menjelaskan bahawa dia kini amat memilih sebelum menerima sebarang nashkah skrip.

“Alhamdulillah masih ada banyak tawaran diberikan tetapi tiada yang sesuai. Saya memilih jalan cerita, skrip dan produksi yang akan saya bekerja sebelum memberikan kata putus.

“Saya lihat segelintir produksi drama banyak yang tidak serius, atas sebab itu juga saya lebih memilih untuk berlakon filem,” ujarnya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Wed, 29 May 2019

郭晓东被催婚回答后秒变脸!

八度空间《学霸》6月2日启播!主持人郭晓东发布会上被催婚,谁料他在回答主持人后秒变脸。

Hiburan Fri, 29 Nov 2019

Nabil Mahir Mengakui Dilamun Cinta

Tak lama lagi makan nasi minyak lah kita!

Hiburan Tue, 19 Mar 2019

林文蓀被家暴?多番被打也不敢喊痛

《决战好声》冠军林文蓀被家暴?多番被打也不敢喊痛。

Hiburan Tue, 16 Oct 2018

Bergurau Tak Kena Tempat, Kan Dah Kena Tangkap!

Pemilik nama Yang Kaili atau lebih dikenali sebagai Li Ge telah dikenakan tindakan kerana melanggar undang-undang Lagu Kebangsaan China.

Hiburan Thu, 11 Jul 2019

Banyak Sangat Job Sampai Hilang Suara?

Kata Raffi, ada benjolan di pita suara sebab terlalu banyak guna. Alamak!

Featured Thu, 8 Aug 2019
Hiburan Wed, 12 Dec 2018

《比悲伤》哭出一片天!坐稳今年台湾电影票房冠军

《比悲伤更悲伤的故事》上映第11天截止,全台票房累积约1.35亿台币,成为今年「最卖的台湾电影」!

Events Mon, 10 Feb 2020

[VIDEO] “Mic Tok Ti Tak ONS, Is Another Level Of Melampau” Netizen Salahkan Stesen TV Pula!

Hashtag #justiceforsitinurhaliza buat penyanyi kesayangan no 1 Malaysia

Trending Mon, 24 Sep 2018

喝完咖啡睡15分钟「咖啡觉」能让24小时没睡的你醒脑回神

许多人习惯喝咖啡提神,但殊不知「喝咖啡+小睡」这样的套餐组合,提神效果比单独喝咖啡还好。

Hiburan Thu, 11 Jan 2018

PANAS! FARID KAMIL DITAHAN, TAMPAR ANGGOTA POLIS 

Difahamkan, Farid bertindak demikian selepas petugas di kaunter menunjukkan mesej “300 artis meminjam ah long kerana tiada kerja” dan bertanyakan tentang isu tersebut

| Live TV